Bölüm 9

87 5 0
                                    

"Emin misin?"

Jin-wook beynini çalıştırdı.

Ciğerlerinde su olmaması ölüm sebebinin boğulma olmadığı anlamına gelir. Eğer öyleyse, cinayet ihtimali yok mu? Birinin onu öldürüp nehre atmış olma ihtimali?

"Peki, gerçek ölüm nedeni hakkında ne düşünüyorsunuz?"

"Bilmiyorum. Sorumlu savcının Ulusal Adli Tıp Servisi'nden konuyu incelemesini istemesi engellendi. Bir üst amirinden, hayır, belki daha üst düzey birinden. Bu aralar televizyona çok çıkıyor. Biliyorsunuz bir sonraki başkan adayı olarak kendisinden bahsediliyor. In-bae Lee, Jinseong'un eski belediye başkanı ve Gyeonggi'nin şu anki valisi."

"Peki ya o?"

"O zamanlar sadece küçük bir memurdum, bu yüzden neler olup bittiğini bilmiyordum. Her neyse, bu davayla ilgili tüm kayıtları atmak zorunda kaldık, bu yüzden elimde bir resim bile kalmadı. Bu davayı hala hatırlıyorum çünkü işleniş şekli çok garipti."

"Yetkili savcıyı görebilir miyim?"

"Deneyebilirsin ama yardımcı olmayacaktır. Başından beri In-bae'nin ekibinin bir parçasıydı."

"Ailesi onun ölümüyle ilgili herhangi bir soru sormadı mı?"

"Hiç de değil ve cenaze töreni yapılmadan yakıldığını duydum."

"Yeniden soruşturma yapılmadı mı?"

"Bunu kim yapmış olabilir? Ölen kadın CEO Myung-je Jin'in kızı. CEO Jin'in kendisi devreye girmedikçe kimse bu meseleye karışmak istemezdi. Benim gibi. O zamanlar Jinseong Şehri böyleydi... Batman'deki Gotham Şehri gibi."

Jin-wook, kötülüğün ve yozlaşmanın şehri Gotham'ı düşünerek kaşlarını çattı.

Jin-wook, bir zamanlar Jinseong şehrini kontrol eden CEO Myung-je Jin'in kötü şöhretinin de farkındaydı. Gelecek vaat eden bir şirket olan Jinseong İnşaat'ı yönetmesinin yanı sıra, Jinseongpa adlı bir çetenin de başıydı.

Jinseongpa bayrağı altında Myung-je Jin, kaçakçılık, uyuşturucu ve fuhuş dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere her türlü kirli işi yürütüyordu. Jinseong Şehri'nin o zamanki belediye başkanı In-bae Lee ile dizginlenemez bir şekilde işbirliği yaparak başarılı olmuştu. In-bae ne zaman girişimciler, politikacılar ve avukatlarla bağlantı kursa, Myung-je Jin tarafından sağlanan para, uyuşturucu ve tabii ki kadınlarla bağlar kuruluyordu. İkisi sistematik bir sendika yönetiyordu, yüzeyde dürüst, altta aşağılık.

Kesinlikle kötüydüler ve bunu destekleyecek güce sahiplerdi. Kimse onlara karşı çıkmaya cesaret edemiyordu. Dolayısıyla bu memurun bu maskaralığa karışmayı kesinlikle reddettiğini ifade eden sözleri tamamen anlaşılabilirdi.

Sonunda Jin-wook not defterinde taşıdığı CCTV görüntülerindeki resmi ortaya çıkardı. Adamın görmesi için masanın üzerine koydu.

"Bu kadını tanıyor olma ihtimaliniz var mı?"

Adam resme dikkatle bakmak için birkaç dakika bekledi. Sonra başını salladı ve "Üzgünüm, tanıdık gelmedi" dedi.

Jin-wook gözlerini sıkıca kapadı ve başını ovuşturdu. Tartışma sona ermişti. Burada öğrenebileceği başka bir şey yoktu. Derin bir nefes alarak düşüncelerini düzeltti ve gözlerini açtı. Üzerinde anlaşmaya varılan ödemeyi adama uzattı. Adam ona teşekkür etti, el sıkıştı ve gitti.

Sonunda tek başına kaldığında Jin-wook, Tae-jun'u aradı. Geçici de olsa patronuna rapor verecekti. Kesin ve muğlak; açık ve örtülü pek çok bilgi vardı. Ancak şimdilik sözlerini Hye-yeon'un ölümüyle ilgili konulara saklamaya karar verdi. Önemli olan ölümünün teyit edilmesiydi.

"Taksiden indikten sonra nerede olduğu bilinmiyor. İndiği yer çok kalabalık bir yerdi. Hye-yeon'un davasından sorumlu polis memuruyla da görüştüm. Cesette garip bir şey bulmanın zor olduğunu söyledi. Düzmece bir kanıt yokmuş."

"Cesedin Hye-yeon'a ait olduğundan emin mi?"

"Evet."

Ölen kız kesinlikle Hye-yeon'du. Burada bir çıkmaza girmişti. Jin-wook önündeki masanın üzerinde duran resme baktı. İçgüdüleri ona şüphelenmesi gerekenin resimdeki kadın olması gerektiğini söylüyordu. Ve içgüdüleri onu hiç yanıltmamıştı.

"Pekala!"

Tae-jun diğer taraftan söyledi. Sesinde fazla duygu yoktu, hatta keder bile yoktu; sanki başından beri pek bir şey beklemiyormuş gibiydi.

"O zaman bilirlerdi."

"Onlar mı?"

"Hye-yeon'un ailesi."

Jin-wook ayrıca babası CEO Myung-je Jin ve kardeşi Hye-seong Jin'i de düşünmüştü. Ancak, Jinseong İnşaat'ın iflasından sonra Hye-yeon ile en yakın akraba olan bu iki kişi hesaba katılmamıştı. Jin-wook bulgularını Tae-jun'a bildirdi.

"Myung-je Jin, Jinseong İnşaat iflas ettikten kısa bir süre sonra öldü."

Kısa bir sessizlik oldu.

"Sebebi neydi?"

"Boynundan bıçaklanmış. Görünüşe göre gangsterler arasındaki bir kavgaya karışmış. Söylentilere göre In-bae Lee onu öldürmesi için birini tutmuş."

"Lee In-bae ile bir anlaşmazlığı vardı sanırım. Sadece ektiğini biçiyordu. Peki ya Hye-seong?"

"Hye-seong'a gelince... babasının ölümünden sonra saklanmaya başladı. Onu bulmak biraz zaman alacak."

"Tamam, üzerinde çalışmaya devam et."

Tae-jun aramayı kısa bir mesajla bitirdi.

Konuşmalarının sona ermesiyle birlikte Jin-wook'un zihninde düşünceler dönmeye başladı. Tae-jun'la 20 yıldır birlikteydi ama adam Hye-yeon'un ölümünden sonra bir şekilde keskin, barbarca bir arzu geliştirmişti. Uyanık olduğu ve olmadığı her an onu takıntı haline getirmiş gibiydi. İlk başta bunu geçici bir saplantı olarak görüp geçiştirmişti ama dört yıl sonra farklı bir görüşe sahip oldu. Patronunun onun ölümünü henüz kabullenemediğini biliyordu. Ve şimdi, bu kız birdenbire ortaya çıkmıştı.

Bu iyi bir işaret mi yoksa kötü bir işaret mi? Daha da önemlisi, bu kadın kim?

Jin-wook tükenmez kalemiyle defterindeki Hye-yeon'un fotoğrafına dokundu. Bu bir muammaydı, belki de hayatındaki en büyük muammaydı ve 'kadavra köpeği' ne pahasına olursa olsun bunu çözmeye kararlıydı.

İşler değişiyor gibi

Hye-yeon yaşıyor mu?

Teorilerinizi yazın, ben biraz okudum ne olduğunu anladım ama siz tahmin edin ve noveli okuyanlar spoiler vermeyin🤫

APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin