Unicode
Zawgyiအသက်29နှစ်ရှိပြီး မြန်မာနိုင်ငံ၏ top2 စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်တစ်ယောက်ဖြစ်ပြီး အသက်14နှစ်အရွယ်တွင် သေဆုံးသွားသော အချစ်ဦးဖြစ်သည့် ဆရာလေးရှိုင်းနေက 'နောက်15နှစ်နေရင် ပြန်ဆုံကြမယ်' ဟူသော နောက်ဆုံးစကားကြောင့် ဆရာလေးအား စောင့်ဆိုင်းနေသူ ......
#ဦးမြတ်တည်တံ့
.......................................................................ဆရာလေး ရှိုင်းနေနှင့်ရုပ်ချင်း ခွဲမရအောင်တူပြီး မိသားစု၏အလိုလိုက်မှုကြောင့် ဂျစ်ကန်ကန်အပြုအမူရှိသည့်.....
#ခွန်းစစ်ငယ်
......................................................................မိခင်ဖြစ်သူက မယားငယ်ဖြစ်သည်မို့ ဖခင်၏ သားအဖြစ်တပ်မက်ခြင်းမခံရသည့်အပြင် မိခင်ကပါသေဆုံးသွားပြီး တစ်ယောက်တည်းလေလွင့်နေသူ.....
#ကောင်းလင်းခေတ်
********************************
Unicode
Zawgyiအသက္29ႏွစ္ရွိၿပီး ျမန္မာနိုင္ငံ၏ top2 စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္တစ္ေယာက္ျဖစ္ၿပီး အသက္14ႏွစ္အ႐ြယ္တြင္ ေသဆုံးသြားေသာ အခ်စ္ဦးျဖစ္သည့္ ဆရာေလးရွိုင္းေနက 'ေနာက္15ႏွစ္ေနရင္ ျပန္ဆုံၾကမယ္' ဟူေသာ ေနာက္ဆုံးစကားေၾကာင့္ ဆရာေလးအား ေစာင့္ဆိုင္းေနသူ ......
#ဦးျမတ္တည္တံ့
.......................................................................ဆရာေလး ရွိုင္းေနႏွင့္႐ုပ္ခ်င္း ခြဲမရေအာင္တူၿပီး မိသားစု၏အလိုလိုက္မႈေၾကာင့္ ဂ်စ္ကန္ကန္အျပဳအမူရွိသည့္.....
#ခြန္းစစ္ငယ္
......................................................................မိခင္ျဖစ္သူက မယားငယ္ျဖစ္သည္မို႔ ဖခင္၏ သားအျဖစ္တပ္မက္ျခင္းမခံရသည့္အျပင္ မိခင္ကပါေသဆုံးသြားၿပီး တစ္ေယာက္တည္းေလလြင့္ေနသူ.....
#ေကာင္းလင္းေခတ္
********************************
YOU ARE READING
ခြေကျင်းဝတ်ထက် ခြွေတဲ့အနမ်းတစ်စုံ
Fantasyသူ၏ ခြေကျင်းဝတ်ထက်က မှဲ့နက်လေးကိုမှ ချစ်မိပါသည်။