Bölüm 5

95 4 0
                                    

Hayır demek için burada olan kadının yüzü öfkeliydi. Eğer bakışlar öldürebilseydi, gözlerinde kaynayan nefret onu çoktan küle çevirirdi. Korku nedir bilmiyor gibiydi; normalde kızlar ona bakarken duyduğu hayranlık yoktu. Sadece saf, açık bir küçümseme vardı.

Tae-Jun karşısında oturan kadını dikkatle inceledi. Onu üzgün görmek beklenmedik bir şeydi ama durumu sandığı kadar kötü değildi. Narin yüz hatları vardı. Beyaz yüzü alışılmadık şekilde kızarmıştı ve masanın üzerindeki elleri hafifçe titriyordu.

İlgiyle kadının elini inceledi. Etrafındaki kadınların pürüzsüz ellerinin aksine, kadınınki tırnakları düzgünce kesilmiş olsa da sert görünüyordu.

Ağır işlerde mi çalışıyor?

Yine de, mavi damarların hafifçe fark edilebildiği elinin arkasını yalamayı düşünmeden edemedi. Titreyen ellerinin aksine, Hye-Yeon'un sesi oldukça kararlı geliyordu. Ne tereddüt etti ne de göz temasını kesti.
(😶)

"Kabul edeceğimi düşünmediniz, değil mi?"

"Bu babanızın bana söylediğinden farklı, Bayan Hye-Yeon Jin."

"Babam..."

Tae-Jun ilgiyle, söyleyecek bir şeyler düşündüğünü gösteren kırmızı dudaklarına baktı. Bu dudakların er ya da geç kendisine ait olacağı düşüncesi onu heyecanlandırdı.

Hye-Yeon ısrarla, "Yanlış anladığınız bir şey var... Bir hata," dedi.

Onun beceriksiz ve aceleci ses tonuna güldü.

"Yanlış anladığım bir şey mi var? Neyi yanlış anladığımı önce babandan dinleyelim.  Eğer onunla anlaştığımdan farklı bir şey söylemeye gelirsen onu aramamı istedi."

Hemen babasının özel telefonunu aradı ve Hye-Yeon gerilir gibi oldu...

"Bay Jin, dediğiniz gibi, kızınız bana farklı bir hikâye anlatıyor. Ne yapmalıyım?"

Sadece kısa bir süre içinde, hiçbir şey söylemeden cep telefonunu Hye-Yeon'a doğru itti, beyaz elleri öncekinden daha da fazla titredi.

Merakla, ikisi arasında ne gibi sözcükler geçeceğini izledi. Ancak, telefonu açtığı andan itibaren Hye-Yeon tek kelime etmedi. Belki de Bay Jin ona sadece sessiz kalıp dinlemesini söylemişti, çünkü güzel yüzü gittikçe solgunlaştı ve sonunda gözlerini sıkıca kapattı.

Hye-Yeon cep telefonunu yavaşça masanın üzerine koydu. Tae-Jun sezgileriyle biliyordu ki onun için hiçbir umut yoktu.

Babasının çağrısını aldıktan sonra hiçbir şey söylemeden eve dönen Hye-Yeon, ertesi gün Tae-Jun ile temasa geçti. Kendisiyle buluşmak için onu otel odasına davet etti.

Önce o geldi, şarabını yudumlayarak ve ağzındaki sigarayla oynayarak vakit geçirdi. Çok geçmeden zil çalınca kapıyı açtı ve Hye-Yeon sessizce içeri girdi.

Tae-Jun, şaşkınlık içinde duran kadının yanından geçerek kanepeye oturdu ve sigarasını kül tablasına sürdü.

"Oturun," dedi.

Kadın tereddütle yan tarafa geldi. Elbisesinin altında uzanan ince bacaklarına bakmak onu biraz heyecanlandırdı.

