Lieve, lieve allemaal
Dat was hem dan. Het allerlaatste hoofdstuk van de speel en overwin serie. Deel 1 begon ik midden in de corona tijd. Toen ik mijn studie volledig op mijn slaapkamer moest volgen. Deel 2 ging daar vlot achteraan. En de ideeën voor deel drie waren ook in die tijd gelegd. Echter studeerde ik aan het begin van deel 3 af en vond ik een baan. Ik kwam er al snel achter hoe lastig het is om schrijven te combineren met een baan.
Desondanks wilde ik dit boek afschrijven zodat de serie toch in z'n geheel af was. En daar zijn we dan ruim twee en een half jaar later en het derde boek is alsnog helemaal af.Naast dat mijn leven bijna 180 graden is gedraaid kunnen we dat ook zeggen van Ajax momenteel. Van de top naar beneden. En ook de drie spelers (Noussair, Jurgen en Kjell) hebben het niet gemaakt zoals ik hoopte dat ze het zouden maken. Maar iedereen piekt op zijn of haar eigen moment dus laten we ze vooral nog niet afschrijven.
Daarnaast moet ik ook toegeven dat Wattpad in die ruim 4 jaar veranderd is. Van de minimaal 10 enthousiaste schrijfsters over Ajax zijn er denk ik nog maar twee tot drie over (ik heb mezelf daar ook schuldig aan gemaakt).
Ik kan er om heen draaien maar het is momenteel gewoon niet meer zoals het geweest is. Heel jammer maar die dingen gebeuren nu eenmaal. Hoewel ik zelf heel graag een nieuw boek hier zou willen publiceren, weet ik dat dit hem voorlopig gewoon niet gaat worden. Ik wil alleen werk publiceren waar ik volledig achter sta en dan kost het schrijven veel tijd. Ik vind het ook vervelend naar jullie toe wanneer er slechts eens in de twee maand een update komt. Daarom heb ik besloten voorlopig met Wattpad te stoppen.Ik denk dat het met het afronden van deze serie een goed moment is. En wie weet komt er over een half jaar opeens een idee in me op en vind ik wel de tijd om het uit te werken. Dan zal ik het natuurlijk hier voor jullie publiceren.
Ik neem natuurlijk niet afscheid zonder jullie te bedanken.
In het bijzonder AjaxLady Celientje evax_x storyteller_2001_ zilehse covaciseries xMSL__ en waarschijnlijk vergeet ik er nu weer een aantal. Maar jullie behoorden vier jaar geleden echt tot mijn favoriete schrijfsters. Ik baal echt dat sommige boeken nooit af zijn gemaakt en toen ik net jullie profielen bekeek kreeg ik gewoon een glimlach op mijn gezicht doordat ik aan de bookcover nog precies wist hoe de verhaallijnen verliepen.
En zilehse zet jij je boeken eens snel weer online. Ik mis de Justin boeken echt om eens in de zoveel tijd helemaal terug te lezen.
En laten we vooral Appiex020 niet vergeten die als een echte diehard door blijft gaan en gewoon Ajax boeken blijft publiceren en schrijven. Je bent een topper Lotte. Volgens mij heb ik nog heel wat werk van je in te halen met lezen maar het staat ergens op mijn to do list.
De titels van de boeken wat zou ik zonder jou, mee naar boven en houd je me vast zijn afkomstig van de liedjes van Niels de Stadsbader. Zoals al mijn boeken eigenlijk geïnspireerd zijn op een liedje. Deze keer was de eer aan de Belgische zanger waar ik sinds ik op 8 jarige leeftijd de serie Amika keek een crush op had en nu stiekem nog steeds.
Daarnaast wilde ik nog zeggen dat iedere eerste zin van elk hoofdstuk gebasseerd was op de brieven die Zayd had geschreven. Hiermee gaf hij de hoofdpersonen elk hoofdstuk een beetje kracht mee.
Voordat dit hoofdstuk nog langer wordt dan een gemiddeld hoofdstuk van mij sluit ik hem af.
Nog maals heel erg bedankt voor het lezen van de serie of een van mijn andere boeken de afgelopen jaren. Ik heb altijd met heel veel plezier al jullie lieve berichtjes gelezen en zal het oprecht missen. Daarnaast doet het ook een beetje pijn om deze serie af te sluiten aangezien het voelt alsof ik de gouden jaren ook afsluit. Echter herhaald de geschiedenis zich keer op keer. Ik ben er dan ook van overtuigd dat de nieuwe Frenkie's, Matthijsjes en Donny's al geboren zijn.
JE LEEST
Hou Je Me Vast
Genç Kız EdebiyatıDeel 3 van de Speel en Overwin Serie Aya is kapot wanneer ze hoort dat haar oudere broer Zayd is omgekomen in Syrië tijdens zijn militaire missie. Ze vindt troost bij Kjell, de beste vriend van haar broer. Kjell houdt haar vast terwijl de rest van...