Bölüm 25

39 1 0
                                    

Gözlerini açtığında hava aydınlık ve erkendi. Perdeleri kenara çekerek güneş ışınlarının içeri girmesine ve odayı aydınlatmasına izin verdi.

Bu sabah kendini özellikle yenilenmiş hissediyordu. Uzun zamandır ilk kez 'ondan' başka biriyle ilgili bir rüya görmüştü. Ne ter içinde uyanmış ne de her zamanki gibi acı çekmişti. En önemlisi, rüyalarını ziyaret eden kişi, ona karşı zaafı olan biriydi: Hye-yeon.

Amerika'ya aniden gitmiş olmasına rağmen, Yuri oradayken Hye-yeon'a ulaşmaya çalışmıştı.  Kendisi ortalıkta yokken arkadaşının nasıl olduğunu merak ediyordu. Ancak, ne kadar denerse denesin, ne cep telefonuna ne de evine ulaşabilmişti. Sonunda, numaraların bir nedenden dolayı kesilmiş olabileceği sonucuna vardı. Doğrudan bir hat olmadığı için sosyal medya hesapları üzerinden ulaşmayı denedi. Bir zamanlar bol fotoğraflı ve diğerleriyle şen şakrak olan hesap, artık hareketsizlik nedeniyle sönüktü. Böylece, birkaç denemeden sonra bile yanıt alamayınca Yuri pes etmek zorunda kaldı.

Ancak dün gece gördüğü rüya, yakın arkadaşıyla yeniden bağlantı kurma arzusunu yeniden alevlendirmişti. Bu sırada başka bir şey daha yapmaya karar verdi ama bunu yapmadan önce biraz bilgiye ihtiyacı vardı.

Saati not eden Yuri, New York'taki amcasını aramaya karar verdi. Şimdiye kadar restoranı gece için kapatmış olacağını ve kendisiyle konuşmak için nispeten müsait olacağını tahmin ediyordu.

"Amca, benim, Yuri. Müsait misin?"

"Hayır, şimdi bitiriyoruz. Sen iyi misin? Neler oluyor?"

Amcası, annesinin erkek kardeşi olmasının yanı sıra babasının da en yakın arkadaşıydı. Babası en iyi arkadaşının küçük kız kardeşine ilk görüşte aşık olmuştu. Kalbinin kraliçesini bir an olsun görebilmek ve onu kazanabilmek için her gün dükkânını ziyaret ediyordu. Amcası kız kardeşini ve onun yakın arkadaşını seviyordu. Sırf bu nedenle, yetim yeğenine özel bir bağlılık duyuyordu. Onun maddi ve manevi desteği olmasaydı, Yuri'nin hayatta kalması imkânsız olurdu.

"Tabii ki iyiyim! Özel bir şey değil ama babamın küllerinin nerede olduğunu sormak istedim. Kore'deyken ziyaret etmek istiyorum. Jinseong'da bir yerde, değil mi?"

"Bunun iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum." Sesi kararlıydı.

Tedavisinin başlarında, Davis ona geçmişiyle ilgili yerleri ziyaret etmesini önerdiğinde, amcası buna şiddetle karşı çıkmıştı. Bir sebep göstermediği için konu basitçe geçiştirilmişti. Ancak, durumu kötüleştikçe bunun tek çare olduğunu anlayınca isteksizce kabul etmişti. Ona kalsa, Yuri'nin Kore'ye gitmesine izin vermezdi.

Amcasının kesin reddi Yuri'nin kafasını karıştırdı. Babası sadece hafızasının değil, hayatının da ayrılmaz bir parçasıydı. Üstelik amcası onun en iyi arkadaşıydı. O halde neden onun kendisini ziyaret etmesine bu kadar karşıydı? Aslında en başta bunu ondan istemesi gerekmez miydi?

"Neden? Neden yapmayayım ki…”

Diğer uçtan uzun bir iç çekiş duyuldu, hatta üstü örtülü bir korku var gibiydi. Bir anlık sessizliğin ardından alçak bir ses duyuldu.

"Sana söyleyemediğim bir şey var. Yaşadığın onca şeyi düşününce, bunu kendime saklasam daha iyi olur... Aslında, en son oraya gittiğinde on gün boyunca ortadan kayboldun."

" ...kayıp mı?!"

Tamamen inançsızlık içindeydi.

"Bugün bile neden ve nasıl olduğunu bilmiyorum. Babanın kazasını duyup Kore'ye gitmeyi başardığımda sen çoktan ortadan kaybolmuştun. Cenaze törenini düzenlerken Jinseong'un her yerinde seni aradım. Sonra bir grup tuhaf görünüşlü adam aniden kapımda belirdi ve aptalca bir şey yapmamam için beni tehdit etti. Bazıları polis memuruydu."

APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin