~Heb haar lief~
'Meen je dit serieus? Heb je nog nooit Top Gun gezien? Man je mist wat in je leven.' Nourdin keek vol ongeloof naar Kjell.
Kjell haalde daarentegen zijn schouders op. 'Dat er nu een deel twee is betekent niet dat iedereen deel één ook gezien heeft' bracht hij erin tegen.
'Echt wel. Dat is een klassieker. Jij hebt hem ook gezien, toch Aya?' vroeg haar broertje ter bevestiging.
Aya keek op van haar telefoon waar ze Posie zat te appen. 'Wat heb ik gezien?'
'Top Gun?'
'Ja samen met Zayd. Dat was zijn favoriete film.'
'Kijk zelfs Aya heeft hem gezien' klonk Nourdin's stem triomfantelijk.
'Jaja ik merk het al wel weer, ik ben hier de loser' grijnde Kjell naar het jongere broertje van Aya.
'Weet je wat, waarom gaan we hem nu niet samen kijken?'
'Andere keer' glimlachte Nourdin. 'Ik moet zo gaan. Ik heb nog afgesproken met Cas'.
Direct werd Aya haar aandacht getrokken en liet ze het gesprek met Posie links liggen. 'Met Cas? Ik dacht dat je niet meer met hem om ging?'
'Niet vaak meer zus. Maar zo nu en dan nog wel.'
'Je weet dat ik het maar niets vind' zuchtte Aya. Ze was die enge man een paar weken geleden nog niet vergeten.
'Maak je nu maar geen zorgen. Ik heb alles onder controle.'
Aya stopte de discussie omdat ze er geen zin meer in had. Haar broertje was volwassen en misschien had hij het ook allemaal wel onder controle. Iets in haar zijn alleen dat hij iets verborg.
Nourdin stond op om zijn jas aan te trekken.
Aya keek naar Kjell. 'Zullen wij ook zo gaan?'
'Ja.' Kjell pakte haar jas van de kapstok en gaf haar die aan waarna hij vervolgens zijn eigen jack aan trok.
'Handjes thuis houden in de auto. Ik wil niet dat jullie een ongeluk krijgen op de A1' grijnsde Nourdin hun kant op.
Aya schudde zuchtend haar hoofd terwijl Kjell enkel zachtjes grinnikte.
Aya gaf haar vader een knuffel en kuste de wang van haar moeder waarna ze bij Kjell in de auto stapte.
Haar vader trok de deur van de Volvo weer open en wees Kjell zijn kant op.
'Je moet snel weer langs komen hoor' verplichtte hij hem.
'Doe ik' beloofde Kjell hem plechtig.
'Goed dan.' De deur werd weer dicht gegooid en Kjell reed vervolgens de straat uit.
'Ze zijn gek op je' vertelde Aya hem.
'Ik weet het. Wie niet?' grijnsde hij.
Aya gaf hem een flauw duwtje tegen zijn arm.
'Handjes thuis houden in de auto' imiteerde Kjell de stem van Nourdin.
Aya rolde haar ogen.
'Ik wil je iets laten zien' vertelde Kjell haar plots.
Aya's lippen krulden in een glimlach. 'Wat?'
'Iets leuks.'
'Ah kom op. Je kunt het toch wel zeggen. Wat is er nou zo leuk aan die verassingen van jou?'
'Die verassingen van mij zijn geweldig.'
'Ja ja opschepper.'
Kjell haalde zijn rechterhand van het stuur en pakte hiermee die van Aya vast. Voorzichtig streelde hij met zijn duim over haar vinger.
Alsof hij er niets tegen in kon brengen kropen zijn mondhoeken langzaam omhoog. Dit gevoel was bijna magisch. Het leek alsof hij leefde op de wolken in het licht van de zon. Nu al. Hij wilde er niet eens aan denken wanneer hij andere delen van Aya haar lichaam streelde.
Voor hem had deze autorit nog wel veel langer mogen duren. Maar al snel had hij de auto geparkeerd voor zijn appartement en was het magische moment voorbij doordat hij haar hand moest los laten om de autodeur te openen.
'Het moet hier ergens liggen' mompelde Kjell toen hij inmiddels zijn halve kledingkast had uitgestald maar nog steeds niet dat ene item had gevonden.
'Het geeft niet Kjell' stelde Aya hem gerust terwijl ze naast al zijn Adidas kleding op het bed ging zitten.
'Het geeft wel. Ik weet zeker dat ik het hier moet hebben.' Zijn handen grepen opnieuw een stapel shirts die hij één voor één richting het bed gooide.
'Of misschien heb ik het toch hier liggen. De tweede kastdeur werd door hem open gemaakt waarop Aya zichzelf vermoeid achterover liet vallen op het bed.
'Zeg nou wat het is. Dan kan ik helpen zoeken.'
'Nee dan is het geen verassing meer' mompelde hij eigenwijs.
Aya sloot haar ogen. Ze was moe en had de afgelopen weken veel te weinig geslapen. En net nu ze zich weer iets beter voelde op emotioneel vlak leek dat haar op te breken. Of misschien was het gewoon omdat het bed van Kjell veel te fijn lag.
'Yess. Ik heb hem. Ik zei toch dat ik hem hier had liggen' klonk Kjell zijn stem opgewekt.
Aya opende haar ogen en keek naar de blije jongen tegenover haar
'Een Ajaxshirt?' riep ze wantrouwend. 'Net als de andere twintig die je net op de grond hebt gegooid?'
'Niet op de grond maar op het bed wijsneus' grijnsde Kjell haar kant op. 'En deze is bijzonder.'
'Omdat die van Johan Cruijff is geweest?'
'Nee omdat hij van Zayd is geweest. Zijn allereerste verjaardagscadeau aan mij. En nu geef ik hem weer terug aan jou.'
'Aan mij?' vroeg Aya verbaasd.
'Ja aan jou.'
'Waarom?'
'Omdat ik vind dat het nu bij jou hoort. Net als dat Zayd vond dat een keepersshirt nu eenmaal bij mij hoort.'
Kjell liep naar Aya en krulde het shirt zo op dat hij deze gemakkelijk over Aya haar hoofd heen trok.
Voorzichtig trok hij het shirt naar beneden en keurde vervolgens het resultaat.
'Perfect' glimlachte hij.
Zonder het zelf door te hebben stak hij zijn arm uit en streelde de wang van Aya haar gezicht.
'Maar eigenlijk ben je altijd beeldschoon' knipoogde hij.
Aya's zacht roze lippen vormden een betoverende glimlach waardoor zijn aandacht nu daarop gericht was.
Kjell had zich zo lang ingehouden. Hij had het zusje van zijn beste vriend met geen enkele vinger aangeraakt. Maar nu hij haar zo zag kon hij zich niet meer inhouden. Zayd zou een hekel aan hem hebben gehad maar op dit moment kon hem dat geen ene moer meer schelen. Eén hand legde hij op haar wang en de ander verdween op haar achterhoofd waarna hij zijn lippen op de hare legde en tot er een perfecte kus ontstond.
'Je bent geweldig Aya' mompelde hij zachtjes tegen haar lippen aan.
Hij omvatte haar lichaam waarbij haar tenen losraakten van de grond en tilde haar terug naar zijn bed.
Met zijn rechterhand streelde hij haar sleutelbeen terwijl zijn lippen zachtjes kusjes in haar nek achterlieten.
'Kjell' mompelde Aya zachtjes.
'Ja liefje?' Zijn blauwe ogen zochten de hare.
'Jij bent ook geweldig.'
JE LEEST
Hou Je Me Vast
ChickLitDeel 3 van de Speel en Overwin Serie Aya is kapot wanneer ze hoort dat haar oudere broer Zayd is omgekomen in Syrië tijdens zijn militaire missie. Ze vindt troost bij Kjell, de beste vriend van haar broer. Kjell houdt haar vast terwijl de rest van...