Bölüm 2

128 5 0
                                    

Sorun nedir? İlk kez hayvan doldurmuyoruz ya."

"Hayır, öyle değil ama..."

Tabii ki bu ilk değil! Küçüklüklerinden beri onlara avlanmayı ve hayvan doldurmayı öğreten büyükbabalarıydı. Özellikle, en büyük yeteneği gösteren Tae-jun, 15 yaşındayken doldurulmuş hayvanlar yapmaya başladı.

Ama bu avlanan "ganimet" ile sınırlı değil mi?

Değerli bir evcil hayvanın bedenini parçalara ayırmak ve derisini yüzmek hayal bile edilemezdi. Ayrıca, nişan töreninden önceki gece bunu neden yapsın ki?

Salonu küçümseyerek etrafına bakan Tae-jun, "Biraz sessizliğe ihtiyacım var. Ortam biraz daha hoşuma gittiğinde beni ara."

"Boş ve sessiz mi demek istiyorsun?" Lee şakacı bir tavırla, "Ama şu anda bir parti veriyoruz!" diye ekledi, ancak Tae-jun'un yüzü sabitti.

Tae-jun omuz silkti ve "Görünüşe göre biri bensiz de bu partinin tadını çıkarabilir" dedi. Birini işaret etti ve Jae-won Lee kim olduğunu görmek için kulak kabarttı.

Onlardan birkaç metre ötede, salonun ortasında, Si-yeon çenesini kaldırmış şampanyanın tadını çıkarıyordu. Oscar de la Renta marka bir elbise giymiş, en parlak gülümsemesini takınmış ve kendisine gösterilen ilginin tadını çıkarıyordu.

Jae-won konuştuğu adama hitap etmek için başını arkaya çevirdiğinde, Tae-jun'un geniş, geri çekilen sırtı çoktan ona dönüktü. Bir anda yalnız kalınca, kızgınlıkla şakağına masaj yapmaktan başka bir şey yapamadı. Söyleyeceklerimi dinlemek için bile tenezzül etmedi!

"Az önce ne oldu?"

"Evet?"

"Bay Lee, CEO'ya neler oluyor?" Ve bir anda Jin-wook Jeong karşısına çıktı.

"Yok bir şey. Ona aldırma. Yılın bu zamanlarında hep huysuz olur."

Seoin Şirketler Grubu her yıl, yılın bu zamanlarında yıllık etkinliğini düzenliyordu; ancak bu kez nişanla birleştirmişti. Tae-jun da her yıl aynı umursamazlık ve nefretle katılıyordu. Ancak her şeyin büyük ölçüde değiştiği bir zaman geldi ve bu Lee'nin hafızasında hala tazeydi.

Dört yıl önce kuzeni ciddi şekilde hastalanmıştı. Bu oldukça tuhaftı çünkü Tae-jun her zaman bir at kadar sağlıklı olmuştu. Aslında, çocukluklarından beri nadiren soğuk algınlığı ve ateşe yakalanan tek kişi oydu. Sağlam bir bağışıklık sistemi vardı.

Somurtuyordu ve tamamen perişan haldeydi. Hayat elinden alınmış gibiydi. Dolayısıyla hastalığı sadece bir ihtimaldi. Torununun  üzüntüyü fark eden Başkan Seo, olayın asıl nedenini anlamak için Tae-jun'un yanına bir gölge yerleştirdi. Ve gerçeğin ortaya çıkması çok uzun sürmedi Tae-jun'un sevgilisi kazada ölmüştü.

Tüm aile üyeleri, onun kadınlar için çıldıran, ailesini terk eden ve hatta ölen babası Jeong-hoon Seo'nun izinden gitmesinden endişe ediyordu.

Neyse ki, Tae-jun hiçbir şey olmamış gibi her zamanki haline döndü. Ama yılda bir kez böyle hasta ve mesafeli olurdu. Tıpkı babasının yaptığı gibi, kendini soyutlar ve herkesten uzak dururdu... Yas tutuyordu. Kadının kaybının açtığı yara hiç iyileşmemişti.

Jae-won o sırada Ji-wook'a sordu. "Sen de kadını tanımadığını söylemiştin. Emin misin?"

"Size daha önce de söyledim. Bu konuda hiçbir şey bilmiyorum. O çok özel bir insan, her şeyi kendine saklar."

Özellikle de Tae-jun'un sekreteri Jin-wook Jeong neredeyse yirmi yıldır onun yanındaydı. Aynı şirkete ait olmalarına rağmen, işle kişisel meseleleri asla birbirine karıştırmamak gibi üstü kapalı bir kural vardı. Dolayısıyla, çalışanlar birbirlerinin alanına asla izinsiz girmezlerdi.

