Bayan Kim de durmadan gevezelik eden Jae-won'dan bir kutu aldı. Bırakın bir cümleyi, bir kelimeyi bile araya sıkıştırabilene aşk olsun.
"Gerçekten harika bir tadı var. Tavuk ve frenk soğanı kombinasyonu harika." Sanki bunları bizzat kendisi yapmış gibi gülümsüyordu. "İçerideki toplantı uzun sürecek mi?"
"Hayır. Çok yakında bitecek. Bay Seo öğle yemeğinde ayrılacak."
Bayan Kim'in sivri sözleri Bay Lee'nin boğazını temizlemesine neden oldu. Çift iş görüşmesi için bir araya gelmeye istekliydi ancak kısa bir öğle yemeği için zaman ayıramadılar.
Ne kadar tuhaf!
Tıpkı Bayan Kim'in söylediği gibi, öğle yemeğine dakikalar kala bir personel konferans salonundan dışarı çıktı.
Jae-won ona sadece başını salladı ve cesaretle açık olan kapıya baktı. İçeride iki kişi karşılıklı oturmuş, ellerindeki belgeye dalmışlardı. Bu romantik bir görüntüden başka bir şey değildi.
Ah, yeni nişanlandıklarını kim söyleyebilir?
Si-yeon'un gözleri elindeki kâğıtlara yapışmıştı. Bir sayfayı çevirmek için başını kaldırdığında, Jae-won'un içeri girdiğini gördü. Anında neşelendi ve onu neşeyle karşıladı.
"Seni buraya getiren nedir?"
Karşısında oturan Tae-jun da kuzeninin geldiğini fark etti. Aristokrat burnunun üzerine tünemiş gözlüklerini çıkardı ve gözlerinin arasındaki bölgeyi ovuşturdu. Yüz hatlarını gizleyen gözlükleri olmadan bakışları şimdi daha keskin görünüyordu.
Çıplak yüzüyle Jae-won nihayet onun huysuz ruh halini görebiliyordu. Çok geçmeden, kuzeninin sivri bakışları kendi dolu ellerine indi. Bay Geveze sessizliği bozmaya karar verdi.
"Seohwadang'dan dim sums getirdim. Henüz öğle yemeği yemediyseniz, birer tane yiyelim."
"Buraya sadece dim sums getirmek için mi geldin?"
Başını salladı. "Birkaç gün sonra Müdür Seo'nun doğum günü. Hediye almak için dışarı çıktım ve dönüş yolunda Seohwadang'a uğradım."
Si-yeon bunu duyunca koltuğunda doğruldu. "Aklıma geldi de, ben de bir hediye almak zorunda kalacağım. Nişan hediyesi olarak pahalı bir tablo almıştım, bu yüzden ona karşılık vermem gerekecek."
Elleri, içinde hâlâ birkaç kutu dim sums olan çantayı karıştırdı ve bir tanesini nişanlısına uzattı. "Al bunu, Tae-jun."
"Hayır. Sorun değil."
Jae-won'un aklına gelen ilk düşünce, tam önünde beliren sahneyi görür görmez, ne kadar soğuk kalpli bir adam olduğuydu.
Si-yeon'u utançtan kurtarmak için hemen araya girdi. "Öğle yemeği için herhangi bir randevunuz yoksa, bir tane alın ki çabalarım boşa gitmesin."
Dolayısıyla, Tae-jun'un almaktan başka çaresi yoktu. Ve alışkanlığı olduğu üzere, açtıktan sonra yemek çubuklarıyla dim sums'u ikiye böldü.
"Bunu neden yapıyorsun? Dim sums'u bütün olarak yutmak varken ikiye mi bölüyorsun?" Bu tuhaf alışkanlığı gören Jae-won sormadan edemedi.
"Çok sıcak." Tae-jun içgüdüsel olarak cevap verdi.
Sıcak vücut ısısı ile karakterize edildi. Yani, ortalama sıcaklık 36,5-37,5 °C arasındayken, onunki biraz daha yüksekti. Sonuç olarak, sıcak yemekten nefret eder ve kış ortasında bile buzlu kahve içerdi.
Bunu yapar yapmaz, tavuk ve frenk soğanının kışkırtıcı kokusu havaya yayıldı. Ancak önündeki lezzeti mideye indirmek yerine, Tae-jun'un kusursuz yüz hatlarını bir kaş çatma ifadesi gölgeledi. Yemek çubuklarını bırakarak kutuyu itti.
Jae-won tuhaf bir yüz ifadesiyle sordu. "Beğenmedin mi?"
"Canım istemedi."
"Ama, neden beni daha önce oraya götürdün-" Jae-won kendi kendine mırıldandı ve odada üçüncü bir kişinin varlığını fark ettiğinde tam zamanında durdu, bu kişi en iyi arkadaşı ve diğerinin nişanlısı olsa bile.
Tae-jun'un daha önce bu dim sumları seven bir kızdan hoşlandığını biliyordu. Adı Hye-yeon Jin'di. Onu arayışı ne kadar ilerlemişti?
Ah, ama bu gevezenin sürçmesi bugün ikinci kez fark edilmedi. Zeki Si-yeon tuhaf tepkiyi hemen fark etmişti, bu yüzden sessizce bir açıklama talep ederek geniş, meraklı gözlerle en yakın arkadaşına baktı. Kendini savunurken, ikincisi hızla konuyu değiştirdi ve arkadaşının meraklı bakışlarından kurtuldu.
"Seoin Otel'in lobisinde açılacak sergiyle ilgili olarak, neden Roy Jean'in eserlerini önermiyorsun?"
"Roy Jean?"
"Kendisi Amerika'da heykelleriyle tanınan Koreli-Amerikalı bir sanatçı. Eserlerini burada, Daejin Mağazası'nda sergilemek iyi olur. Asistanıyla da tanıştım. Onlarla bir anlaşma yapmak kolay olacaktır."
"Bu sana bağlı." Tae-jun metanetli bir yüz ifadesiyle elindeki belgeleri tuttu ve ayağa kalktı.
"Gidiyor musun?" Si-yeon şaşkınlıkla sordu.
"İşimiz bitti. Planın taslağını isteğiniz doğrultusunda değiştirdikten sonra size göndereceğim." Ve böylece Tae-jun kış soğuğu gibi dışarı çıktı.
Jae-won dilini şaklattı. Bayan Kim'in hoşnutsuzluğuna şaşmamalı.
Neyse ki, ilgili kişi olan Si-yeon, umursamaz nişanlısı yerine başka şeylere ilgi gösterdi.
"Neden 'Roy Jean'?"
"Ne?"
"Sergi Seoin Otel'in lobisinde. Seoin Galeri'nin seçkin sanatçıları genelde bunu yapmaz mı?"
"Bu, planlama ekibinin iç toplantısında alınan bir karardı. Vergi soruşturmasının güçlendirileceğine dair bir söylenti var, bu nedenle mümkünse yurtdışından sanatçılar almayı planlıyorum. Kalite açısından da sanatını beğendim. Buna ek olarak, o sizin en sevdiğin sanatçılardan biri."
"Bunda ne var? Onunla ilgilenmediğini sanıyordum. Bayan Yuri Han yüzünden mi?" Gözleri muziplikle parladı.
Jae-won savunmacı bir tavırla, "İşle eğlenceyi nasıl ayıracağımı biliyorum," diye cevap verdi.
Si-yeon'a Yuri ile bir süre önce Seohwadang'da tanıştığını söylemek istemiyordu. Si-yeon onu sadece daha fazla kızdıracaktı ve o da bu zevki ona tattırmayacaktı. Tüm bu zaman boyunca, merak içinde kaldı.
Ona verdiğim dim sumları yedi mi?
🍂
"...şimdiden mi gidiyorsun?"
Ofis kilerinde ağzına bir dim sum atan Bay Lee, Tae-jun'un Si-yeon'un ofisinden çıktığını görünce ayağa kalktı.
"Bitti."
"Ama... Jae-won az önce geldi."
"Bunun benimle bir ilgisi olmalı mı?"
Bay Lee'nin gözleri refleks olarak Bayan Kim'i buldu. Onun tepkisini anlamaya çalıştı. Jae-won onun kuzeniydi ve Si-yeon da nişanlısıydı. Onlarla biraz vakit geçirmenin zararı olur muydu?
Gerçekten de nişan romantik olmaktan çok uzaktı - sadece kolaylık sağlamak amacıyla yapılmıştı. Ancak, nişanlısının başka bir adamla, üstelik kuzeniyle daha yakın bir ilişki kurmasına izin vermesi doğru muydu?
Tae-jun belgeyi ona uzattı. Bay Lee, Bayan Kim'e başıyla selam verdi ve aceleyle patronunu takip etti.
İkili asansöre yürüdü, Tae-jun bodrum kat için düğmeye bastı. Kısa süre sonra Jin-wook'un son raporu hakkında derin düşüncelere daldı.
Ondan hâlâ bir iz yoktu. Hye-yeon Jin'i bulmaya çalışırken, onun hakkında pek bir fikri yoktu. Babası CEO Jin Myung-je ve kardeşi Hye-seong Jin'di. H Sanat Üniversitesi'nde heykeltıraşlık okumuştu. Onun hakkında bildiği tek şey bunlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)
RomanceUYARI SMUT SAHNELER VARDIR. 👁👄👁 Kalabalık lobide, yıllar önce öldüğüne inandığı kadın gözlerinin önünde belirdi. Yine de, bir kez daha, yüzler denizinde onu kaybetti. "Aradığınız Jin Hye-Yeon kim?" Tae-Jun cevap vermek yerine puro kutusundan bir...