Tae-Jun hazırlanan sözleşmeyi çıkardı. Sert bir yüz ifadesiyle sözleşmeyi baştan sona okuyan Hye-Yeon yavaşça ağzını açtı.

"Sözleşme bir yıllık."

Tae-Jun hafif bir izlenim bıraktı. Bir kadından sıkılmak için yeterli bir süreydi ama ödediği para için çok kısaydı.

"Jinseong otelini satın almak için ödeyeceğim para çok kısa değil mi?"

"Bunu bilemem. Verebileceğim en fazla süre bir yıl."

Sakin ama kararlıydı. Tae-Jun Hye-Yeon'un yüzüne bakarak aklından geçenleri okumaya çalıştı. Şaşırtıcı bir şekilde, Hye-Yeon gözlerini kaçırmadı ve konuşmaya devam etti.

"Al ya da git."

Gerçekten ciddiydi. Değerini artırmak için akıl oyunları oynamıyordu. Sözleri de inandırıcılıktan yoksundu. Bu sözleşmeden kurtulmak için ondan daha istekli görünüyordu. Tae-Jun onun gitmeye hazır olduğunu ima eden yarı ayakta duruşundan memnun değildi. Onun üzerindeki kontrolünü şimdiden kaybetmekten nefret ediyordu. Sigarayı ısırdı ve yaktı, ardından dumanı içine çeker gibi ona bir soru sordu.

"Neden sadece bir yıl?"

"Lisansımı bitirmeliyim."

"Batı resminde uzmanlaştığınızı mı söylemiştiniz? Eğer öyleyse, benim desteğimi almak senin için bir avantaj olacaktır. Bir sergi ya da galeri, hangisini açmak isterseniz."

"Bu ilişkiyle geleceğimi kontrol altına almanı istemiyorum."

Onun cesur olduğunu düşünüyordu. Tae-Jun sigarasını sonuna kadar içti ve sonra ağzını açtı.

"Pekala. Teklifini kabul ediyorum ama buraya taşınmak zorundasın."

Neden böyle bir koşul koyduğunu bile bilmiyordu. Sadece onu yanında tutmak istiyordu. Ne zaman isterse orada olmalıydı, başka erkeklerle birlikte olmasını istemiyordu. Onu sahiplenmişti.
(Git ananı sahiplendir)

"Yani... senin yanına mı taşınacağını söylüyorsun?" gözleri açık bir şekilde ona geri sordu. Ve o gözleriyle onu birdenbire meraklandırdı. Yatakta nasıl olacağını hayal etmek oldukça cazipti.

"Ben de kaybetmek ya da zamanımı boşa harcamak istemiyorum. İstediğim zaman reddetmek yok, eğer bu koşulu kabul ederseniz, ben de sizinkini alırım."

Hye-Yeon uzun süre sessiz kaldı. Onun cevabını beklemekten yorulan Tae-Jun bir sigara daha çıkardı. Sigarayı yakmadan hemen önce, alçak sesle konuştu.

"Tamam, yapacağım."

Tae-Jun masaya hafifçe vurdu ve çakmağı bıraktı.

"Ev hazırlanacak. Sorun çıkaracak bir şeyiniz olmadığından emin olun ve bir hafta sonra taşının. Sözleşmemiz o gün başlayacak. Sorun çıkarmak dediysem, buna etrafınızdaki erkekler de dahil. Bu yüzden gelmeden önce onlarla ilişkini kesmeyi unutmayın."

Hye-Yeon tüm solgunluğunu kaybetmişti. Tek yapabildiği başını sallamaktı. Tae-Jun rahatladı ve koltukta daha rahat bir pozisyona geçti.

"İstediğin başka bir şey var mı? Mücevherler, tasarım çantalar ya da arabalar, sadece söyle... ne istiyorsan."

Kızlar genelde bunları istemez miydi? Cömert davranacaktı, tek istediği anlaşmayı tamamlamaktı.

"Sigara kokusunu sevmiyorum."

APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin