Kül rengi Yuri'ye bakan Hyeon-ah Kim'in gözleri sonuna kadar açıldı. Bu hiç beklenmedik bir şeydi.
"Ne yani, öldüğünü bilmiyor muydun?" diye sordu belirgin bir inançsızlıkla.
İkisi hırsızlar kadar yakındı, nasıl bilemezdi? Ama şimdi ona bakınca, gerçekten bilmiyormuş gibi görünüyordu.
"Hayal bile edemezdim... Sadece onunla iletişime geçemeyeceğimi düşündüm. Ve Amerika'da bunu düşünecek enerjim yoktu. Hye-yeon... gerçekten gitti mi?"
Yuri'nin sesi titriyordu. Bu nasıl olabilirdi?! Kalbine büyük bir taş oturduğunu hissetti. Arkadaşının öldüğüne inanması mümkün değildi... sonsuza dek gittiğine.
Sadece üç günlüğüne yerime bakabilir misin? Erkek arkadaşımla Japonya'ya gidiyorum.
Sana saatlik ücretimin iki, hayır, üç katını veririm.
Yuri hâlâ yaramaz Hye-yeon'un, Yuri, yaramaz Hye-yeon'un ondan kendi yerine otelde çalışmasını istediğini hâlâ canlı bir şekilde hayal edebiliyordu. Nasıl yalvardığını, ikna ettiğini, patronluk tasladığını... ama asla hayır cevabını kabul etmediğini.
Ama neden?
"İntihar olduğunu duydum. Birisi cesedini Jinseong Nehri'nde yüzerken bulmuş," dedi Hyeon-ah sanki onun düşüncelerini hissetmiş gibi.
Hayır, asla olmaz! Bu çok saçmaydı! Hye-yeon asla kendini öldürmez!!!
"...Bu mümkün değil." Yuri inançla konuştu. Arkadaşını en iyi o tanıyordu!
Birkaç nefes sessizlik oldu. Hyeon-ah tüm ciddiyetiyle Yuri'ye baktı. "Sen bir şey biliyor musun? Yani, onu canlı gören son kişi sendin."
Bir şimşek bilinçaltındaki zaptedilemez duvarlara çarptı, bir umut yarığı ortaya çıktı. Ve hiçbir uyarı olmadan, zihninde bir sahne oynamaya başladı. Sanki o anda oluyormuş gibi çok canlıydı.
Sıçrar! Soğuk su karşıya püskürdü. Su yavaş yavaş durulduğunda bir figür belirdi... dingin bir yüz, boş gözler... nehrin derinliklerine doğru ilerliyordu.
Yuri'nin gözbebekleri büyüdü, yumruğunu sıkarak eziyete dayanmaya ve boğulan yüzü görmeye çalıştı.
O... o kadın... Hye-yeon!
Hatırlamayı bırak!
Keskin bir şey beyninin derin köşelerini kesti. Şiddetli bir acı onu kemirmeye başladı. Yuri iki eliyle başını kavradı ve sallamaya başladı.
Neydi o görüntü?! Kayıp bir anı mıydı... yoksa şokun getirdiği bir sanrı mı? Eğer kayıp bir anıysa, neden Hye-yeon'un suya batışını izliyordum? Orada mıydım?
"İyi misin?"
Hyeon-ah endişeyle Yuri'nin yüzüne baktı. Zaten solgun olan yüzü şimdi maviye dönüyordu. Daha ne olduğunu anlayamadan, onun bir şeyler söylemek için çırpındığını gördü.
Yuri boğazından zar zor bir cümle çıkardı. "…Ü-Üzgünüm. Sanırım g-gitmeliyim.”
Oturmak bile zorlaşmaya başlamıştı. Önündeki her şey başa çıkamayacağı kadar acımasızdı. Tek isteği oradan kaçmaktı.
Ayağa kalktığında bacakları tehlikeli bir şekilde titriyordu. Masanın yardımıyla ayağa kalkabilmek için sendeledi.
"Gerçekten iyi misin? Bir çarşaf kadar beyaz görünüyorsun!" Hyeon-ah'nın sesinde panik vardı, kendinden emin yüzünü çaresizlik kaplamıştı.
Yine de arkadaşının endişeli sesi garip bir şekilde uzaktı. Yuri, kendisini sabit tutmaya çalışan Hyeon-ah'nın elini sıktı. Arkasını döndü ve tökezleyerek kafeden çıktı.
Sanki beyni eriyormuş gibi rüya gibi bir durumda yüzüyordu. Zihni düşünmeyi reddediyordu. Yavaş yavaş kendine gelmeden önce uzun bir süre mekanik bir şekilde hareket etti. Nerede olduğuna dair bir fikir edinmeye çalıştığında, Hotel Seoin'in lobisinde olduğunu fark etti. Otobüse binip Seul'e dönmeyi nasıl başardığı ya da buraya nasıl geldiği belli değildi.
Ben neden buradayım?
Yuri yavaşça etrafına baktı, gözlerini kırpıştırdı ve bir anlam ifade etmeye çalıştı. Şu ana kadar sanki hoparlör kapatılmış gibi engellenen çevresinden gelen sesler bir anda içeri girdi ve kulak zarını bombaladı. Daha önce kaybolan hisleri şimdi geri döndü.
Bu, bilinçsiz bir halde hareket ettiği ilk sefer değildi. Hafızasını kaybettiğinden beri bu sık sık başına gelen bir olaydı. Sanki bir şey arıyormuş, hatta bazen kaçıyormuş gibi gerçek ile hayal arasındaki sınırlarda dolaşırdı. Her seferinde, artık hatırlayamadığı bir şey yapmış ya da kendini beklenmedik bir yerde bulmuştu.
Ama rezervasyonu daha birkaç gün önce iptal etmişken neden bu otel? Burada ne bulması gerekiyordu?
Jinseong'daki yeni Seoin Oteli güçlü bir etki bıraktığı için mi? Peki onu arayan adam kim? J Danışmanlık'tan Jin-wook Jeong. Kim o? Amcasını tehdit edenlerle bir akrabalığı var mı?
Birden tavanın bir köşesinde asılı duran CCTV kamerasını fark etti ve Hyeon-ah'nın sözlerini hatırladı.
CCTV görüntülerinden alınmış gibi görünüyordu. Saçlarını at kuyruğu yapmışsın, trençkot giymiştin.
Kore'ye döndüğü ilk gün olmalı. Görüntüler buradan olabilir mi? Kameraya baktı. Adam görüntülerin bir kopyasını nasıl elde etmişti?
Jinseong Oteli'nde çalıştığı günlerden, lobideki güvenlik kamerası görüntülerini ele geçirmenin kolay olmadığını biliyordu. Seoin Oteli gibi lüks bir yer için polisten arama izni almak gerekirdi.
Bu adam buranın içinden biri olmalı. Sırtından aşağı bir ürperti indi. Belki de şu anda filme alınıyordu?
Yuri çıkışa doğru bir adım attı. O anda zemin kaymaya ve eşyalar önünde dönmeye başladı. Dizlerinin bağı çözüldü ve yere düştü. Yüzeye çarpmanın etkisini hissetti ve etrafındaki kalabalığın mırıltılarını duymaya başladı.
"İyi misiniz, hanımefendi?"
Acil ayak sesleri yanında durdu ve bir adamın sesi yankılandı. Önündeki dünya bir aşağı bir yukarı sallanarak midesini bulandırıyordu. Bir şey olmadığını, iyi olduğunu söylemek istiyordu ama nefes almakta bile zorlanıyordu.
"Yuri? Yuri Han? İyi misin?"
Tanıdık bir ses duyunca sakinleşmeyi başardı. Açık kahverengi saçlı, hafif sarkık gözlü ve sert elleri olan uzun boylu bir adam... Jae-won onun kalkmasına yardım etti.
“Jae-won?” diye sordu şüpheyle.
"Bu doğru, Yuri. Tekrar karşılaştık." Gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)
RomanceUYARI SMUT SAHNELER VARDIR. 👁👄👁 Kalabalık lobide, yıllar önce öldüğüne inandığı kadın gözlerinin önünde belirdi. Yine de, bir kez daha, yüzler denizinde onu kaybetti. "Aradığınız Jin Hye-Yeon kim?" Tae-Jun cevap vermek yerine puro kutusundan bir...