Bir Yer Bul Otur Önce

4.6K 278 17
                                    

Yiğit'ten

Binadan ayrılırken bugün yaşanan gelişmelere inanamaz haldeydim.

Deneyim olur diye geldiğim görüşmeden, alakasız bir pozisyonu kabul etmiş şekilde çıkıyordum.

Kravatımı gevşeterek çıkardım ve cebime koydum, otobüslerin geçtiği güzergaha kadar yürüyecektim yine. Malesef ki hava saatin 4 oluşunu önemsemez şekilde sıcaktı hâlâ.

Yarın işe servisle gelebileceğimi söylemişlerdi. İşte sonunda olumlu bir gelişme. Sağlık raporunu bu hafta içinde halletmeliymişim. Ücret kısmını ise konuşamadım formda beklediğim miktarı yazmıştım; ama utanıp ne kadar olacağını soramadım işte.

Sadece bana endişeli gözlerle bakan kişilere pek anlam veremiştim doğrusu. Asistanlık kötü bir meslek değildi ki hem tecrübe kazananacaktım iş hayatında. İş tanımım da zor değildir muhtemelen. Telefonları yanıtla,misafirleri karşıla, randevuları takip et...

Aklımda ise bir an önce eve gidip Hazar Bey'i araştırmak vardı. Kafamı otobüsün camına dayayıp düşüncelere daldım, bu lise yıllarımdan yadigar bir alışkanlığımdı.

Öyle dalmışım ki ineceğim durağı kaçırdım. Bu klasik ayakkabılarla yürümek işkence oldukça yürümem gereken mesafe artıyordu sanki.

Yorgun argın eve geldim,anahtarımı çıkaracak gücüm bile olmadığından zile bastım.Annem tarafından meraklı ve endişeli gözlerle karşılanmıştım tahmin ettiğim gibi.

"Nasıl geçti Yiğit?Hemen belli olmaz gerçi de beğendiler mi seni ?"

"İnsan kaynakları pozisyonu olmadı" dedim hafif buruk.

"Olsun oğluşum koskoca şehirde iş mi yok başka yere başvurursun."

"Dur dur üzülme o olmadı; ama başka bir işe kabul edildim. Yarın başlıyorum"

"Aaaa ne iş yapacaksın ki" diye heyecanla sordu.

"Yönetici asistanlığı. Ne oldu yüzün düştü Çiğdemim?"

"Sekreter gibi yani. Aynur ablan gibi"

"Yönetici asistanı desek? Evet ama Hazar Bey önümün açık olduğunu söyledi.(tam olarak söylemedi aslında) ücreti de çok iyi( bilmiyorum)"

"Sen daha iyisini bilirsin annecim, hayırlı olsun" dedi.Tedirginliğini hissetmek zor değildi.

"Sağol annem"

Konuyu fazla uzatmadan odama geçtim tam yatağıma uzanacaktım ki...

"Annneee umut niye burda oynuyo"

"Oğlum diğer odalarda temizlik yaptım azıcık temiz kalsın dedim"

"Benim odam dağılsın yani"

"Dağınık zaten oğluşum"

Haklı sayılırdı aslında. "Tamam anne hadi al Umut'u, giyineceğim"

ve sessizce mırıldandım: "acilen de patronumu araştıracağım, bu işe çok ihtiyacım var" derken Umutun arabalarından birine bastığım için acıdan gözümden yaş geldi.

"Yeter amk yaaa yeter"

Üzerimi hızlıca değiştirip yatağıma uzandım ve telefonumu elime aldım.

Rainbow üyeliğinizi tekrar aktif ediyorsunuz kodunuz:2194

Hoşgeldin Sunshinee seni özledik. Senin bölgende yüzlerce kişi tanışmak için hazır

Üyeliğimi tekrar aktif etmiştim; ama bilgilerimde değişiklik yapmalıydım.

Kullanıcı adım aynı kalıyordu. Yaş: 26 olur, 26 iyidir.

Konum: yurtdışı. Buluşmak isterse bahanem olsun

Hobiler: dürüst olacaktım. Edebiyat,yüzme,şiir,basketbol,hayvan koruma görevlisi,sinema

Nasıl birini arıyor: 30-35 yaş, kumral başka da bir bok bilmiyorsun adamın hakkında oğlum Yiğit. Neyse ki kullanıcı adını biliyordum Hazar Beyin.

Profil görüntüleme bilgisi: kapat.(defalarca kontrol ettiğim anlaşılırsa biterim.)

Açıklama kısmına en sevdiğim şiirden bir dize yazacaktım:

Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil.

Bu fake profilde bana ait bir şeyler olsun istedim nedense. Nazım Hikmet şiirlerini çok severim,hatta başucumdaki komodinde bulundurduğum kitaplarımdandır, ta ki sevgili kardeşim canavar Umut yırtana kadar.

Her şey hazır olunca açık vermemek için profilimi bir daha kontrol ettim ve arama kısmına cloud.of.dust yazdım ve beyefendi onlinedı!!

Yaşını gizlemiyor, aradıkları: sadece sohbet. bir de açıklamada h.f.d yazıyor. Vaaay sevgili patronum aslında gizlenmiyor bile denilebilir.Hazar Fatih Denizer...

Fotoğrafı tabi ki yok. Sadece eski ya da vip üyelere sunulan bir imkan ve ben neyse ki bu sitede eskiydim. Vip olacak param olsa yönetici asistanlığı işi için bunlarla uğraşmazdım herhalde.

Acaba sohbete nasıl başlayabilirim? Of ne vardı şuraya daha fazla bilgi girseydi.

Seviyeli bir sohbete var mısın yakışıklı mı yazsam? Kendi kendime şaka yapıp eğleniyordum şimdi. Sonumu iyi görmüyorum. Bir an önce Mertle ortak olmayan bir arkadaş çevresi edinsem iyi olacak.

Gel tanışalım önce

Ben kısaca F.D

Ama sen bana uzun uzun "seni seviyorum" de

Gün Işığım (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin