"Efendim?" Yine yanlış bir şey mi yaptım?
"Onu bana ver."
Onun sert bakışları karşısında şaşıran Bay Lee, nedenini bile sormadan küçük süs eşyasını Tae-jun'a uzattı.
"Nasıl bir kadındı?"
"Ha?" Bu asistan, patronunun soru yağmuruna tuttuğu kafası karışık asistanlardan biriydi.
"Kadın neye benziyordu?" Tae-jun artık sabırsızlanmaya başlamıştı. Ona kalsa, asistan denen bu ahmağın ağzından cevapları silkeleyip alacaktı.
Bay Lee kekeledi ve kadının görüntüsü aklına geldikçe tarif etti. "Uzun boylu ve güzeldi... Sanırım iri gözleri vardı."
"Hangi kat?"
“Birinci kattaki lobi.”
Şimdi kaçma sırası Tae-jun'daydı. Arabadan inip doğruca binaya girdi. Bay Lee sersemlemiş bir halde peşinden gitti.
Birinci kattaki lobiye varan Tae-jun, keskin gözlerini her yöne dikerek etrafı kolaçan etti. Kalbi hızla atıyor, kanı damarlarından çılgınca fışkırıyordu. Derin bir çalılıkta gizli bir av arayan bir tazı gibi, duyularının arttığını hissetti.
Uzun zaman sonra, bir avcı olarak hisleri canlanmıştı. Kalabalığın ortasında, Tae-jun birdenbire bir kadının kolunu kaptı.
"Ah!"
Yanında duran kadın şaşkınlıkla ona baktı.
"Ne?"
Hayır. Bu o değil.
"Özür dilerim."
Allah kahretsin! Nefesinin altında mırıldandı. Tam burada hissettiği enerji gitmişti. Hayatı ağzından çekilmiş gibi hissediyordu, çaresizlik, keder ve hüzün kara gözlerini kaplamıştı.
Kadın ikinci kez adamın elinden kurtuldu.
🍂
Şirketi ve dolayısıyla ailesinin evini ziyaret etmek için programını değiştiren Tae-jun, bir u dönüşü yaparak doğrudan kendi evine gitti. Yol boyunca süs eşyasını parmaklarının arasında tuttu ve yakından inceledi. Markalı ya da hazır bir ürün değildi.
Ulaşır ulaşmaz doğruca çalışma odasına gitti ve çekmeceyi açtı. Çekmecedeki kâğıt torbadan bir resim çıkarıp masasının üzerine koydu. Seoin Otel'in güvenlik kamerası görüntülerinin bir resmiydi bu.
"Hye-yeon! Sensin!"
Tae-jun elindeki süslemeyi resimdeki kadının çantasındaki süslemeyle karşılaştırdı. Bu eşsiz tasarımı gözden kaçırması mümkün değildi. Birbirine uyuyordu! Sonra kese kağıdının içindekileri masanın üzerine döktü ve çantanın yer aldığı diğer tüm resimleri seçip emin olmak için tekrar karşılaştırdı. Yine eşleşti! Fotoğrafa öyle bir baktı ki tüyleri diken diken oldu.
Sonra hayal kırıklığı içinde yumruğunu masaya vurdu. Üstünde duran resimler havaya fırladı ve yere saçıldı...
Arka arkaya iki sigara içmiş olan Tae-jun, Jin-wook'u aradı.
"Jinseong'da işler nasıl?"
"Efendim, sanırım dediğiniz gibi bir hata oldu."
Jin-wook'un sesi acil gibiydi.
"Hata mı?"
Tae-jun dilini kuru dudaklarının üzerinde gezdirerek onları nemlendirdi. Aklının bir köşesinde hızla bir tahminde bulunuyordu. Ölü Hye-yeon Jin ve yaşayan bir kadın. Tüm kişisel bilgiler yanlıştı. Şu anda varsayımları onu, doğru olmamasını umduğu korkunç bir sonuca götürüyordu.
"Eskiden Jinseong Otel'de çalışan birini buldum. Adı Hyun-ah Kim ve uzun süre resepsiyonda çalışmış. Jinleri çok iyi tanıyor. Orada çalıştığı süre boyunca, aileyi sık sık oteli ziyaret ederken görmüş. Ama... Hyun-ah resimdeki kadının Hye-yeon olmadığını söylüyor."
Tae-jun başının döndüğünü hissederek gözlerini kapattı. Bu farklı bir kişiydi. Yıllardır Hye-yeon olduğuna inandığı kadın bambaşka biriydi!
Kızın otel lobisinde yürüdüğünü gördüğü andan Jin-wook'un raporunu aldığı ana kadar, zihninde küçük bir varsayım oluşmuştu ve bu varsayımın yanlış olduğunun bir an önce kanıtlanmasını umuyordu.
Ne yazık ki, tam tersi olmuştu.
🍂
Mağazadan döndükten sonra Yuri, saat farkını göz ardı ederek Dr. Davis'i uluslararası bir telefonla aradı.
Yarı uykulu doktor çağrıyı aldığında, söylenmesine gerek kalmadan nedenini biliyordu. Ancak daha fazla ilaç vermek konusunda isteksizdi.
Onun endişeli sesini dinleyen Yuri, kızının hâlâ oldukça sorunlu bir hasta olduğunu ve hâlâ gözlem altında tutulduğunu fark etti.
"Sizin sorununuz hafıza kaybı. Temel travma tedavisine geçilmezse ilaç almak sorunu çözmeyecektir. Geçen seferki gibi hepsini bir kerede içmeyeceksin, değil mi?"
Hayır... bunu yapmak istemediğini söylemek zorundaydı ama bunu kolay kolay yapamazdı. Son seferinde bunu istediği için yapmamıştı. Hatta bunu daha önce yaptığını bile hatırlamıyordu. İçerisi ve dışarısı arasındaki barometrik fark gibiydi, gerçekliğin geçen zamanı ve geçmişin bazı kısımlarında sıkışıp kalan kendisi gibi ve boşluk zirveye ulaştığında patlıyordu.
Davis'in yatıştırıcı sesi diğer uçtan geliyordu ve görünüşe göre şu anda yaşadığı kargaşanın farkındaydı.
"Daha önce de söylediğim gibi, bu ilaç oldukça tehlikeli. Çok acı çektiğin için sana verdim ama ilaçlara güvenmeye devam etmemelisin. Senin için iyi olmadığını biliyorsun."
Biraz daha tavsiye ve teselliden sonra endişeli Davis telefonu kapattı.
Onun endişesinden habersiz değildi, o da çaresizdi. Adamın endişeli sesi kulaklarında çınlarken, Yuri çanta süsünün düştüğü yerle oynadı. Süslerden birinin kaybolduğunu ancak taksiye bindiğinde fark etti. Asansörde bir adamın koluna takılınca düşmüş gibi görünüyordu. Akik taşından el yapımı olduğu için kaybettiği için kendini kötü hissetti.
Mağazada dolaşırken başlayan baş ağrısı hâlâ onu rahatsız ediyordu. Bir elini başına koyduğunda sıcaklığı hissedebiliyordu. Bu tekrarlayan bir semptomdu. Davis ilaçlara güvenmemesi gerektiğini söyledi ama Yuri sürünerek ilacını aldı ve bir tane içtikten sonra yatağa uzandı. Göz kapakları hızla ağırlaştı.
Yuri.
Rüya ile gerçek arasında bir yerde, puslu eşikte biri ona seslendi.
Yuri, Yuri Han.
Sesi dost canlısıydı. Ancak o zaman Yuri onu kimin aradığını biliyordu.
Küçük tombul yanaklar, gülümsediğinde kısılan gözler, derin gamzeler... sesi duyduğunda aklına ilk gelen kişinin özellikleri bunlardı.
Yuri geçmişte bir zamana sürüklendi. Puslu bir anı olarak kalan bir zamana.
Sese cevap vermek yerine gözlerini açtı ve adını seslendi.
"Hye-yeon."
Hye-yeon Jin'di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)
RomanceUYARI SMUT SAHNELER VARDIR. 👁👄👁 Kalabalık lobide, yıllar önce öldüğüne inandığı kadın gözlerinin önünde belirdi. Yine de, bir kez daha, yüzler denizinde onu kaybetti. "Aradığınız Jin Hye-Yeon kim?" Tae-Jun cevap vermek yerine puro kutusundan bir...