Plakası 30 Ga 12** olan taksiyi bulmak hiç de zor olmadı.
Taksi şoförü kendisine kamera görüntülerinin basılı resimleri gösterildiğinde Hye-yeon'u hatırladı. Önüne konan bir deste banknot onu daha da ikna etmiş görünüyordu. Her neyse, Hye-yeon Jin'in etkileyici bir güzelliği olduğunu söyledi. En azından bu kısımda haklıydı.
Asıl sorun bundan sonraydı. Hye-yeon yoğun bir metro istasyonunda inmişti. Civarda yaklaşık 100 otel ve bir o kadar, hatta daha fazla rezidans olduğu için bu istasyon yabancı turistler ve yolcularla dolup taşıyordu. Jin-wook görevliler civardaki mağazaları ve metro istasyonlarını sorgulatarak araştırma yaptırdı. Açıkçası bu, samanlıkta iğne aramaya benziyordu.
Soruşturmanın kesin bir sonuç vermemesinin ardından Jin-wook şaşırmamıştı. Bu beklenen bir sonuçtu. Kısa süre sonra, bu muammayı çözmenin diğer olası yollarını düşünmeye başladı. Ancak, birçok çıkmaz sokağa girdikten sonra, sonunda onu düşündüren şey Hye-yeon'un ölümü oldu.
Ölü kadının hayatta olması, davanın o sırada düzgün bir şekilde ele alınmadığı anlamına geliyordu. Önlerinde oynanan kusursuz hikâyede boşluklar olmalıydı. Bu 'ölümün' göründüğü kadar basit olmadığından şimdi her zamankinden daha fazla emindi. Ve bunu öğrenmenin tek bir yolu vardı...
Jin-wook sıradan bir asistan değildi. Geçmişi de sıradan değildi. Tae-jun'dan önceki günlerinde, uzmanlık alanı insanları bulmak olan azılı bir dedektifti. Ne olursa olsun, nerede olursa olsun; ölü ya da diri, bir kişi bulunacaksa, Dedektif Jeong asla eli boş dönmezdi. Üstün zekası ona 'kadavra köpeği' lakabını kazandırmıştı.
Jin-wook zeki bir zekaya sahipti. Kaynakları geliştirmenin önemini bilen biriydi ve bunu özenle yapmıştı. Geçtiğimiz 20 yıl boyunca hem polisten hem de insanlardan oluşan imrenilecek bir ağ kurmuştu. Ve artık Seoin ailesi için çalıştığı için bu ağ çok kullanışlı bir varlıktı. Böylece tanışıklığı sayesinde o zamanlar Hye-yeon'un davasından sorumlu olan memurla tanıştı.
Ancak memur Paju'ya tayin edilmişti. Jin-wook gecikmeden ona olayı sormak için bir randevu aldı.
Söz konusu gün Jin-wook buluşma yerine planlanan saatten çok önce geldi. Bir dedektif olarak yol boyunca bazı alışkanlıklar edinmişti. Elindeki vakayı kuş bakışı görebilmek için her zaman titiz notlar alırdı. Ve sicili göz önüne alındığında, bu küçük alışkanlık ona gerçekten de uzun bir yol kat ettirmişti. Memurun gelmesini beklerken, her zamanki not defterini çıkardı ve Hye-yeon'un kayboluşuyla ilgili olayları anlatmaya başladı.
O sırada Tae-jun Avrupa'ya iki haftalık bir iş seyahatindeydi. Genelde ona menajeri Bay Lee eşlik ederdi, ancak bu kez renkli insanlara yönelik terör saldırıları nedeniyle kıta biraz kaotik olduğu için Jin-wook onunla ilgileniyordu.
Tae-jun'un iş seyahatinin ikinci gününde Hye-yeon ortadan kayboldu. Sabah dışarı çıktığından beri eve dönmemişti. Evin dışındaki güvenlik kameraları sadece aceleyle bir taksiye bindiğini gösteriyordu.
Tae-jun onun ortadan kaybolduğunu fark ettiğinde, iş seyahatinin beşinci günüydü. Cep telefonu kapalıydı ve ondan hiçbir iz yoktu. Hemen babasını aradı. Bay Jin, bir an için kararsız gibi görünen kızını ikna edeceğini söyledi ancak Tae-jun o zamandan beri ondan haber alamadı.
Avrupa'da kaldığı süre boyunca Tae-jun sinir küpüydü. Özellikle de yeni terör saldırılarının ardından havaalanının kapatılması nedeniyle kalış süresi uzatıldığında, kendini kaybetmenin eşiğindeydi.
Jin-wook için, Tae-jun'u izlemek zorunda kaldığı o zaman, ince buz üzerinde yürümekten farksızdı.
Uçakları Kore'ye iner inmez doğruca Başkan Myung-Je Jin'in evine gittiler. Tae-jun arabada dehşet verici bir uyarıda bulundu.
Ancak onu karşılayan, CEO Myung-je Jin'in evinde Tae-jun'u bekliyor olması gereken Hye-yeon değil, yas tutan bir Hye-Seong Jin'di. Tae-jun şok oldu ama hiçbir şey söylemedi. Yine de içinde tarif edilmesi zor bir şeyler kırılmış gibiydi. O anı hatırlayan Jin-wook sert çenesini ovuşturdu.
"Affedersiniz, siz Jin-wook Jeong musunuz?"
İri yapılı bir adam ona yaklaştı. Jin-wook'un bugün buluşması gereken kişiydi.
Jin-wook oturduğu yerden kalktı ve tokalaşmak için elini uzattı.
"Sizinle tanıştığıma memnun oldum. O sırada Jinseong şehrinde olduğunuzu duydum."
Adam uzun zaman geçmesine rağmen Hye-yeon Jin'in davasını hatırladı. Kahve sipariş ettiler ve doğruca ana konuya geçtiler.
"Açık konuşacağım. Hye-yeon hayatta olabilir mi?" Bunca zamandır hayatta olabilir mi?
"Ne demek istiyorsunuz?"
"Otopsi raporundaki cesedin Hye-yeon'a ait olmama ihtimalini soruyorum."
"Haha, işte böyle. Polislik kariyerim boyunca hiç böyle bir soruyla karşılaşmamıştım."
Jin-wook, ölü bir kadın yaşıyorsa zaten ölmemiş demektir, diye düşündü.
Cesedin kimliği ilk kez sorgulandı. Ölüm raporu ancak ceset muayene raporu istenirse tamamlanabiliyordu. Jin-wook'un şüphe duyduğu şey raporun gerçekliğiydi. Ama diğer adam elini salladı.
Asla olamaz." Teoriyi açıkça reddetti. Hiçbir hata olmadığından emindi. "DNA ve parmak izleri mükemmel bir uyum gösterdi. Ayrıca, yaslı aile cesedin Hye-yeon'a ait olduğunu doğruladı."
Adamın söyledikleri, ön soruşturmaları yürüten yetkililerden farklı değildi. Kadın nehirde bulunmuş ve vücudunda herhangi bir yara izine rastlanmamış. Kimlik tespitinden sonra ceset ailesine teslim edildi. Ölümünde garip bir şey yoktu, boğuşma ya da hırsızlık izi yoktu.
Etrafta canlı canlı dolaşan bu kadın da kim, neler oluyor şimdi?! Jin-wook'un kafası karışmıştı.
Jin-wook sanki suçlanacakmış gibi alaycı tükenmez kalemini not defterinin üzerine çizmekle yetindi. Uzun süredir konuşan adam, zaten bilinmeyen hiçbir şey söylemedi. Sonra aniden sesini alçalttı; bir karara varmış gibi görünüyordu.
"Gerçek şu ki... dürüst olmak gerekirse, bunu söyleyebilir miyim bilmiyorum. Ama... bu olayda... garip bir şeyler vardı," dedi temkinli bir şekilde.
"Ne oldu?" Jin-wook hevesini gizleyemedi.
"Cesedin boğulduğu sanılıyordu ama ciğerleri suyla dolmamıştı."
🤨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)
RomansaUYARI SMUT SAHNELER VARDIR. 👁👄👁 Kalabalık lobide, yıllar önce öldüğüne inandığı kadın gözlerinin önünde belirdi. Yine de, bir kez daha, yüzler denizinde onu kaybetti. "Aradığınız Jin Hye-Yeon kim?" Tae-Jun cevap vermek yerine puro kutusundan bir...