Göz göze geldiklerinde adam çevik bir şekilde gülümsedi.
Yuri, yabancının nazik jestinden çekinerek başını salladı ve "Ah, hayır. Gerek yok."
"Hadi ama, gerçekten sorun değil. Ben de karides severim, o yüzden sorun olmaz."
Tam tekrar reddedecekti ki, arkalarındaki uzun kuyruğu gören tezgâhtar teklifi kabul etmesini ima etti. Kabul etmekten başka çaresi yoktu.
"Çok naziksiniz efendim. Teşekkür ederim."
"Benim için zevk. Şuradaki sözü görüyor musun?" Duvara asılı bir kâğıt parçasını işaret etti, "'Lezzetli yemekleri başkalarıyla paylaşmak daha iyidir', ben sadece üzerime düşeni yapıyorum. Ayrıca, bana sorarsanız buradaki yemekler mükemmel." Tatlı bir tebessümle gülümsedi.
Sonra Yuri'ye göz kırptı ve Yuri onun maskaralıklarını kabullenemeden onunla sohbet etmeye devam etti.
"Daha önce nerede tanıştığımızı hatırlıyor musunuz?"
"Özür dilerim?" Ona baktı ve gözlerini kıstı, bu yüzün bir şey çağrıştırıp çağrıştırmayacağını anlamaya çalıştı. Bu adam!!! Bana asılıyor mu?!
Onun kafasının karıştığını ve ne yapacağını bilemediğini gören adam hayal kırıklığına uğradı. Gözlerindeki neşe kayboldu. Kederli bir ses tonuyla, "Birkaç gün önce müdürün ofisinden çıkarken tanışmıştık," dedi.
Ah, şimdi hatırladım!!! Elinde kağıtla kaplı bir tabloya benzeyen bir eşya tutuyordu!
Küçük bir gülümseme takınarak başını salladı. "Sizi şimdi hatırladım."
"Bence bu kader, o halde neden birbirimizi tanımıyoruz? İsimlerle başlayalım, olur mu? Ben Jae-won Lee, sen kimsin?" Kendinden emin bir şekilde tanıttı, hemen bir cevap beklerken yüzü parlıyordu.
"Ben Yuri Han."
"Bayan Han, bugün Si-yeon'u... hayır, müdürü görecek misiniz? Soruyorum çünkü daha sonra ofisini ziyaret edeceğim."
"Hayır. Bunun için bir nedenim yok."
"Ah, gerçekten. Çok kötü!" Jae-won konuşurken utanç içinde başını kaşıdı.
O sırada kasadaki görevli Yuri'ye bir kutu dim sums ve Jae-won'a birkaç paket sipariş verdi. Tepsisini aldığında, kendisine tekrar göz kırpan cömert adama doğru döndü.
"Afiyet olsun!"
Yuri başını salladı ve küçük bir teşekkür mırıldandı.
Her iki elinde de birkaç paket tuttuğu için pek çok insan için yiyecek alıyor gibi görünüyordu, yine de bir elini Yuri'ye sallayabildi.
Sonunda kendi huzuruyla baş başa kalan Yuri, kendine oturacak sessiz bir köşe buldu ve bakışlarıyla Jae-won'un geri çekilen figürünü takip etti. Görünüşe göre acelesi vardı ve geniş adımlarla dükkândan çıkıyordu. Aklı onun dilinin sürçtüğü ana gitti. Her ne kadar Jae-won bunu çabucak gizlemiş olsa da, kadın yine de fark etmişti.
Acaba pozisyonu nedir ki müdürden bu kadar rahat bir şekilde ismiyle bahsediyor? Görünüşü ve özgüveniyle sıradan bir çalışana benzemiyor.
Çok geçmeden dim sums'un kokusu burnuna geldi ve midesi protesto edercesine homurdandı, oldukça acıkmıştı. Bu nedenle, en sevdiği yemeğin tadını çıkarırken az önce karşılaştığı adamı düşünmeye karar verdi.
Müdür Yoon zaten nişanlı. O zaman nişanlısı mı?
O anda aklına Si-yeon'un dördüncü parmağındaki parıldayan elmas yüzük geldi. Bu bir servete mal olmuş olmalı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)
RomantizmUYARI SMUT SAHNELER VARDIR. 👁👄👁 Kalabalık lobide, yıllar önce öldüğüne inandığı kadın gözlerinin önünde belirdi. Yine de, bir kez daha, yüzler denizinde onu kaybetti. "Aradığınız Jin Hye-Yeon kim?" Tae-Jun cevap vermek yerine puro kutusundan bir...