Aripi frante...

829 67 3
                                    

Sunt incordata si stresata. Casa asta ma sufoca. Cobra ma tine inchisa si desi nu-mi da voie sa ies nicaieri, ma obliga sa umblu aranjata si machiata tot timpul pentru el chiar daca sta mai tot timpul plecat. A pus oamenii lui sa ma urmareasca non-stop si nu pot face nimic fara stirea lor, ma urmaresc chiar si in casa. Mi-a spus ca nu mai am voie sa merg la facultate, dar o sa fac tot posibilul sa-mi dau examenele. Sunt in sesiune si am foarte mult de invatat dar imi lipsesc multe carti pe care le-am lasat la apartament si nu sunt lasata sa merg sa le iau. La restaurant nu am mai fost de doua zile si nici la club. Cobra mi-a interzis sa mai lucrez. Mi-a spus ca-mi da el bani pentru tot ce-mi trebuie, dar eu sunt invatata sa am banii mei , sa nu depind de nimeni si in niciun caz nu am nevoie de banii lui murdari facuti din cine stie ce infractiuni, manjiti cu sange. Plus deasta nu am reusit sa strang bani suficienți pentru viata la care visez. O parte din ei i-am dat lui Asi pentru ca fratele ei, va trebui operat pe cord deschis intr-o clinica de specialitate, iar ea suporta cu greu costurile. O ajut si eu cat pot pentru ca tin foarte mult la ea si la Ahmed. Vorbesc cu ea pe furis pentru ca mi sa impus sa rup legatura cu toti cei pe care-i cunosc. Cobra e gelos si posesiv si de aceea m-a sechestrat in casa . Ies doar sa-l duc pe Tomy la camin. La antrenament nu a mai fost pentru ca nici pe el nu-l mai lasa sa faca box. Tomy sufera foarte mult. S-a inchis in el si nu mai vrea sa vorbeasca nici cu mine. Privirea lui ma obliga sa fac ceva dar nu stiu ce. Maine e ziua lui si nu i-am organizat nimic special. I-am comandat un tort si baloane. Sunt convinsa ca nici nu se va uita la tort. Cobra i-a spus sa nu-si mai serbeze ziua de nastere niciodata, pentru ca s-a nascut intr-o "zi cu ghinion", zi in care cerul a plans pentru ca a mai pierdut un inger. Nu inteleg de ce i-a spus asta, e doar un copil iar copiilor nu trebuie sa le spui astfel de lucruri. Imi vine rau numai cand ma gandesc cum se va simti Tomy maine. Trebuie sa fac ceva sa fug de aici. Ma ridic din pat si ies in living. Il vad pe unul din bodyguarzii lui Cobra. Sta tolanit pe canapea si vorbeste la telefon. Toti oamenii lui Cobra arata la fel. Masivi, lati in spate, de aproape doi metri, musculosi, inspirand teama.

- Domnisoara Leila, daca ai nevoie de ceva te rog sa imi spui mie, zice matahala cu o voce groasa in timp ce-si baga telefonul in buzunar si se indreapta grabit spre mine.

-Nu-i nevoie, ma descurc, spun cu vocea apasata vrand sa ma fac inteleasa.

Nu am chef sa-l vad cum se tine dupa mine si la baie. Ramane pe loc urmarindu-ma cu privirea. Ma uit la ceas. Mai e putin si trebuie sa-l iau pe Tomy de la camin. Ma fortez sa
gandesc cum sa tin matahalele ocupate si sa scap din mainile lor. Ma plimb agitata prin casa si nu-mi vine nimic in minte. Arunc pe furis un ochi la matahala care vorbeste din nou la telefon si gesticuleaza nervos, apoi ma strecor tiptil pe langa perete si ma reped spre usa. Miscare gresita. Afara dau nas in nas cu inca un musculos si mai sunt vreo trei la poarta. Ce credeam? Ca va fi asa usor?

-Unde crezi ca pleci domnisoara? Imi spune cel din fata mea pe un ton sfidator, apoi ma ridica pe sus si ma arunca pe spinare ca pe un sac.

Ma zbat, dau cu pumnii in el, urlu si il fac in toate felurile de la animal pana la gorila fara creier, dar degeaba. Nu are nici o reacție. Ma arunca pe canapea si incepe sa se certe cu celalalt care era si asa nervos. Isi arunca o serie de vorbe grele dupa care raman din nou in grija primului bodyguard care imi da tarcoale si ma priveste de parca vrea sa ma ucida. Nu inteleg cum am putut fi atat de naiva incat sa cred ca voi scapa asa usor de aici doar deschizand usa de la intrate si fugind incotro vad cu ochii. Acum le-am atras atentia si vor fi si mai vigilenti. Imi trebuie un plan bine pus la punct, dar nu pot sa gandesc sub presiunea care ma apasa. Tresar din cauza telefonului care vibreaza insistent in buzunarul blugilor si ma grabesc sa raspund crezand ca e Asi dar constat ca e acelasi numar necunoscut care m-a apelat si zilele trecute. Nu raspund la astfel de numere pentru ca nu vorbesc cu necunoscutii. Si Ricardo m-a sunat de cateva ori si patronul clubului unde dansez, dar nu le-am raspuns, nu stiu ce le-as putea spune. Le-am lasat un mesaj sec in care am mentionat ca lipsesc cateva zile din motive personale. Il vad pe tipul din fata mea cum se holbeaza la mine.

Printre ingeri si demoniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum