Hoofdstuk 10.

78 6 4
                                    

~Zorg ervoor dat ze de mooiste bruiloft ooit heeft ~


'Dus jij en Aya?' grijnsde Noussair naar Kjell.

'Wat ik en Aya?'

'Je had me wel even mogen vertellen dat jullie aan het daten waren. Dan had ik het niet van mijn vriendin hoeven horen.'

'Heeft Aya dat tegen Posie gezegd?'

Waren ze aan het daten? Hij mocht verdorie hopen van niet. Dat betekende dat hij ruimschoots faalde in de enige belangrijke taak die hij had.

'Nee ze zei dat jullie regelmatig afspraken, ik heb er toen van gemaakt dat jullie aan het daten zijn' grijnsde Noussair vuil.

'Je weet dat daar een groot verschil tussen bestaat?'

Noussair haalde achteloos zijn schouders op. 'Niet als het op jou aan komt. Ik heb je nog nooit zien afspreken met een vrouw.'

Omdat er altijd maar één vrouw geweest was. Wat dat betreft leek hij eng veel op zijn teamgenoten.

'Ik probeer gewoon een goede vriend te zijn. Ze gaat door een moeilijke periode. Een periode die ik ook nog niet zo lang geleden heb mee gemaakt.'

Noussair knikte terwijl hij naar Aya keek die vanuit de andere kant van de kamer lachte om iets wat Posie zei.

Aya had voor hen gekookt en als hij had geweten hoe goed ze daar in was had hij afhaalmaaltijden veel eerder de deur uit gebonjourd. Sterker nog als Aya een afhaalrestaurant had dan was hij een vaste klant.

Shit man. Als hij zichzelf zo hoorde praten, had Noussiar meer dan gelijk. Hij vond haar echt leuk. Maar dat was niets nieuws.

Alsof ze wist dat hij aan haar dacht draaide ze haar hoofd en keek ze rechtstreeks in zijn ogen. De manier waarop haar lippen een glimlach vormden zorgde ervoor dat zijn hart samentrok.

Oké . Hij was echt vervloekt.

Aya stond op en wandelde hun kant op. Een teleurstellend gevoel overheerste bij Kjell toen hij niet de persoon was waar Aya voor kwam maar dat het Noussair was.

'Jij en ik moeten praten, Mister Sportschool.'

'Mister Sportschool' proestte Kjell uit wat hem een dreun van Noussair opleverde.

'Hoe kom je nu weer aan die bijnaam?'

'Misschien dat ik Posie aan het begin van onze relatie liet geloven dat ik in een sportschool werkte.'

'En dat geloofde ze?' grinnikte Kjell zachtjes.

'Tuurlijk. Waarom zou ze het niet geloven?'

'Je hebt een hekel aan het krachthonk.'

'Maar dat wist zij niet.'

'Joehoe, gaan we nog praten' bemoeide Aya zich er mee en legde haar hand op de onderarm van Noussair.

Kjell zijn instinct was om die hand daar weg te halen en in zijn hand te leggen, maar daar had hij het recht niet toe.

'Waar wil je over praten?' vroeg Noussair aan Aya terwijl hij vriendschappelijk toe lachte.

'Onder vier ogen' deelde Aya mee. Ze gaf Kjell een blik dat hij weg moest gaan maar daar nam hij geen genoegen mee. Dacht ze nu werkelijk dat hij zich zo gemakkelijk weg liet jagen? Ze had de laatste twee weken zo'n beetje alles met hem gedeeld.

'Als jij één oog dicht knijpt en ik ook, dan blijven er nog maar vier ogen over' grijnsde hij naar Aya waarop zij geërgerd zuchtte.

'Moet je nou altijd zo vervelend doen?'

Hou Je Me VastWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu