Stau in camera de machiaj si-mi tamponez fata cu pudra. Trebuie sa-mi ascund cearcanele astea care-mi intra in gura, mi-am pus rujul rosu, gene false, un machiaj care ma face sa seman cu o pisica salbatica, deci...mi-am pus fata de lady sexi.
Numarul meu trebuie sa inceapa imediat iar eu inca nu sunt gata. Ma privesc in oglinda. Arat asa cum trebuie. Parul lung imi cade in valuri pe fata si pe spate. Macar bine ca ma pot ascunde sub masca asta. Imi trag pe mine costumul de "scandal", adica o lenjerie super sexi din dantela si piele, compusa dintr-o singura piesa, pantofi cu toc de 15 cm. si sunt gata. Gata de sou. De cate ori ma privesc in oglinda ma intreb ''De ce continui sa faci asta?'', ''De ce nu renunti?''. Viata mea nu e usoara. Nu a fost niciodata. Ma lupt din rasputeri sa-l cresc pe Tomy. Singura. Merg la facultate sa-mi cladesc un viitor, dupamiaza lucrez ca chelnerita in ''Barzzeti'', restaurantul ce-mi asigura mancarea si banii necesari pentru o viata normala, iar noaptea...sunt dansatoare intr-un club de noapte pentru si mai multi bani, atati cat sa-mi permit sa nu duc lipsa da nimic nici eu nici Tomy. Lui vreau sa-i ofer totul, tot ce n-am avut eu. Tot ce ar trebui sa aiba un copil normal. Dansatoare sunt de cativa ani, de cand Cobra m-a varat in lumea asta pe cand aveam doar saisprezece ani. O copila. In anii cat am lucrat ca dansatoare, nu am cunoscut nici o fata care sa danseze perfect treaza. Unele luau cocaina, altele beau, chiar daca veneau cu masina la munca. Si eu ajunsesem la fel. Beam cateva pahare de vin inainte sa-mi incep numarul, dar si multe altele in timpul noptii. ''Altfel cum as fi putut sa ma uit in ochii acelor straini care ma priveau salivand, si sa le dansez prefacandu-ma ca totul e ok''. In clubul asta vin oameni bogati, politicieni, afaceristi, oameni renumiti, respectabili, cu dare de mana, care ar plati oricat pentru propriile placeri si distractii. Sunt multe dansatoare in club. Majoritatea dintre ele sunt studente ca si mine. Taxele de studiu sunt din ce in ce mai mari, iar sansele de a gasi un loc de munca sunt tot mai mici. Nici una nu cred ca danseaza de placere. Fiecare poate are povestea ei trista. In interior e o adevarata bataie pe clienti. O competitie acerba intre dansatoare, unele dintre ele ajungand chiar sa danseze in pielea goala si sa se atinga prin zonele intime intr-un mod vulgar pentru a le lua banii clientilor. Sa ma pun in aceasta situatie insemna sa ma dispretuiesc singura si sa ma subestimez. Stiu ca intr-o zi, pentru mine viata asta va fi un capitol incheiat. Vreau mai mult de la viata. Dar momentan strang bani pentru ca vreau sa plec departe. Undeva unde sa o pot lua de la capat. Oricum sunt scarbita si dezgustata fie pentru ca uneori barbatii intrec masura din cauza ca au baut prea mult si uita ca au venit sa vada doar un dans si incep sa-ti faca propuneri, fie din cauza varstei pentru ca unii dintre ei ar fi putut avea acasa o fata de aceeasi varsta cu mine. Acest lucru ma distrugea psihic. Uneori ajungi sa te intrebi pana unde poti sa mergi pentru bani si daca merita sa faci atatea compromisuri.
-Yeva, Yeva...ce tot faci acolo, intra odata nu lasa scena goala! striga Asi, una dintre colegele mele, singura care imi e alaturi atunci cand am nevoie de un umar pe care sa plang.
-Lasa-i sa astepte, macar de-ar crapa toti! spun fara sa ma intereseze prea mult.
-Nu face asta din nou. Stii cata nevoie avem de banii acestia.
CITEȘTI
Printre ingeri si demoni
RomanceDamon Martinez, un baiat de cartier, crescut in suburbiile orașului New York, pare sa se descurce de minune in lumea asta intunecata in care supravietuirea e la fel de importanta ca si aerul. Cu o minte agera si cu un bagaj bogat de cunostinte in...