34.

4.9K 311 179
                                    

*********

Kutalmış

Ceyhun Komutan, beni bildiğiniz ceza için tek ayak üstünde bekletirken bunun bir an önce bitmesi için içimden bildiğiniz bütün duaları etmeye başlamıştım ve adam o kadar inatçı çıkmıştı ki beni bir türlü salmıyordu.

"Sen geri zekalı mısın evladım? Sen değil miydin o gün odada bana Rezan komutandan hoşlanıyorum diyen?" Ceyhun Komutan, bacak bacak üstüne atarak dikkatli bir şekilde bana bakarak konuştuğunda birden bire kulaklarım yanmaya başlamıştı.

Evet odada o gün götümü toplamak için bazı yalan yanlış bazı da doğru şeyler söylediğimde bunların ileride elimde patlayacağını bilemezdim.

-Evet komutanım, hâlâ da sözümün arkasındayım.

Ben, konuşur konuşmaz Ceyhun Komutan, sinirle kalkıp kafama oldukça sert bir şekilde vurduğunda kafam oyuncak bebek gibi öne doğru düşmüştü.

Onun, neye bu kadar sinirlendiğini anlamasam da hafiften sinirlerim bozulmaya başlamıştı.

Ulan bu da mı Rezan Komutan'dan hoşlanıyordu?

Sözde evliydi...

Gerçi Süleyman Komutana da evli diyorlardı ama o da maşallah Rezan'ın kuyruğu gibiydi.

Adamın yanından bir saniye bile ayrılmıyordu.

"Hoşlanıyorum" Sözümü tekrar yenilediğim zaman çatık kaşları anında düzelip bacaklarını indirmişti.

Yavaş bir şekilde ayağa kalkıp bana doğru yaklaştığında ölmeyecek bir şekilde nefesimi tutmuştum.

Süleyman Komutandan sonra en çok korktuğum adam olabilirdi ulan.

" Birden bire eşcinsel olmanı beklemek aptallık olurdu zaten. Rezan'ın sana telefonu verdiğini biliyorum ve o telefonda Rezan hariç kiminle konuşuyorsun Kutalmış. Sakın bana yalan söylemeye kalka sana yemin ederim ki askerliğini cayır cayır bir güzel yakarım."  Komutanım yakalarımdan tutup beni bildiğiniz bez silkeler gibi silkelediğinde tek ayak üzerinde durduğum için dengemi sağlayamamıştım.

Ulan hayvan gücü vardı mübarek.

"Komutanım, anlıyorum Rezan Komutana çok değer veriyorsunuz ama kafam çok karışık. Sizinde dediğiniz gibi birden bire erkekten hoşlanmak beni biraz korkutup gerdi ve ben ne yapacağımı bilemedim." Sesimdeki gerginlik kendini belli ederken konuyu çevirmeye çalışmıştım.

Ona eski kız arkadaşımla konuştuğumu ve onunla konuşurken rahat, mutlu olduğumu söyleyemezdim çünkü beni bildiğiniz buraya gömerdi.

Rezandan hoşlandığımı dile getirsem bile kafam oldukça karışıktı ve onun heves olma gibi bir durumu da vardı.

Daha önce bir erkekten hoşlanmamıştım ve onun birden bire beni öpmesi, bizim sevgililik için bir ilişkiye adım atmamız. Ah daha doğrusu tanıma evrenine girmemiz çok hızlı gerçekleşmiş gibi geliyordu.

Rezan ile bir yola girdiğimiz doğruydu, eski kız arkadaşım da yazınca ben tuhaf olmuştum. İçimdeki hissin tarifi yoktu...

"Bence Rezan'dan uzak durmalısın. İlk ilişkisi sağlıklı bitmedi o yüzden onun ağır bir yıkımı oldu. Seninle de öyle olacak, birkaç ay sonra siktir olup gideceksin ondan uzak durmalısın. Hem hoşlanıyorum diye burada erkeklik taslıyorsun hem de adam ayağını burktuğu zaman insan gibi ne soruyorsun ne de ilgileniyorsun amına koyayım. Böyle seveceksen hiç zahmet edip sevme. " Ceyhun Komutan, avazı çıktığı kadar kulağıma doğru bağırıp  geri çekildiği zaman yakamı da bırakmıştı.

Bu konuda oldukça hatalıydım çünkü Rezan'a ne zaman soracak olsam Serpil bana yazmış oluyordu ve kızı bekletmeyeyim diye ona yazarken unutuyordum.

Hatalı olduğumu kabul ediyordum ve yaptığım, söylediğim hareketlerin birbirini tutmadığının da farkındaydım ama kendimi frenleyememiştim.

Sanırım Rezan Komutan hakkında çok acele karar vermiştim ve Serpil de bana yazdığı zaman bir nevi beni tanıdığını, anladığını düşünerek teselliyi onda bulmuştum ama bu konuda Rezan Komutana haksızlık etmiştim.

Belki de ona bir olacağımıza inandırmıştım...

"Verecek cevabın olmaz tabii. Kalk siktir git." Ceyhun Komutan, benden uzaklaşıp masasına doğru dolandığında derin bir nefes alıp odadan dışarı yavaşça çıkmıştım.

Adam bir şekilde gözünü açmıştı.

Belki de Rezan Komutan, benim için bir heves ve merak olmuştu. Ben hâlâ kızlardan hoşlanıyordum ve Rezan Komutan ile bu konuyu konuşmam gerekiyordu...

******

Kutalmış sürünsün mü kıskansın mı?

Rezan sürünsün mü kıskansın mı?

Piyade /bxb ✅✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin