Restoranın oldukça rahat bir atmosferi vardı, Yuri bunu oldukça sakinleştirici buldu. Jae-won da iyi bir arkadaştı ve zamanla zihni günün erken saatlerinde olanlardan uzaklaştı.
Kâğıt kapı sürgüyle açıldı ve yarı geleneksel kıyafetler içinde, ev sahibininkine benzer kıyafetler giyen garsonlar yemekleri getirdi. Büyük masa kısa sürede güzel yemeklerle doldu.
""İçecek bir şey ister misiniz, efendim?"
"Yok teşekkürler. Yuri, sen ister misin?"
"Ben de istemiyorum."
"Lütfen yemeğinizin tadını çıkarın." Servis görevlisi odadan çıktı ve kapıyı kapattı.
Jae-won, beyefendi, oldukça özenli bir ev sahibiydi.
"Lütfen devam et."
Böyle söyleyerek bir parça tuzlu krep aldı ve Yuri'nin önündeki tabağa koydu. Açlığından mı yoksa şefin becerilerinden mi bilinmez, her şey kesinlikle çok lezzetliydi. Yuri gerçekten çok etkilenmişti.
"Burada harika bir iş çıkarıyorlar."
"Değil mi? Buranın sahibi olan aile üç kuşaktır burayı işletiyor. Buraya sık sık gelirim. Lütfen gönlününce eğlen."
Jae-won sohbeti sorunsuz bir şekilde yönetti ve zaman zaman Yuri'ye denemesi için yemekler önerdi. Ekibinin satın almak istediği parça hakkında sorular sordu ve o da bildiği kadarıyla cevap verdi. Ağırlama sektöründeki deneyimi onu sofra ve sohbet adabı konusunda kapsamlı bir şekilde eğitmişti.
"Bugünlerde New York nasıl?"
Jae-won çocukluğunun büyük bölümünü ABD'de geçirmişti ve New York'u çok iyi tanıyordu. Orada yaşayan kardeşini görmek için yılda birkaç kez ziyaret etmeye devam ediyordu.
Bunun üzerine sohbet doğal olarak şehre odaklandı. Şaşırtıcı bir şekilde, kardeşinin dairesi Roy Jean'in stüdyosuna çok yakındı. Yuri bundan bahsettiğinde Jae-won şaşırmış görünüyordu.
"Benzersiz bir dış cepheye sahip olduğu için bu binayı hep merak etmişimdir. Onun stüdyosu olduğunu hiç bilmiyordum. Bir ihtimal, galeri olarak da hizmet veriyor mu? Ziyaret etmek isterim."
"Bu doğru. Roy'un bazı çalışmalarının yanı sıra asistanlarının da bazı eserleri var. Lütfen bir dahaki sefere şehre geldiğinde seni ağırlamak isterim."
"Senin de çalışmaların da orada sergileniyor mu?"
"Sadece birkaç tane."
"Onları görmek için sabırsızlanıyorum!" Oldukça hevesli görünüyordu.
Kısa süre sonra Jae-won onu oteline bıraktı. Arabadan inmeden önce ona teşekkür etti. Şimdi yenilenmişti ve bu adama borçlu olduğunu düşünüyordu.
"Yemek için teşekkür ederim. Bugünkü yardımın için sana minnettarım."
"Lütfen bunun için endişelenme. Seninle yemek yemekten gerçekten keyif aldım. Ve işte kartım. Ülkeden ayrılmadan önce beni araman mümkün mü?"
"Eğer sözleşme hakkında konuşmak istiyorsanız, ajans bu konuyla ilgilenir..."
Bu her zaman ajansın hallettiği bir şey olduğu için kendisinin dahil olması gerektiğini düşünmüyordu. Ama o daha sözünü tamamlayamadan adam araya girdi.
"Hayır, mesele o değil."
Yuri kartını almak üzere olan elini geri çekti. Adamın kendisinden ne istediğini bilmiyordu, şimdi biraz rahatsızdı.
Onun tereddüt ettiğini görünce ekledi. "Kendini baskı altında hissetme. Sadece arkadaş olmak istiyorum. Lütfen, burada biraz utanmaya başladım."
Yuri isteksizce adamın elinden kartı aldı. Bugün için adama karşı kendini borçlu hissediyordu, ancak kendini açıkça ifade etti.
"Gitmeden önce seni arama şansım olmayabilir." Onun yanlış sinyaller almasını istemiyordu.
"Sorun değil." Nazikçe gülümsedi.
Ona kibarca başını salladı ve arkasına dönmeden otele girdi.
Ne kadar uzun bir gün oldu!
Yuri odasına girer girmez kendini yere bıraktı. Bunu uzun süre içinde tutmuştu.
🍂
Tae-jun kendini arabasının koltuğuna iyice gömdü. Duyuları tek bir şeye odaklanmış gibiydi; uzun süredir elinden kaçan bir avla nihayet yeniden karşılaşan bir avcının algısı kadar canlıydı. Hye-seong Jin'in yakalandığı haberini aldığından beri vücudunda kaynayan heyecanı zar zor zapt edebiliyordu.
Ancak avcı tüfeğinin tetiğini çekmek yerine ellerini birbirine kenetledi ve gözlerini kapattı.
Jinseong İnşaat... Jinseong Oteli'nin ve Jinseong Belediye Başkanı In-bae Lee'nin nüfuzuyla ülkedeki en büyük elli inşaat firmasından biriydi.
Tae-jun uzun zamandır Jinseong Oteli'ni arzuluyordu. Bu, Seoin Grubu'nun silah üreticisi olarak başladığı kötü şöhretinden arınmak için kendini konaklama işine adadığı dönemdi. Bu oteli ele geçirmesi gerekiyordu: önemli bir turistik cazibe merkezi, bölgede bir dönüm noktası.
Ancak yerel bir çetede işe başlamış olan Myeong-je Jin, konuşarak anlaşabileceğiniz türden bir adam değildi. Müzakereler boşa gitmişti. Geriye kalan tek seçenek güç kullanmaktı.
Böylece Tae-jun ve Jay, Jinseong İnşaat'ı dize getirmek için bir plan hazırladılar; hedefleri, bu şirketin Yuseong Corporation ile birlikte yürüttüğü Star Road Alışveriş Merkezi projesiydi.
İkili hızlı bir şekilde tasarımlarını saat gibi işlemeye başladı. Jay, alışveriş merkezinin inşa edileceği açık hava pazarındaki dükkan sahiplerini kazanmayı başardı. Jay'in görünüşte kurnaz olmayan yönetimi altında, dükkan sahipleri araziyi satmayı reddederken, kurnaz Tae-jun finans sektörü üzerinde baskı kurdu ve Jinseong'un projesine nakit akışını başarılı bir şekilde sınırladı.
İnşaattaki gecikme nedeniyle çığ gibi büyüyen borçlarla başa çıkamayan çaresiz Jinseong İnşaat, bazı dükkan sahiplerinin protesto için hala direnmekte olduğu pazarı ateşe verdi. On kadar kişi öldü ya da yaralandı. Jinseong çetesi ve inşaat şirketi kamuoyu mahkemesinde yargılandı.
Jinseong İnşaat'ın çöküşü Tae-jun'un planına göre gerçekleşti. Bay Jin, In-bae Lee'nin seçim fonları da dahil olmak üzere her şeyini Star Road Alışveriş Merkezi'ne yatırmıştı ve bu nedenle kayıplarını telafi etmek için oteli satacak kadar çaresizdi. Ve nihayet bu noktaya geldiğinde, hiç tereddüt etmeden, anlaşmanın bir parçası olarak kızı gibi davranan bir kadını bile araya soktu.
Tae-jun yavaşça gözlerini açtı.
İlk başta, bir yılın yeterli olacağını düşündü. Hissettiği şey her neyse -sahip olma duygusu ya da belki de basit bir şehvet- onu tatmin etmesi, ondan sıkılması ve pişmanlık duymadan temiz bir ayrılık yapması için yeterli bir süre. Yanında aktrisler, modeller ve hatta üst sınıf ailelerden gelen kadınlar olmuştu ve bir yıl her zaman yeterli olmuştu. Hatta bazı durumlarda çok bile uzun sürmüştü.
Bu yüzden, Yuri'ye sahip oldukça onu neden daha yoğun bir şekilde arzuladığını anlayamıyordu. Dört yıl sonra bile bu kadar güçlü tepki vermeye devam eden kendi kalbinin işleyişini anlamak için yeterli donanıma sahip değildi. Ama açık olan bir şey vardı ki, o da temiz bir ayrılık yapmamıştı.
İki saat kadar sonra araba Jay'in tatil evine vardı. Ev, yakındaki sakin köyden izole edilmişti ve gizli ya da ahlaksız işler için mükemmel bir ortam sunuyordu. Jin-wook ve adamları onu bekliyordu.
Adamlar Tae-jun'u tanıdılar ve başlarını eğdiler. Girişte duran Jin-wook ona yaklaştı.
"Incheon'da Rus denizcilere, Çinlilere ve Koreli-Çinlilere karşı ABD doları ticareti yapıyordu. Koruması mücadele etti ama başardık."
"İçeride mi?"
"İki adamım onu izliyor."
Jin-wook onu eve götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)
RomanceUYARI SMUT SAHNELER VARDIR. 👁👄👁 Kalabalık lobide, yıllar önce öldüğüne inandığı kadın gözlerinin önünde belirdi. Yine de, bir kez daha, yüzler denizinde onu kaybetti. "Aradığınız Jin Hye-Yeon kim?" Tae-Jun cevap vermek yerine puro kutusundan bir...