Kadın hakkında, elinden geldiğince, her zaman ağzını kapalı tutmuştu.

Ne tür bir kadındı? Jae-won Lee sadece saçlarını yolabildi. Yıllar geçmesine rağmen bu soruya hâlâ bir cevap bulamamıştı. Nasıl bir kadındı?

Jae-won için, onun yanında büyümüş olsa bile, Tae-jun her zaman bir hayranlık nesnesi olmuştu. Büyüme yıllarından beri bu kuzen onu en sıradan konularda bile şaşırtmıştı. Ve ona olan hayranlığı daha da derinleşmişti.

Tae-jun, Başkan Jung-ho'nun sadece "Seo" torunuydu. Çocukluğundan beri, ne olursa olsun, hiçbir zaman etkilenmemiş ya da duygularını açığa vurmamıştı. Katı yetiştirilme tarzı ve genç omuzlarına yüklenen muazzam baskı sayesinde, ilgisizliğin simgesiydi.

Bu nedenle Lee sık sık Tae-jun'un bir kalbi olup olmadığını merak ederdi. Eğer varsa, kan düzgün akıyor muydu? Ve kırmızı mıydı?

Böyle bir adamı büyüleyen kadını merak etmesi çok doğaldı. Ne de olsa kuzeni ilk kez duygularını göstermişti.

Jae-won'un bakışları salonun ortasındaki hayat dolu kadınlara takıldı. Nişanlısının yokluğundan habersiz olan Si-Yeon'u sessizce izlerken gözleri dolmuştu.

Tae-jun, ziyafet salonundan ayrılırken astlarından birinden bir telefon aldı.

"Onlarla daha fazla pazarlık yapmaya gerek yok. Evet, işler daha da karışırsa ben devreye gireceğim. Bu işi bu şekilde halletmeliyiz," dedi hafif bir alaycılıkla.

Bu kolay bir sorun değildi çünkü üç rakip ilaç şirketiyle aynı yeni sahalar için yarışıyordu. Bu, köpeklerin köpekleri yediği bir dünyaydı ve acımasızlık ana kelimeydi. Tae-Jun yetenekli bir liderdi, sadece görevi devralmak üzere yetiştirildiği için değil, aynı zamanda doğuştan gelen yeteneklere sahip olduğu için de.

Yine de onun gibi soğukkanlı biri stresten kaçamazdı. Görüşmenin sonuna geldiğinde canı sigara çekmişti sigarayı iç cebinden bir tane çıkardı.

Ağzındaki sigarayı yakmaya çalışırken, otelin kapalı alanda sigara içilmesiyle ilgili kurallarını hatırladı ve elini hareket ettirmeyi bıraktı. Sabrının sınırları zorlanıyordu.

Hastalanıyorum!

Akşam boyunca Tae-jun küçük sohbetlere zorlandı ve bir sergi gibi etrafta dolaştı. Sırf imajını korumak uğruna buna dayanabildiği kadar dayanmıştı. Şimdi kendini boğulmuş hissediyordu, göğsü tıkanmış gibiydi.

Biraz temiz hava alıp kafamı boşaltmam lazım.

Saat oldukça geç olmasına rağmen lobi hâlâ konuklar, görevliler ve basın mensuplarıyla doluydu.

Asansörden her zamanki soğukkanlılığıyla indi ve lobiye adımını attı. Tam o anda, cep telefonuyla konuşan bir kadın yanından geçip gitti.

Sinirlenen Tae-jun ona doğru döndü. Ancak, yanından geçen kadının profiline bir an için gözleri büyüdü. Kadının sesi kulaklarında çınladı...

Bakışları kızın sırtına yapışmıştı. Büyük bir inançsızlık bir anda onu vurdu.

Hye-yeon Jin?

Uzun boylu bir kadın, uzun saçlarını tek bir örgü halinde bağlamış, sıska sırtından aşağıya doğru inen, ifadesiz bir yüzle otelden çıktı.

Bu o! Hayır, olamaz!

Ancak daha kendine gelemeden, yıllar önce kaybettiği kadının adı dudaklarından döküldü.

Hye-yeon Jin... Bu ismi bir daha söyleyeceğini hiç düşünmemişti.

Şüpheli ses tonu kısa süre sonra çaresiz bir haykırışa dönüştü.

"Hye-yeon Jin!"

APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin