Bölüm 6

111 4 0
                                    

Bu beklenmedik bir istekti. Kızın bir kez daha cesur olduğunu düşündü. Tae-Jun sırıttı ve dudaklarının arasında tuttuğu sigarayı yakmadan kırdı, ardından diğerleriyle birlikte kül tablasına attı.

"Bu zor bir durum. Ama, tamam, deneyeceğim."

Tae-Jun elini uzattı. Aniden yüzüne yaklaşan el karşısında şaşıran Hye-Yeon kıvrıldı ancak pozisyonunu fark eder etmez vazgeçti. Adamın eli yüzünü okşarken gözlerini kapattı. Adamın narin parmakları alnından burnuna, oradan da dudaklarına doğru ilerledi.

Parmakları yavaşça dudaklarında daireler çizdi. Yumuşak sesi kulağına doğru sürüklendi.

"Bir duş al ve hazırlan."

Hye-Yeon banyoya girerken, Tae-Jun kravatını ve manşetlerini çözdü. Gömleğinin düğmelerini açmaya devam etti, yakasını gevşetti ve kendine bir kadeh şarap daha doldurdu. Beklediğinden daha uzun sürüyordu. Ama sabırlı olmaya kararlıydı.

Hye-Yeon banyodan çıktığında, üçüncü kadeh şarabını da yarıya kadar boşaltmıştı. Nasıl olsa çıkaracağı bornozunu tutuşundan gergin olduğu anlaşılıyordu.

Belki de kendini çakırkeyif hissetmeye başladığı içindi. Kadından yayılan taze kokunun onu acele ettirdiğini hissetti. Tek düşünebildiği onu tatmak için acele etmekti.

Aceleyle elbisesini çıkarmaya çalıştı. Adamın kaba hareketi kadının omurgasında bir ürperti yarattı. Korkuyla ona baktı.
(Noluyolann)

"Ben bakireyim."

Beklenmedik itirafı, elbiseyi aşağı çekmeye çalışan ellerini durdurdu. Onun bir erkek arkadaşı olduğunu sanıyordu. Sırıttı.

"İlk kez bir bakireyle yatıyorum."
(🙄)

Çenesini yukarı kaldırdı ve gözleriyle buluşmasını sağladı. Gözleri hâlâ endişe doluydu. Tae-Jun bir bardak şarap uzattı.

"Biraz şarap ister misin? Rahatlamana yardımcı olabilir" dedi.

"Şu an sarhoş olmak istemiyorum."

Dürüst olmak gerekirse, dilini hemen ısırmasından korkuyordu ama o çok meraklıydı. Tae-Jun dudaklarını onunkine değdirmek için çenesini aşağı indirdi. Dudakları tatlıydı. Yumuşak dili ve tükürüğü dudakları kadar tatlıydı. Dili karıncalanacak kadar uzun süre onun tadına bakan Tae-Jun, memnun bir bakışla dudaklarını kulaklarına doğru hareket ettirdi.

"Sana iyi davranmama izin ver."

Çevik elleri kadının vücudunda gezindi ve elbisesini yere düşürdü. Sırayla iç çamaşırını da çıkardı. Çıplak vücudu nefes kesici güzellikteydi.

Onun çıplak vücudunu birkaç kez hayal etmişti. Onun tipi olduğunu biliyordu ama gerçekte çok daha fazla hoşuna gidiyordu. Beyaz tenini, uzun kollarını ve bacaklarını ve büyük olmayan ama mükemmel boyuttaki göğüslerini de seviyordu.

Adam kadının göğsünü kavrayıp pembe meme ucunu ağzına götürdüğünde kadının vücudu titredi. Oldukça hassastı.

Tae-jun'un ustaca okşamalarıyla Hye-Yeon dudaklarını ısırdı, gözleri sımsıkı kapalıydı. Diğer yüz ifadelerini de görmek istiyordu ve gözlerini ondan alamıyordu... Yeni hisler keşfettiğinde verdiği ifadeler onu büyülüyordu.

Ayrıca vücudu o kadar bağımlılık yaratacak kadar lezzetliydi ki onunla yavaş gitmek bir kayıp değildi. Tüm vücudu yumuşak, tatlı ve nemliydi. Tadına baktıkça, onu şımartmak için daha fazla susuyordu.

Çok geçmeden Hye-yeon arkasında bir yatağın ayağını hissetti ve Tae-jun onu nazikçe yatağın üzerine yatırdı. İri adam ona katıldığında yumuşak yatak onun ağırlığı altında çöktü. Onun altındaydı.

Susuzluğunu gidermek için vücudunda dolaşan dudakları, kadının bahçesine yöneldi. Yatak çarşafını tutan eli bembeyaz kesilecek kadar sesini tutan Hye-Yeon utançla bağırdı.

"Ne yapıyorsun..!"

Korkmuş kadın çırpındı ama adam onun ayrık bacaklarını sıkıca tuttu. Zaten ıslak olan klitorisini açtı ve diliyle klitorisini tahrik etti. Kadın titredi. Başını kadının kadınlık organlarına dayadı ve mağarasını keşfetmeye devam etti. Kadın, çığlıklarını bastırmaya çalışırken, hıçkırık sesleri çıkararak sözcükleri ağzından kaçırdı.

"Hayır, lütfen. Sadece bu kısım olmadan yap."

Aleti oldukça büyük ve uzundu. Çok fazla tecrübesi olan bir kadın bunu kaldırabilirdi ama Hye-Yeon zar zor dayanabilirdi.

"Sabit kal. Bana sonradan teşekkür edeceksin."

Dilinin ucuyla kızın klitorisini yalamaya devam etti ve parmağını kızın içine soktu. Biraz önce bir parmaktan fazlasını alamayacak kadar sıkı olan vajina'sı çok daha yumuşak hale gelmişti. Dar, sert bir nokta açarak bir parmak daha ekledi. Parmakları kadının içine girmeye devam ederken, ağzı sertleşmiş tomurcuğu emmeyi bırakmadı.

Sonunda, Hye-Yeon kendini büktü ve inledi. "Ah, aaaaahh!"

Hye-Yeon hafifçe titredi. İlk kez ağzından çıkan inilti onu son derece tahrik etti. Tae-Jun ancak tüm vücudunun tükürüğüyle ıslandığını gördükten sonra büyük bir memnuniyetle başını kaldırdı. Hye-Yeon'un gözleri bulanık ve yaşlıydı.

Parmağıyla bacaklarının arasındaki girişe dokundu. Islak kıvrımları hâlâ parmaklarını içine çekmeye hazırmış gibi titriyordu.

"Bu iş görür."

Pantolonunu çıkardı ve hazırladığı prezervatifi çıkardı.

Valla beklemiyordum galiba flasback bu ve bu sözleşmeyi merak ediyorum çünkü babası böyle bir şey istemez bence neyse okuyup öğreniriz
Oy atmayı yorum yapmayı unutmayıın🌺

APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin