Kalbe Zararlı

3.6K 283 36
                                    

Yiğit'e şu an en son görmek istediği insanın kim olduğunu sorsalar cevap mutlaka Hazar olurdu; ama şanssızlığının somut bir kanıtı olarak adam karşısındaydı.

"İşyerinde içtiğini hiç görmedim"

"İçmiyorum aslında. Sadece gerginken, eski alışkanlık." diye cevapladı adamı

"Neden gerildin ki, eğleniyor gibiydin aslında"

"Önemli bir şey değil" dedi Yiğit

"Peki, öyle olsun"

Müzik sesi bulundukları terasa geliyordu.Küçüklüğüne ait bir hatırayı dinliyor gibiydi şimdi Hazar. Severdi bu şarkıyı.

Gel yarim ol, sevdalım ol

Sultanım ol, fermanım ol

Dertlerimin dermanı ol

Hercai

Diğerleri daha yakın olan kapı önünü seçmişti sigara içmek için. Sadece ikisi vardı burada. Teras Yiğit'in tercihiydi, dolayısıyla onu takip eden Hazarın da.

Kimse olmamasına güvenerek; sigarayı tutan ince parmaklarına, insanın sigarasının yerinde olmak istemesine sebep olan pembe dudaklarına çekinmeden baktı çocuğun.

Yıldızları izlemekten ne farkı vardı ki onu izlemenin.Güzel bir manzarayı izlemek nasıl normalse o da Yiğite bakabilmeliydi yanlış anlaşılmadan.

Patron ve çalışan değil de bir gece kulübünün terasında karşılaşan iki yabancı gibi hissetmek istedi Hazar.
O zaman bu güzel çocuğu etkilemek için uğraşırdı işte. Onu buradan götürürdü ve bütün gece... Düşüncelerinin iyi yerlere gitmediğini farkedip toparlandı.

Çocuk ise bu düşüncelerden habersizce sigarasını içip şehrin ışıklarını izliyordu.

Hazar,bir anlık dürtüyle elini uzattı çocuğa, "alabilir miyim?" dedi sigarasını işaret ederek.

Yiğit hipnotize olmuş gibi bakıyordu. Kendisine denileni hemen yaptı.Hazar Beyin onun üzerindeki etkisiydi bu. Yarısı içilmiş sigarasını uzattı adama ikiletmeden.

"Duman rahatsız mı etti? Ben söndürürdüm söyleseydiniz"

"Etmedi" diye iç çekti Hazar.

Hazarın sigarayı parmaklarının arasına alıp kendi dudaklarına götürüşünü ise hiç beklemiyordu Yiğit.

Uzun süre sigarasına ulaşamamış bir tiryaki gibi çekti adam sigarayı içine. Dumanı dudaklarının arasından havaya karışırken izleme sırası Yiğit'e geçmişti. Yiğitin dudaklarının değdiği yere değiyordu dudakları. Bu fikir yutkunmasına sebep oldu çocuğun.

Adam nihayet sonuna gelip sigarasını söndürdüğünde tuttuğu nefesi bırakabildi Yiğit.

Merak dolu mavi gözlere bakarak "ben sigaramı almayı unutmuşum da" dedi Hazar, dünyanın en doğal şeyiymişcesine.

"Sakinleştiysen içeri geçelim mi?

"İyiyim" dedi çocuk

"Anlatmadın; ama neyse"

Tunanın üzgün bakışları altında ikisi de yerlerine geçtiler.

Solist yeni bir şarkıya geçmişti şimdi

Kalbim de biliyor ödünç alınmaz aşk

Neden hep zoru seviyor

Neden olanla yetinmez aşk

Hakkım da değilsin üstelik

Kalbinde kanıyor aykırı bir aşk

Bir taraf seç o ben olayım

Şarkının sözlerine dikkat kesildi ve gözü ister istemez Hazar ve Tuna'ya kaydı. Hazarla göz göz geldiler ve gülümsedi adam. Tuna ise çok mutsuzdu insanüstü bir hızla içiyordu. Sevdiği kişinin yanındaydı neden mutlu değildi ki?

Bu işin ayrıntılarını tozbulutundan öğrenmek için elinden geleni yapacaktı.Her ne kadar bazı konularda beyaz yalanlara başvursa da hisleri konusunda samimi olduğuna inanıyordu sanal arkadaşının.

Gecenin sonuna gelinirken Tuna Bey'in sarhoşluk seviyesini Yiğit bile anlayabiliyordu.Bu hali görülmesin diye herkesten sonra kalkacaktı muhtemelen adam.

Yiğit grupla vedalaştı ve kapıya yöneldi.Hazar Beyle tekrar göz göze gelip dudak hafeketleriyle iyi geceler diledi.Adam ona göz kırpıp "sana da" diye karşılık verdiğinde içinde bi sıcaklık hissetti.

Taksi durağına kadar yürüyecekti. Biraz yürümek iyi gelirdi, içindeki bu sıcaklığın dağılmasını da sağlardı belki açık hava.

Açık hava kendisinden bu beklentilerin olduğunu bilse yetersizliği yüzünden mahçup olurdu.

Yürümeye devam ederken, telefonuna gelen mesaj sesini duyunca cebinden çıkardığı telefonunun kilidini açtı, herhalde annesi merak etmişti. Ancak mesaj başkasındandı.

Hazar Bey: taksi bulabildin mi?

Yiğit: durağa yürüyorum, sanırım bulurum

Hazar Bey: bırakabilirim istersen

Yiğit: sağolun yol çok ters size.hem durağa geldim bile

Hazar Bey: mesafe sorun değildi; ama sen bilirsin. İyi geceler Yiğit

Yiğit: size de. teşekkürler beni düşündüğünüz için

Hazar Bey: Ben teşekkür ederim sigara için

Yiğit yazıyor

Yiğit: zararlı ama kalbe falan

Hazar Bey: nee? teşekkürler bilgilendirmen için

Yiğit:of of elimi sikeyim ya/

Yiğit: neyse taksi geldi biniyorum şimdi. merak etmeyin olur mu? gerçi neden edesiniz de işte öyle sorunca

Hazar Bey: neden etmeyeyim? eve gidince haber verirsen sevinirim

Yiğit görüldü

Gün Işığım (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin