Gösterişli, iri yapılı bir adam koridorda ilerliyordu. Neşeli adımlarıyla mırıldanarak ilerliyordu ama dikkatini dağıtan hafif bir şeyle karşılaşır karşılaşmaz durdu. Daejin Mağazası'nın merkez ofisine gitmekte olan Jae-won, yolda bir kadına rastladı.
"Özür dilerim," diyerek hızlıca özür diledi.
Sağa doğru bir adım atarak kadına yol açtı. Ama kadın da sağa doğru adım attı. Sonra sola doğru hareket etti, o narin ayaklar onun hareketini yansıttı.
Ne saçma bir durum! Bir filmden fırlamış gibi! Jae-won beceriksizce gülümsedi ve kadına bakmak için başını kaldırdı. Kadın da ona bakıyordu.
"Vay be..."
Bir an için sersemlediğini hissetti. Gözleri onunkilerle buluşan kadın muhteşem bir güzellikteydi. Jae-won farkına varmadan geri adım attı ve yıldızlar kadar parlak gözlerinin derinliklerine daldığını hissetti.
"Teşekkür ederim." Kadın başını eğmeden önce minnettarlıkla dedi.
Kadının gidişiyle bile Jae-won'un ayakları yerine çivilenmiş, bakışları uzaklara doğru yürüyen kadını takip ediyordu.
O kim? Burada mı çalışıyor? Onu Genel Müdür'ün ofisinden çıkarken gördüğüme eminim.
"Müdür Lee? Burada ne işiniz var?"
Jae-won'u hayal aleminden koparan, Si-yeon'un sekreteri Ji-soo Kim oldu.
Bu sevimli kadın aynı zamanda Si-yeon'a çocukluğundan beri bakan dadıydı. Bakıcısı büyüdükten ve profesyonel şapkasını taktıktan sonra, sekreterlik pozisyonuna terfi etti. Bu nedenle Jae-won da onu çok iyi tanıyordu.
"Oh, merhaba, Bayan Kim. Sizi nişan partisinde görmeyeli uzun zaman oldu. Si-yeon içeride mi?"
"Evet, efendim. Sizi buraya getiren nedir?"
Jae-won esprili bir şekilde, "Buraya bir hediye teslim etmeye geldim," dedi.
"Ah, Seo ailesinin hediyesi."
Jae-won'un tuttuğu hediyeyi gördükten sonra Sekreter Kim aceleyle ofis kapısını açtı ve Si-yeon'un masasında oturup bir şeye baktığını ortaya görür.
Arkadaşının varlığını fark edince başını kaldırdı. "Naber?"
Jae-won yanında getirdiği sanat eserini kaldırdı ve ona gösterdi. "İşte nişan hediyen."
Memnun olan Si-yeon, yüzünde bir parıltıyla oturduğu yerden kalktı. İnce topuklu ayakkabılarıyla ritmik bir şekilde yere vurarak onun yanına geldi.
"Bu Delacroix mı? Seo ailesinin kişisel koleksiyonu mu?" Si-yeon tabloyu Jae-won'dan aldı ve dikkatlice açtı.
Bu arada, Tae-jun o patronun pozisyonunda ne kadar kalacak? On yıla çıkarmaya mı çalışıyor? Zaten nişanlı, o yüzden artık biraz değişmeli."
"Bu ona bağlı. Dürüst olmak gerekirse, unvanın bir önemi yok. O zaten bir sonraki başkan ve pratik kararlar almak için zaten tüm güce sahip. Şimdi de yöneticiler üzerinde baskı kuruyor gibi görünüyor. Sanki sizi izliyormuşum gibi." Jae-won, Tae-Jun'un soğuk ve karanlık bakışlarını taklit etti.
"Yine de harika biri." Si-yeon omuzlarını silkti.
Bakışlarını başka yöne çeviren Jae-won, masanın üzerindeki dağınık resimleri fark etti. Birini seçti.
"Bu ne? Bir heykele benziyor."
"Bu yakın zamanda VIP salonu için satın aldığım bir heykel."
“Yine mi satın aldın?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)
RomanceUYARI SMUT SAHNELER VARDIR. 👁👄👁 Kalabalık lobide, yıllar önce öldüğüne inandığı kadın gözlerinin önünde belirdi. Yine de, bir kez daha, yüzler denizinde onu kaybetti. "Aradığınız Jin Hye-Yeon kim?" Tae-Jun cevap vermek yerine puro kutusundan bir...