Bölüm 28

42 0 0
                                    

"Neden sen..."

"Ben burada çalışıyorum. Bir misafirin sorunu olduğu için kontrol etmeye geldim ve siz olduğunuz ortaya çıktı. Kendinizi hasta mı hissediyorsunuz?"

"Hayır, sadece biraz başım dönüyor."

"Tıbbi bir rahatsızlığınız mı var? Yakınımızda bir doktor var. Beş dakika içinde burada olabilir. Burada bekleyin." Jae-won ceketinden bir cep telefonu çıkardı. Yuri başını salladı.

"Hayır, lütfen. Ben gerçekten iyiyim. Doktora ihtiyacım yok."

Onun telaşlı yüzünü görünce telefonu cebine geri koydu. Onu bir kanepeye götürdü.

"Lütfen bir dakika burada bekleyin," dedi sert bir sesle ve ortadan kayboldu. Yuri o yokken hareket etmeye çalıştı ama kaslarında enerji kalmamıştı.

Neden bu kadar güçsüz hissediyorum?

O zaman bütün gün yediği tek şeyin Hyeon-ah'nın kafesinden aldığı kahve olduğunu fark etti.

"Al, bunu iç." Jae-won aniden yeniden ortaya çıktı ve ona açık bir şişe su uzattı. Minnettar ve susamış hisseden Yuri şişeyi dudaklarına götürdü. Soğuk su boğazından aşağı inerken küçük bir rahatlama hissetti.

Yarısı boş şişeyi gören Jae-won tekrar sordu: "Doktoru aramamı istemediğinize emin misiniz?"

"Evet. Yardımınız için çok teşekkür ederim." Hâlâ kendini güçsüz hissediyordu ama neyse ki baş dönmesi ve mide bulantısı geçmişti. Odasına dönüp ilaçlarını aldıktan ve dinlenmeye fırsat bulduktan sonra kendini daha iyi hissedecekti.

Yuri ona hafifçe başını salladı. "Bunun için tekrar teşekkürler. Ben artık gideyim."

Ama Jae-won onun önünde ayağa kalktı. "Nereye gidiyorsun? Seni bırakayım."

"Hayır, ben tamamen iyiyim. Rahatsız etmek istemem."

Jae-won geri adım atmadı. "Bu halinle çıkıp gitmen canımı sıkar. Akşamın geri kalanında senin için o kadar endişelenirdim ki hiçbir şey yapamazdım."

Vale çoktan Jae-won'un arabasını lobinin girişine getirmişti. Jae-won, Yuri için yolcu kapısını açtı. "Atla."

Yuri isteksizce arabaya bindi. Direksiyona oturan Jae-won, "Nereye?" diye sordu.

Kaldığı otelin adını söyledi. Navigasyon sistemine girdi ve arabayı çalıştırdı.

Hoparlörlerden dinlendirici bir piyano müziği yayılıyordu. Yuri'nin zayıf durumunu düşünmüş gibi, çok fazla konuşmaktan kaçındı. Yuri gözleri kapalı bir şekilde oturdu ve tamamen rahatsız edici olmayan sessizliği hissetti.

Gözlerini açtığında otelinin yakınındaki kavşağa varmışlardı.

"Aslında ben de sana ulaşmak istiyordum." Jae-won başladı.

"Ben mi?"

"Ah, sanırım henüz ajanstan haber almadın. Müdür Yoon bana Roy Jean'in asistanı olduğunu söyledi. Ekibim otel lobisi için onun eserlerinden birini satın almayı planlıyor, bu yüzden sana birkaç soru sormayı düşündüm."

O gün ilk kez, telefonunda birikmiş olması gereken e-postaları ve mesajları hayal etti. Normalde gelir gelmez onları kontrol ederdi ama bugün bunu düşünecek hali yoktu.

"Benimle akşam yemeği yemek ister misin?" Jae-won şansını denedi.

Bir an tereddüt ettikten sonra kabul etti. Zaten acıkmaya başlamıştı. Şaşıran Jae-won hoş bir gülümseme takındı.

"Buradan çok uzakta olmayan harika bir yer var, seni oraya götüreyim."

Jae-won onu zarif, eski bir dış cepheye sahip geleneksel Kore tarzı bir eve götürdü. Jae-won onu içeri götürürken, o da modern şehrin ortasında böyle bir ev bulduğuna hayret etti. Yarı geleneksel kıyafetler giymiş bir kadın onları girişte büyüleyici bir gülümsemeyle karşıladı.

"Müdür Lee, uzun zaman oldu."

"Rezervasyonum yok ama bir masa bulmam mümkün mü?"

"Tabii ki!"

Kadın daha sonra onları ek binaya yönlendirdi.

Bahçe yolundaki güzel basamak taşlarına basan Yuri, kadının Jae-won'a hitap ettiği unvanı düşündü.

Bu adam Seoin Otel'de çalışıyor. Shi-yeon'a yakınlığı göz önüne alındığında, ikisinin benzer seviyelerde olacağını tahmin etti. Ancak, bu kadar yüksek rütbeli olduğunu öğrenince şaşırdı.

"Bu akşam güzel bir hanımla yemek yiyeceksiniz."

"Daha sık gelmeye çalışacağım."

"Çok minnettar olurum efendim. Müdür Yoon'u nişanlandığından beri görmedim."

"Bugünlerde oldukça meşgul görünüyor."

Jae-won ev sahibiyle sohbet ederken Yuri pencerenin dışındaki bahçenin manzarasını seyretti. Bahçenin ortasında, küçük bir köşkün yanında bir gölet bulunuyordu. Pahalı seyir taşları ve yaşlı çam ağaçları arasında yer alıyorlardı. Burası sıradan insanlar için sıradan bir restoran değildi.

"Yiyemeyeceğin bir şey var mı?"

Yuri bakışlarını Jae-won'a çevirdi ve başını salladı. "Hayır, her şeyi yiyebilirim."

"O zaman şefin tadım menüsünü sipariş edeceğim." Jae-won sahibine işaret etti. "Her zamankinden yapacağız. Her şeyi aynı anda servis edebilirseniz harika olur. Öğle yemeğini atladım ve açlıktan ölmek üzereyim."

"Elbette, efendim."

Ev sahibi odadan çıktıktan sonra Yuri, Jae-won ile yüz yüze oturdu ve söze başladı.

"Müdür Yoon'u nereden tanıyorsun?"

"Ah, o bir arkadaş. Geçmişimiz çok eskiye dayanıyor. Ve yakında o da aileden biri olacak."

"Aile mi?" Şaşırdı, ikisi arasında böyle bir bağ olmasını beklemiyordu.

"Evet, kuzenimle nişanlandı. Eğer her şey yolunda giderse, gelecek yıl bu zamanlarda evlenmiş olacaklar."

"Anlıyorum." Yuri başını salladı.

Jae-won konuyu değiştirdi. "Okulda ne okudun?"

"Üniversitede resim eğitimi aldım. Şimdi de Roy bana heykel yapmayı öğretiyor."

"Anlıyorum. Demek kendi eserlerin üzerinde de çalışıyorsun?"

"Bugünlerde değil."

"Yani, bir çöküşte misin?"

"Oldukça fazla." Yüzünde acı-tatlı bir gülümseme belirdi.

APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin