5.

14.9K 863 37
                                    

Kutalmış

Herkes akşam yemeğine gittiği zaman ben de boynumu büküp sürüne sürüne yatakhaneye gitmiştim, kurt gibi acıkmıştım ama cezalı olduğum aklıma geldikçe kalbim kırılıyordu ve itin oğlu bugün sürekli ikide bir yanıma gelip gelip beni denetleyip durmuştu.

Sonlara doğru yerlerde sürünürken Fırat Komutan, debelendiğimi görünce yanıma resmen koşarak gelip duş alıp hemen uyumamı söylemişti.

Duş almıştım ama uykum gelmiyordu çünkü acıdan resmen oradan oraya  kıvranıyorum...

Molozlar yüzünden her yerim ağrıyordu ve bu konuda yapabileceğim ne yazık ki hiçbir şey yoktu.

Yemekten gelen birkaç kişi yatakhaneye gelip benimle muhatap olmadan üstlerini çıkarmaya başladıkları zaman üstümdeki yorganı başıma kadar çekmiştim.

Herkes komutanlara yağ çekmek için böyle bir şey yaptığımı öne sürüp bana nefretle bakarken sinirden gerilmekten bir bok yapamıyordum.

Rezan Komutanın bana çektirdiği işkencenin doğruluğunu söylesem kimse bana inanmazdı, inansalar bile bunu bütün suçlusunun ben olduğunu söylerdi ve işin en kötü tarafı haklıydılar.

Adama karşı büyük bir saygısızlık yapmıştım ve bunu nasıl telafi edebileceğim hakkında bir fikrim yoktu.

Onun cezasına karşı boyun eğip tek kelime gıkımı çıkarmayacaktım ya da ayaklarına kapanıp akşama kadar beni affetmesi için yalvaracaktım ama bu biraz yüzsüzlük gibi olacağı için ilk tercihi seçmek durumundaydım.

"Yemek yemeyecek misin?" Nihat'ın sesini işittiğim zaman karnıma ağrıma girmişti. Başımdaki yorganı çekip yanımda dikilen devreme baktığımda bakışlarında acıma duygusu vardı.

"Aç değilim, başım ağrıyor. Bayağı bir yorgunum da." Aç olmadığım yalandı ve sabah kahvaltıda deli gibi yemek yiyecektim hatta yiyemediğim bir şey olduğu zaman paketleyip onu yatağıma falan saklardım ki gece herkes uyuduktan sonra sessiz sakin bir şekilde yemek yiyebilirdim.

Evet bu planı şimdi düşünmüştüm ve şu an beynimde harika bir fikir doğmuş gibi hissediyordum.

"Tamam, sayıma kadar uyuma yoksa ceza alırsın. Rezan ibnesi taktığı zaman tam takar ve götünü kollamak istiyorsan ondan uzak dur." Nihat, örtüyü tekrar başıma örtüp yavaş bir şekilde kafama vurduğu zaman yanımdan uzaklaştığını hissetmiştim.

Zaten başka ceza alırsam ortadan ikiye ayrılacaktım...

Başımdaki örtüyü çekip nereye gittiğine baktığım zaman kendi yatağının oraya gitmişti ve bu eşcinsel hikayesinin devamının olduğunu ya da nereden çıktığına dair kimden bilgi alabileceğimi  biliyordum artık.

*****

Piyade /bxb ✅✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin