Damon
Afara se crapa de ziua. Faptul ca imi petrec noptile pe unde apuc nu mai e de mult ceva neobisnuit pentru mine. Cu putin timp in urma stateam intins pe saltelele din sala de sport uitandu-ma pe pereti asteptand sa treaca noaptea. Acum e mai usor. Totul trece mai repede de cand am cumparat clubul de la Jack. Sunt regele noptilor albe. Am fiecare noapte ocupata. Ma retrag spre dimineata in birou unde ma intind pe canapea o ora doua insa nu reusesc nicicum sa ma odihnesc. Umblu ca un zombi. Sunt extrem de epuizat iar gandurile nu-mi dau pace. Sunt agitat din cauza oboselii fizice si psihice, a presiunii care ma apasa pentru ca lucrurile se misca extrem de incet si se indreapta spre nicaieri, din cauza lui Hector care imi rade in nas si isi continua treburile marsave chiar sub nasul autoritatilor si din cauza acestei ''Yeva''. Aceasta fiinta care a aparut de nicaieri si-mi umbla prin minte facand ravagii. Sunt total acaparat de cele doua fete ale ei. Are in ea doua parti, una ma indeamna sa o iubesc cu sufletul, cealalta cu trupul. Are in ea o parte frumoasa din Leila mea, pura, blanda, fermecatoare, calda, inocenta si o parte intunecata, demonica, senzuala, sexi, mistuitoare, aceasta diavolita fatala pe nume Yeva care m-a aruncat in flacarile iadului. Mocnesc pe dinauntru din cauza ei. E frumoasa in toate felurile. M-am indragostit de sufletul ei inainte sa ma indragostesc de ea...insa nici macar mie nu vreau sa-mi recunosc asta, ar fi ca si cum as lasa-o in urma pe Leila mea. Nu sunt pregatit sa ma desprind de ea, nu pana nu aflu unde-i e mormantul, nu pana nu-l vad pe Hector platind pentru tot, nu pana nu mi se se va inchide rana...Si chiar daca toate astea se vor intampla intr-o zi, tot va trebui sa stau deoparte. Yeva, e femeia lui Hector, asta ma face sa dau doi pasi inapoi. Nu vom iubi din nou aceeasi femeie, nu atata timp cat mai sunt intreg la cap. Asta imi spune ratiunea ori de cate ori ma gandesc la ea, insa sufletul imi spune altceva...Tanjesc dupa ea, insa voi fi nevoit sa o tin departe de mine, in viata trebuie sa inveti sa iubesti ce-ti face bine, iar ea imi face rau...e ca o otrava dulce pe care esti tentat sa o gusti desi esti constient ca vei muri...
Ma postez in spatele tejghelei de la bar cu o cafea mare in fata. Imi vajaie capul. Nici nu apuc bine sa sorb o inghititura ca imi suna telefonul, la capatul celalalt fiind Claiton.
-Ce e asa de urgent la ora asta Claiton? intreb frecandu-ma la ochi.
-Procurorul Wilson e mort Martinez, l-au eliminat, trupul lui si al sotiei acestuia au fost gasite carbonizate in propria casa care a ars din temelii azi noapte. Fiica acestuia in varsta de 16 ani e de negasit. E groasa omule, te astept la mine urgent, trebuie sa vorbim.
Senzatia de greata agresiva ma cuprinde instantaneu. In mintea mea invalmasita se infiripa imediat gandul ca ceea ce mi se intampla e pedeapsa cerului, lucru care nu face decat sa-mi amplifice stresul cauzat de situatia de viata si de moarte in care se afla toti cei din jurul meu. Sunt cuprins de amaraciune si toata aceasta intorsatura nefericita nu face decat sa-mi incarce constiinta. Aceasta lovitura pe care mi-o da viata, ma face sa ma simt si mai pierdut si fara nici o nadejde ca voi rezolva ceva prin lege. Hector nu va fi oprit asa. Trebuie prins imediat inainte de a mai face si alte victime.
Conduc cu toate simturile incordate la maxim spre hotelul unde sta Claiton, insa traficul infernal de la prima ora a diminetii ma impiedica sa ma deplasez asa cum mi-as dori, cu viteza luminii. Ajung in cele din urma in fata hotelului The Bowery. Parchez masina in graba si ma indrept glont spre camera lui Claiton. Il gasesc prabusit intr-un fotoliu cu ochii iesiti din orbite si plin de funingine. Ma priveste cu o expresie lipsita de vlaga, e terminat. Imi face semn sa ma apropii aratandu-mi cu mana fotoliul celalalt.
-Era prietenul meu Martinez...Era cel mai bun si cel mai drept om pe care l-am cunoscut. S-a dus dracu totul omule, s-a terminat. Deabi ma mai tin pe picioare.
Ii tremura puternic mainile iar scrumul de la chistocul de tigara pe care il strange intre degete, ii cade neglijent direct pe podea.
-Stinge dracu chistocul ala, spun iritat intinzandu-i o scrumiera, vrei sa arzi si tu de viu?
CITEȘTI
Printre ingeri si demoni
RomanceDamon Martinez, un baiat de cartier, crescut in suburbiile orașului New York, pare sa se descurce de minune in lumea asta intunecata in care supravietuirea e la fel de importanta ca si aerul. Cu o minte agera si cu un bagaj bogat de cunostinte in...