p.10

282 44 8
                                    

هلو گایز اینم از اسمات اکه دوست نداشتین نخونین باشه؟ بعدا هم نیاین و سرم غر نزنین که چرا اسمات گذاشتم😔 غلط املایی هم دیدین ببخشید ناخنامو گرفتم نمیتونم خوب تایپ کنم

~‌.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~‌.

امگا نمیتونست فرومونهاش رو کنترل کنه اونا مدام ترشح میشدن و اسلیکی که بین پاهاش داشت ترشح میشد صبر رو برای هردوتاشون سخت میکرد.

آلفا بدن تحریک شده و حساس امگا رو روی تخت خوابوند و روش خیمه زد.
بدن جین بیشتر از این چند روزی که پیشش بود خواستنی به نظر میرسید و آلفا رو برای داشتن رابطه ترغیب میکرد شروع کرد به بوسیدن اون بدن پرستیدنی

+آه.. آلفا زود باش

_امروز زیادی گستاخ شدی... یادمه گفتی هیتت نزدیکه ولی نگفتی به همین نزدیکیا

+حادثه خبر نمیکنه

داخل گردن امگا شروع به خندیدن کرد.

_فک کنم خیلی برای پر شدن هیجان زده و بیقراری

+آره.. اره

با حالت زاری تایید کرد و دستش رو سمت شلوار مرد دراز کرد. امگای توی هیت کار‌های دور از عقل انجام میدادن و التماس میکردن تا توله‌ای توی خودشون داشته باشن اینکه جین فعلا حرفی از توله نمیزد براش عجیب بود.

دکمه‌ی شلوارش رو با آرومترین حالت ممکن باز میکرد و خیره به واکنش‌تای امگا مونده بود.

چشم‌های امگا به شلوارش دوخته شده بود و پاهاش که بین پاهای مرد تکون میخورد بیقراریش رو اثبات میکرد.

+آلفا زودباش دیگه... چرا لفت میدی؟

دکمه‌ی شوارش رو باز کرد و بلوز و کتش رو کناری پرت کرد و دوبازه روی امگا خیمه زد.

_برگرد و باسنتو بده بالا

اطاعت‌ کرد. باسنشو درمعرض دید الفا گذاشتو خودش رو به عضو مرد میمالید. نامجون به کار‌های کوچیک امگا که از روی شهوت انجام میداد خیره شد. اون کوچولو قصد بیشتر تحریک کردنش رو داشت. میخواست که آلفاش هم مثل خودش بیقرار بشه و رابطه‌ی طولانی و البته سختی رو داشته باشن.

+آلفا.. چرا شروع نمیکنی؟

_دارم از حرکت باسن بزرگت روی دیکم لذت میبرم... این قسمت از بدنت واقعا وسوسه انگیزه امگا

حرکت باسنش رو بیشتر کرد تا آلفا رو راضی نگه داره. هرگز این به ذهنش خطور نمیکرد که یه روزی برای آلفا نامجون روی تخت باسنشو تکون بده و برای به فاک دادنش دعوتش کنه، هرگز انتظارشو نداشت و به ذهنشم نمیرسید ولی از قضا هیت آدمارو عوض میکرد.

شلوار و باکسرش رو با حفظ موقعیت از تنش دراورد. سوکجین از حرکت ایستاده بود و با گوشه‌ی چشمش سعی در قایمکی نگاه کردن بهش رو داشت.

predatorWhere stories live. Discover now