Sange si orhidee

940 48 3
                                    

De o saptamana ma zvarcolesc ca leul in cusca. Am cedat nervos la insistentele lui Claiton de a renunta sa-l mai vanez pe Hector si pe familia lui. Nu i-am mai raspuns nici la telefon si nici la mesaje. L-am evitat cat de mult am putut pentru ca nu vreau sa-i vad nici fata si nici sa-i ascult balivernele. Pe Hector l-am urmarit indeaproape, asa incat stiu cam tot ce face si pe unde umbla. Tot in cercuri dubioase se invarte. Nici nu ma gandeam sa renunte la viata intunecata si la treburile murdare. Si-a sporit numarul de bodyguarzi si nu iasa nicaieri neinsotit. Dar chiar si asa am avut nenumarate ocazii sa-l trimit pe lumea cealalta, insa pentru el ar fi cea mai usoara pedeapsa. Nu i-am vazut insa pe femeia si pe copilul lui. Ei sunt tinta mea. Sunt lucruri in viata pe care nu vrei sa le faci si totusi le faci. Cand lupti cu raul, devii rau. Situatiile extreme cer masuri extreme. Probabil isi tine familia ascunsa pe undeva pentru ca in casa cu el nu locuiesc si nici nu i-a vizitat in vreun loc. Toate drumurile lui duc spre clanurile mafiote cu care are inca legaturi stranse. Se vede clar ca pune ceva la cale, am un fel de radar interior care detecteaza imediat miscarile, iar el se misca repede, nu sta degeaba. Caoace ceva.

Toata saptamana mi-am petrecut-o jongland intre activitatile dubioase ale lui Hector si antrenamentele extenuante ale lui Igor. Aproape ca l-am sechestrat la sala, l-am bagat pe un regim alimentar sever pentru a se mentine in forma. Lupta la categoria mijlocie si orice kg in plus il poate descalifica. Am incercat sa ma focalizez cat mai mult pe Igor. Meciul va fi foarte greu pentru ca Frank Holins va lupta si cu ghiarele si cu dintii pentru a-si mentine titlul. Pe acasa nu am mai fost de cateva zile bune. Vreau sa stau departe de tot ce ma poate distrage, trebuie sa am mintea limpede si sa nu ma gandesc la nimic. Trebuie sa stau departe de Leila. Cand sunt in preajma ei mi se intampla ceva, ceva ce nu pot explica, a gasit o fisura in inima mea de piatra si imi picura acolo liniste, speranta, a patruns usor usor in lumea mea in care ea nu isi are locul, o lume intunecata in care nu va gasi nimic bun. Poate ca inca nu si-a dat seama, dar nu numai ingerii au aripi. Ale mele sunt mari si negre. In urma discutiei de acum o saptamana, a hotarat sa mai ramana o vreme in casa mea, cel putin pana ii voi gasi un apartament unde sa fie in siguranta. M-am asigurat ca totul va fi ok, l-am responsabilizat pe Dylan cu gradinita si antrenamentele lui Tomy iar pe Barbara, menajera mea, am rugat-o sa vina zilnic si sa faca in asa fel incat sa nu le lipseasca nimic. I-am lasat pe maini bune, iar asistenta care o supravegheaza pe Leila, o viziteaza periodic si lucrurile incep sa mearga spre bine, e aproape vindecata, se recupereaza repede. Ii mai dau din cand in cand un telefon sa-i aud vocea si de fiecare data imi spune ca invata. I-am adus lucrurile de la fostul apartament si acum se pregateste pentru restantele pe care le are la facultate, in urma celor intamplate. Si eu am restantele mele, treburi pe care trebuie sa le finalizez.

Inca de dimineata am fost foarte agitat. Ma incearca o stare de neliniste, de apasare. Probabil ca e stresul dinaintea meciului. Dupa cateva ore de framantari ma intalnesc cu Igor. Arata foarte bine si pare destul de calm si determinat. Am creat un adevarat luptator. Are psihicul puternic si bratele de otel. Atitudinea lui e ca un dus rece pentru mine. Ma trezeste instantantaneu. Instinctul imi spune ca Igor este mai mult decat pregatit, ba chiar e dornic sa-si intalneasca adversarul. In cateva minute trebuie sa inceapa meciul. Publicul este numeros, iar atmosfera este magnifica. Sunt peste saisprezece mii de fani. Arbitrul din ring este unul foarte experimentat. Are la activ peste patruzeci de meciuri. Igor este inconjurat de staful tehnic. Ii dau cateva sfaturi si-l incurajez. Igor vrea sa-i smulga centura lui Frank si sa o puna pe perete in clubul meu. Tensiunea creste, suntem gata de lupta. Primul care intra in ring este Igor. Paseste hotarat pe ritm de Hip hop. A intrat si Frank Holins supranumit '' Bombardierul''. Cei doi luptatori sunt prezentati, tensiunea este maxima inainte de inceperea meciului. Cei doi lupta la categoria mijlocie si au aproximativ aceleasi dimensiuni.

MECIUL A INCEPUT!!!

Inca din prima runda Igor il domina total pe Frank. Acesta nu isi gaseste distanta, il prinde pe Igor in colt de cateva ori dar nu reuseste sa puncteze. Meciul se echilibreaza dupa ce Frank a iesit la bataie foarte agresiv. Igor s-a multumit sa stea pe corzi si sa se eschiveze lovind pe contra. Runda egala sau in favoarea lui Igor. Frank se arunca mult in atac si loveste mult in aer obosindu-se inutil, insa are si o prima lovitura buna prin care il pune in pericol pe Igor, insa el iese excelent din acest moment dificil si revine cu cateva lovituri devastatoare, din care Frank se alege cu arcada sparta. Scorul pana acum este cel mai probabil egal, 39-39. In runda a 5-a Igor este prins si el cu o lovitura puternica la nivelul fetei. Frank e mult mai agresiv dupa runda trecuta. Reuseste sa controleze distanta si sa loveasca mai mult, reusind sa puncteze bine cu bratul din fata.Scorul probabil pana acum e 58-58. Din runda a 8-a, Igor nu mai greseste deloc pe acest final de meci napustindu-se asupra adversarului ca un uragan dezlantuit. Frank are probleme in a-si gasi distanta si loveste mult in aer, balancanindu-se de pe o pe parte pe alta, iar sangele care ii siroieste din arcada, il orbeste. Igor se indreapta cu pasi repezi spre o victorie la puncte. Frank trebuie sa castige toate meciurile ramase pentru a spera la un egal sau sa-l puna jos pe Igor, insa nu pare in stare sa castige meciul pe final. In runda a 9-a Igor da dovada de eficienta maxima si fuge inteligent lovind pe contra. Igor a castigat meciul daca Frank nu-i da KO, insa Frank e prea obosit si nu poate forta un KO. Excelenta evolutie a lui Igor care face sou in ring si a reusit sa controleze total partida. Frank este disperat dar nu reuseste sa il prinda, ba din contra, in ulimile 30 de secunde din runda, primeste un croseu de dreapta in figura , care il tranteste la pamant de unde se ridica cu greu doar pentru a mai incasa cateva lovituri care il scot total din joc.

Printre ingeri si demoniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum