Hector, demonul din infern.

845 47 5
                                    

Dupa convocarea de maxima urgenta, Claiton a mobilizat echipa trimisa de Masone, procurorul general anti-mafie. Pornim la drum impreuna cu Cicatrice deplasandu-ne spre locul unde ne asteaptau elicopterele trupelor speciale. Teama permanenta de a nu ajunge la timp pune stapanire pe mine. Sunt extrem de agitat. "Am primit ordine sa rapesc o femeie si sa lichidez un copil" imi rasuna in urechi ca o tortura, cuvintele lui Cicatrice. Nu mi-a putut da mai multe detalii pentru ca refuzand ordinele nu a primit nici instructiuni, nume sau adrese. Agitatia mea creste in momentul cand imi dau seama ca Yeva ar putea fi femeia care trebuia sa fie rapita...Claiton le-a asigurat protectia trimitand acasa la Igor o echipa de supraveghere care sa-i pazeasca 24 din 24, insa vorbind cu Igor, acesta mi-a spus ca s-au adunat acasa la el o mana de agenti din trupele speciale printre care sunt si vreo doi tipi dubiosi care poarta cagule si sunt cam agitati.
Fara sa mai stau pe ganduri, i-am spus sa elimine orice pericol si sa scape de ei, apoi i-am dat adresa batranului Hank, ca in cazul in care lucrurile se complica, sa plece de acolo si sa o duca pe Yeva la cabana.

Cu fiecare secunda care trece Tomy e in si mai mare in pericol. Nu pot intelege mintea diabolica a lui Hector. Nu stiu pentru ce l-a rapit, ce are de gand cu el si cine este copilul pentru care a semnat sentinta la moarte. Gandurile astea imi macina creierii, ma omoara.

Merg cu toata viteza spre punctul de intalnire unde ne asteapta oamenii lui Claiton. Deodata constat ca suntem urmariti de doua jeepuri negre. Incepe sa se traga cu vehementa in noi.

-Baga piciorul in ea! urla Cicatrice din spate incarcand arma. Astia nu se joaca, trag cu mitraliere rusesti PKM, mitralierele fortelor armate URSS. Nu va mai dura mult si o sa ia foc rezervorul.

-E blindata, spune Claiton incarcand si el arma, e antiglont, echivalentul unui tanc, nimic nu trece prin ea. E o fabricatie noua, modificata dupa nevoile timpurilor....

Il privesc tensionat strangand cu asprime volanul. De asta a tinut mortis sa-mi dea aceasta masina cu dedicatie speciala. Mi-am dat seama inca de la inceput ca e tunata, nu semana cu nimic din tot ce am vazut.
Gonesc cu 130 km la ora pe strazile luminate ale New Yorkului. Cei care ne urmaresc nu se lasa mai prejos, sunt chiar in spatele nostru. Claiton si Cicatrice lanseaza rafale de gloante asupra jeepurilor descarcand cartuse dupa cartuse. Se trage in continuu. In timp ce unul trage celalalt incarca arma. Unul din geepuri e in flacari iar in urmatoarea clipa sare in aer proiectand celalalt jeep peste podul din apropiere, direct in apa. Odata scapati de urmaritori accelerez prinzand o viteza ametitoare si in cele din urma ajungem la destinatie unde ne asteapta cateva elicoptere pline cu agentii fortelor speciale. Ne imbarcam si pornim imediat. Peisajul se schimba treptat pe masura ce inaintam spre zona muntoasa. Zapada acopera crestele muntilor.
Cicatrice ne indica cu aproximatie locul unde s-ar afla buncarul. Ne apropiem de destinatie. De la sol se trage in noi. Din nou suntem urmariti de cateva masini de teren care incearca sa ne doboare. Elicopterele zboara cat mai aproape de sol, aproape ca ating varfure brazilor. Au loc un schimb de focuri apoi urmaritorii devin urmariti. Inamicii sunt anihilati iar trupele speciale se pregatesc de coborare.
Operatiunea e ingreunata din cauza zonei intens impadurite. Cu greu se gaseste un perimetru mai liber unde sa se aterizeze in siguranta. Se coboara din elicoptere pe franghii. Odata ajunsi la sol ne mobilizam si inaintam usor prin padure. Coordonatele date de Cicatrice ne arata ca buncarul ar trebui sa fie la mai putin de un kilometru de locul unde ne aflam. El cunoaste acest loc. A mai fost aici. Zona este virgina si extrem de inpracticabila. Padurea de brazi este foarte deasa iar pustietatea imensa deschide in fata noastra nenumarate hauri periculoase. Vizibilitatea este 0 din cauza cetii dense care ingreuneaza si mai tare situatia. Ne deplasam incet avand ca obiectiv de cautare un garaj unde se afla utilaje speciale pentru deplasarea prin aceasta zona. Restul distantei trebuie parcursa pe jos, treaba care ne pune in mare dificultate tinand cont ca stratul de zapada are mai mult de 50 de centimetri si conditiile sunt extreme. Inaintam cu greu intr-o liniste totala, Cicatrice ghidandu-ne pana la locul unde se afla garajul unde sunt tinute snowmobilele cu care urmeaza sa ne deplasam in siguranta prin padure, pe drumul ce serpuieste direct la buncar. Aici suntem intampinati de cei care pazesc garajul. Au loc inca un schimb de focuri in urma carora oamenii lui Hector sunt inlaturati si putem avea acces la snowmobile.
Cu cat inaintam spre inima muntelui cu atat incepe sa se contureze din ce in ce mai clar locul unde este situat buncarul. Odata ajunsi la poalele muntelui zarim o usa masiva ascunsa jos in stanca, ce ar trebui sa permita accesul intr-un tunel subteran. Cicatrice ne spune ca tunelul are mai multe nivele, in care sunt depozitate arme, munitie, droguri, computere in care sunt stocate informatii, o sala cu aparatura medicala pentru prelevarea de organe, si adaposturi unde sunt tinute tinere fete destinate traficului de carne vie.

Printre ingeri si demoniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum