Afara a inceput sa ploua marunt. Ador sunetul ploii, se sincronizeaza cu potopul din interiorul meu. Se pare ca si cerul tuna si fulgera, urla in ultimul timp. Ca si mine.
Pornesc masina si conduc tacut prin orasul amortit. Mi-e capul plin de ganduri iar starea de sfarseala pune stapanire pe mine. Fumez tigara dupa tigara ascultand vocea cristalina din capul meu care rasuna mai tare decat toate celelalte, imi sparge timpanul. "Stiam eu ca esti tatal meu." " Aveai o arma." "Oamenii rai au arme." "Esti un un rau?" "Esti? Esti? Esti? Esti...?"Ultima intrebare mi se deruleaza obsesiv in cap iar si iar, distorsionata in cele din urma, ca un ecou ce se sparge de ziduri. Imi smulge sufletul si asa mutilat de atata chin si mi-l arunca-n fundul iadului. Totul se invalmaseste in capul si-n mintea mea obosita. Lumea ia o intorsatura ciudata pentru mine. Petrec clipe rascolitoare gandindu-ma ca sunt intamplari, lucruri si oameni, care apar in viata mea cu un scop. Pustoaica mi-a aratat cine sunt. Orice altceva pot fi, criminal in serie, animal infometat, monstru fara suflet, dar...nu sunt un om rau.
Rasuflu greu chinuindu-ma sa respir si ma trezesc dintr-o data agasat de clacsoanele masinilor iar cineva imi bate energic cu pumnul in geam.-Misca-te drogatule! Ai incurcat toata circulatia! Deschide dracu geamul!
Il privesc buimac si indiferent pe cel din fata mea ce se agita tot batand in continuu in geam. Cine stie de cand stau la semafor, multimea e furioasa. Apas acceleratia si-mi vad de drum. Ajung intru-n tarziu in clubul de noapte unde ma proptesc direct la bar sa-mi inec amarul in alcool.
-Hei sefu'...cum esti?
Imi ridic privirea greoaie si-l vad pe Dylan care se aseaza langa mine comandandu-si ceva de baut.
-Ce...stralucesti...spune el holbandu-se de aproape la mine.
-Da...soptesc pierdut in spatiu, gandindu-ma la pustoaica lui Hector.
-Am auzit ce s-a intamplat. Sincer imi pare rau. Daca ai nevoie de un prieten, sunt langa tine sefu', spune el apoi in clipa urmatoare simt o mana grea pe umar.
Aprob tacut din cap si-mi aprind o tigara.
-Ce stii de Cicatrice? Cum se simte? Ati fost la el?
CITEȘTI
Printre ingeri si demoni
RomanceDamon Martinez, un baiat de cartier, crescut in suburbiile orașului New York, pare sa se descurce de minune in lumea asta intunecata in care supravietuirea e la fel de importanta ca si aerul. Cu o minte agera si cu un bagaj bogat de cunostinte in...