Tae-jun, Hye-seong'u Myeong-je Jin ile yaptığı toplantılardan birinde gördüğünü hatırladı. Çocuk üniversitede Rus edebiyatı okumuş ve Tolstoy'a kafayı takmış bir edebiyatçıydı. Yazarın merhamet, barışçılık ve özdenetime yaptığı vurgu muhtemelen üzerinde derin bir etki bırakmıştı, öyle ki bir noktada babasının çalışmalarına içerlemiş ve onlardan uzak durmuştu. Babasının çizdiği yoldan kaçmayı başarmış da değildi. Kan bağınızdan kaçamazsınız... Bu kendi gölgenizden kurtulmaya çalışmak gibidir.
Tae-jun koridordaki cam dolapta kendi yansımasını gördü. Belki de bu onun için de geçerliydi... babasının bir kadının onu delirtmesine izin verme kaderinden kaçınamamak.
Yüzündeki sırıtışı sildi ve solgun, sıska bir adamın yüzünde endişeli bir ifadeyle oturduğu oturma odasına girdi.
Bu umutsuz adam, bir zamanlar tanıştığı, ütopik bir dünyada yaşayan ve herkese küçümseyen gözlerle bakan küstah gence hiç benzemiyordu. Kendini siyah ve beyazın dünyasında kozalayan o kibirli genç, şimdi gri alanlarda sığınak arıyor gibiydi. Gerçekten de son dört yıl onun için çok acımasız geçmişti.
Tae-jun'u gören adam oturduğu yerden fırladı.
"Tae-jun Seo! Beni buraya sürükleyen sen miydin?!" Sesi net, gözleri donuktu.
Yine de, adamın gözbebeklerinde dalgalanan duygu denizinde Tae-jun 'rahatlama'yı fark etti.
Rahatlama? Ne kadar komik!
"Sanırım seni bulmaya çalışan başkaları da var."
Bu sözler canının yandığı yeri dürttü. Hye-seong irkildi ama ona aklından geçenleri doğru okuma zevkini tattırmak istemedi ve blöf yapmaya başladı.
"Bu seni ilgilendirmez! Neden beni arıyorsun?"
Tae-jun cevap vermek yerine, Hye-seong'un karşısındaki kanepeye doğru yavaşça yürüdü ve oturma odasında televizyon izliyormuş gibi oturdu. Jin-wook tam o sırada adamlarına odadan çıkmalarını emretti ve kapıyı kapattı.
Hye-seong önce kapıda duran Jin-wook'a, sonra da önünde oturan Tae-jun'a baktı. Az önceki soğukkanlılığını kaybettiği için kendini azarlayarak, beceriksizce yerine oturdu.
Tae-jun telaşsızca onu tepeden tırnağa süzdü. Tae-jun'un hatırladığından çok daha zayıftı ve her nasılsa eskisinden farklı olarak tehlikeli bir aura yayıyordu.
Biraz değişmiş.
Hye-seong Jin her zaman oldukça zayıf bir görünüme sahipti. Tae-jun'a bir dublör satmaya cüret ederek yaptığı şeyin büyüklüğü göz önüne alındığında, görünüşün aldatıcı olabileceği kesindi.
Hye-seong tedirgin bir yüz ifadesiyle söze başladı, az önceki kibir gitmişti.
"Bay Seo, bu şekilde buluşmamız için bir neden düşünemiyorum."
"Emin misin?" Tae-jun dudaklarına bir sigara götürerek alay etti.
Jin-wook'a hiçbir açıklama yapmadan Hye-seong'u buraya getirmesi talimatını vermişti. Durum ne olursa olsun, bu yöntem her zaman harikalar yaratırdı. Öncelikle, söz konusu kişi tüm senaryodan haberdar olmayacağı için bir çıkış yolu düşünecek zamanı olmayacaktı. İkincisi, sessizlik nedeniyle kendini baskı altında hisseder ve kendini kurtarmak için ağzından kaçırmaya başlar ve böylece bilmeden de olsa gerçeği ortaya çıkaracaktı.
Ancak, Hye-seong'un çetin ceviz olduğu ortaya çıktı. Hiçbir şeyi ele vermek istemedi, bu yüzden bilmiyormuş gibi davrandı.
"Kız kardeşim öldü ve Jinseong İnşaat iflas etti. Sen de şirketten geriye kalan her şeyi aldın. Benden daha ne istiyorsun?" Sözleri suçlama, nefret ve çaresizlikle doluydu.
"Hye-yeon öldü, Jinseong İnşaat'a karşı hoşgörülü olmam için hiçbir sebep yoktu, değil mi?" Soğukkanlı Tae-jun, şahin gibi gözlerle diğerine bakarak sigarasından uzun bir duman çıkardı.
Hye-seong neden buraya getirildiğine dair hâlâ bir ipucu bulamayınca kaşlarını çattı.
"Kimdi o kız?"
Gri dumanla karışan ani bir soru, diğerinin kalbini delmek için bir ok gibi fırladı.
Ve yine de...
"Hangi kız?" Hye-seong sanki duman beynini yavaşlatmış gibi hâlâ kafası karışmış gibi davranıyordu.
"Senin ve babanın bana sattığı kız. Kız kardeşin olmadığını biliyorum." Tae-jun sabırsızlanıyordu, kanı kabarıyordu.
"Ne... ne demek istiyorsun?" Hye-seong yüzü morarmış bir halde sordu.
KÜT!!
Tae-jun önündeki masayı şiddetle tekmeledi, bir yandan da diğerine bakıyordu. Hye-seong şaşkınlıkla geri çekildi, hava aniden daha ölümcül bir hal almıştı.
"Burada seninle oturuyor olmam her şeyi bildiğim anlamına geliyor. Beni tekrar kandırmaya çalışmasan iyi edersin. Bana kalsa derini canlı canlı yüzerdim." Kükredi.
"….."
"Tekrar deneyelim. Yuri Han kim?"
Kalbi çalkantı içinde olsa da, yüzü hiçbir şeyi ele vermiyordu. Doğrusunu söylemek gerekirse, Hye-seong tamamen rol yapmıyordu. Kafası karışmış numarası yapmıyordu. Gerçek şu ki, Tae-jun'un zaten her şeyi bildiği halde bunu neden sorduğunu anlayamıyordu. Şimdi bunu düşünmenin zamanı değildi. Yine de cevap vermemek zordu.
Başka seçeneği yoktu.
"... Şoförün kızı. Kız kardeşimin arkadaşı."
"Ve?"
"Ve ne? Az önce söyledim ya."
"Kız kardeşinin yerine geçmesi karşılığında ona ne verdin?"
Hye-seong dudaklarını büzdü, görünüşe göre cevap vermek istemiyordu.
Tae-jun'un sabrı tükeniyordu. Sigarayı yavaşça kül tablasına söndürdü.
"Sana tekrar soruyorum. Karşılığında ona ne verdin?" Sesi öncekinden daha soğuktu.
"Neden..."
"Hatırlamak için yardıma ihtiyacın var mı?" Tae-jun onun sözünü kesti ve Jin-wook'a işaret etti.
Jin-wook soğukkanlılıkla elini ceketinin cebine soktu. Ardından parlak bir tabanca göründü.
Güney Kore'de biri böyle bir şeyi nasıl taşıyabilir? Burası ABD ya da Rusya değil!
Tam o sırada Hye-seong Seoin Holding'in esasen bir silah üreticisi olduğunu hatırladı. İlk özel sponsorlu atıcılık takımını kuranların başında geliyorlardı ve her yıl Atıcılık Sporu Federasyonu'na önemli miktarda para bağışlıyorlardı.
Önünde oturan adam ise Asya Oyunları'nda altın madalya kazanmış ünlü bir nişancıydı. Basitçe söylemek gerekirse, ülkede silahlara en kolay erişebilen adamdı!
"Para!" Hye-seong umutsuzca bağırdı. "Kahretsin, paraydı!!!"
Hye-seong çocukluğundan beri pek çok şeye maruz kalmıştı. Çok çeşitli insanlar gördüğünden emindi, özellikle de kötü olarak sınıflandırılanları. Ancak bu adamdan yayılan aura, şimdiye kadar herhangi birinden hissettiğinden çok daha tehlikeliydi. Sanki Tae-jun'un tüm vücudu soğuk bir bıçak üretip tam kalbini kesmek üzereydi.
"Para?"
Bu kesinlikle Tae-jun'un aradığı cevap değildi. Bir sigara daha çıkardı ve filtresini ritmik bir şekilde masaya vurdu. Sonra yavaşça dudaklarına götürdü ve yaktı.
Yükselen dumanın ardında, Tae-jun'un dış hatları bulanıklaşmaya başladı. Hye-seong yüzünü buruşturarak bir gözünü kapattığında, dumanın içinden bir el çıktı ve onu yakasından yakaladı.
Oy atmayı unutmayın seviliyorsunuz💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)
RomanceUYARI SMUT SAHNELER VARDIR. 👁👄👁 Kalabalık lobide, yıllar önce öldüğüne inandığı kadın gözlerinin önünde belirdi. Yine de, bir kez daha, yüzler denizinde onu kaybetti. "Aradığınız Jin Hye-Yeon kim?" Tae-Jun cevap vermek yerine puro kutusundan bir...