Kutalmış
Birkaç gündür Rezan Komutan ile konuşmak için fırsat kollasamda denemelerim bütün sonuçsuz kalmıştı çünkü adam ortada yoktu.
Ayağını burktuğu için üzerine basamama gerekçesi ile birkaç gün rapor almıştı ve onun durumunun bu kadar kötüye gittiğini fark etmediğim ya da onu umursamadığım için vicdan azabı çekmeye başlamıştım.
Rezan Komutan, birkaç gündür yoktu, Süleyman Komutan da onun yokluğundan dolayı oldukça sinirliydi.
İkisinin arasında çok büyük ihtimalle arkadaşlıktan öte bir şey vardı ve bu durumun durduk yere benim sinirimi bozması normal miydi?
Sanırım heves olsa bile Rezan Komutanı şu kısacık anda bile sahiplenmiştim ve çok büyük ihtimalle bundan dolayı sinirim bozuluyordu."Neden boş boş duruyorsun ulan sen?" Süleyman Komutan, arkamdan kulağıma doğru bağırdığı zaman korku ile yerimden sıçramıştım.
Ulan öyle sinsi sinsi gelinir miydi?
"Komutanım, Ben Ceyhun komutanın yanındaydım da dosyaları düzenletti şimdi birliğimin oraya gidiyorum." Sonlara doğru sesim kesilirken bakışlarımı karşıdan yanımıza gelen Rezan Komutan ve yanındaki kıza odaklamıştım.
Süleyman Komutan da bakışlarımı sezmiş olacaktı ki takip ederek o da kafasını çevirip benim baktığım tarafa bakmıştı.
Süleyman Komutanın bedeni bildiğiniz gözümün önünde gerilirken kaşlarım istemsizce meraktan havalanmıştı.
Bu adamın derdi neydi tam olarak bilmiyordum ama adam komple değişik bir varlıktı.
"Birkaç belgeyi burada unutmuşum onları almaya geldim, Sinem de seni görmeye gelmiş." Rezan Komutan, beni görmezden gelip direkt olarak Süleymana odaklandığında ikisinin yoğun bakışmasından bir tık rahatsız olmuştum.
"Sen git." Süleyman, sonunda bakışlarını Rezan'dan çekip bana odaklandığı zaman yanlarında kalmak için bir bahane aramıştım ama ne yazık ki bulamamıştım.
"Neyse ben odaya gidiyorum sonra görüşürüz Sinem." Rezan, uzun ince parmaklarını kıza doğru kaldırıp salladığı zaman hipnoz olmuş gibi bakışlarımı anında oraya odaklamıştım.
"Lan sen hâlâ burada mısın pezevenk, önüne dön kırmayayım kemiklerini." Rezan yanımızdan ayrılır ayrılmaz, Süleyman Komutan, kafama bir tane vurduğu zaman anında önüme dönmüştüm.
Daha öncede dediğim gibi bu adamın Rezan radarı açıktı amına koyayım...
Bu durumdan epey bir rahatsızlık duysam da artık beni ilgilendirmiyordu, Süleyman evli biriydi ve Rezan karaktersizlik yaparsa bu onun günahıydı...
******
RezanSinem, kapıyı çalıp odama girdiği zaman oturduğum yerden ayağa doğru kalkmıştım, onunla çok fazla konuşmuşluğumuz yoktu ve onu en son düğünlerinde görmüştüm.
"Benim için biraz zamanın var mı? Fazla tutmayacağım." Gülümseyerek konuştuğunda ben de gülümsemiştim.
İnsana çok tatlı bir enerji veriyordu ve onun Süleymanın eşi olması...
"Tabii ki var, buyur." Çekinerek konuştuğumu fark ettiğim an sahte bir şekilde öksürüp boğazımı temizlemiştim.
"Ben seni her zaman çok sevdim evet bizim pek konuşmuşluğumuz olmasa da insana huzur veren bir yanın var. Ses tonun olsun, kişiliğin, duruşun, anında çözüm odaklı ve en önemlisi vicdanın olsun sen mükemmel birisin. Süleyman ile aranda olan şeyleri öğrendim, sizi sürekli kardeş gibi görsemde olaylar öyle değilmiş ve aranıza girdiğim için özür dilerim." Kızın gülümsemesi büyüyüp gözüne gelen saçları kulağının arkasına sokup derin bir nefes almıştı.
-Süleyman, seni hâlâ çok seviyor Rezan, yemin ederim bana hiç dokunmadı. İlk gece bile yalvar yakar birliğinize kendi ismini dağ operasyonuna yazdırdı ve beni o evde tek bırakarak çekip gitti. Geldiği zaman da kısır ve iktidarsız olduğunu söyledi. Ben salak gibi ona güvendim ama onunda pek suçu yok çünkü sana sadık kalmak istedi ve kaldı da. Buna emin olabilirsiniz ve biz boşanıyoruz, eminimki ona çok iyi bakacaksın ve o da sana öyle bakacak. Seninle konuşma meselem tamamen içinin rahat olmasıydı.
Sinem, yanıma yaklaşıp ellerimi, ellerinin arasına alıp bana baktığında gözlerinin içine bakmıştım. Doğru söylediği net bir şekilde belliydi.
Süleyman, o gün bana söylediklerinin hepsinde ciddiydi...
Ama biz olmazdık, Kutalmış vardı ve onunla ufacık da olsa geri gelme ihtimali vardı.
Evet ben salağın önde gideniydim.
"Biz boşanıyoruz Rezan, bunun için sakın kendini suçlama emin ol herkes için en iyisi bu. İkiniz tekrar birleşirseniz çok mutlu olun tamam mı? Mutlu olmayı en çok siz hak ediyorsunuz." Sinem, ellerimi bırakıp bana sarıldığında ben de istemsizce ellerimi beline sarıp sarılışına karşılık vermiştim.
Aramızda en çok mutluluğu hak eden Sinemdi ve evliliği benim yüzümden mahvolmuştu...
******
İki yorum da bana çok mantıklı geldi ve Rezan ikisiyle de yakışıyor gibi gibiiSüleyman x Rezan yaparsam başka bir kitap olarak Kutalmış x Rezan yazabilirim emin değilim
Kafam aşırı karışık...
Süleyman x Rezan mı? Eğer olursa neden?
Kutalmış x Rezan mı? Olursa neden?
Yoksa
Yazarı x Rezan mı? Nnfnfnfngn
Kutalmış x Süleyman yazmayın cidden sinirlerim bozuluyor finalde öyle yaparım herkes zortlar bence daha fazla aklıma sokmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piyade /bxb ✅✔️
General FictionKardeşime atacağım, - Komutanımın hakkındaki nefret dolu- mesajları bizzat komutanıma atsaydım ne olurdu?..