Bölüm 15

62 4 0
                                    

"Hye-yeon Jin'in gittiği sanat okulunu ziyaret ettim. Ama adı bahsettiğiniz yılın okul kayıtlarında yok."

"Gerçekten mi? Emin olmak için yeterince denedin mi?"

"Tüm bölümleri titizlikle kontrol ettim ama ondan hiç bahsedilmiyor. Belki farklı bir yılda kayıt yaptırmıştır diye son beş yılın mezunları listesine de baktım. Böyle bir isim yok, hatta benzer bir şey bile yok. Bu arada, onun okulunu nereden biliyorsunuz? Hye-yeon Jin'in geçmişini araştırdığınızı sanmıyorum."

"Yanlışlıkla bir kez bahsetmişti. Yalan söylemek için bir sebep yok. Neden birdenbire bunu merak ettin?"

Diğer taraftan birkaç dakika sessizlik oldu. Ardından Jin-wook'un söylediği sözlerle Tae-jun'un nefesi kesildi.

"Aradığımız kadın Hye-yeon Jin olmayabilir."

Ne?!

"Size daha fazla ayrıntı veremem çünkü hâlâ kontrol etmem gereken şeyler var. Jinseong Şehri'ne giderek ailesine yakın kişileri, Jinseong Oteli'nin eski çalışanlarını ve Jin'lerle uzaktan yakından ilişkisi olan herkesi bulacağım. Şimdilik yapabileceğimin en iyisi bu."

Ölüm sahtekarlığı, okul sahtekarlığı, kimlik sahtekarlığı... Tae-jun, Hye-yeon Jin hakkında hiçbir şey bilmediği düşüncesine güldü. Bu kadınla koca bir yıl geçirmişti, koca bir yıl... ve hâlâ hiçbir şey bilmiyordu!

Sahip olduğumuz şey... o da mı sahteydi? Kalbini burukluk kapladı, tarifsiz bir acı hissetti.

Tıpkı onun gibi o da özellikle Seohwadang'ın tavuklu ve frenk soğanlı köftelerine bayılıyordu. Yine de, onun açgözlü iştahının aksine, bir kuş gibi kemiriyordu. Onları her yediğinde gözleri alışılmadık bir mutlulukla parlıyordu.

Bir yıl boyunca aynı çatı altında yaşamışlar, aynı havayı solumuşlardı. Ve bir yıl birini tanımak için kısa bir süre değildir. Hayır! Kadın onun için kesinlikle bir yabancı değildi.

Kadına gerçekten aşık olmuştu  onu sadece vücudu için kullanma niyetinden çok uzaktı. Ve şu ana kadar ona hâlâ umutsuzca aşıktı.

Hye-yeon Jin…

Onun hakkında hiçbir şey bilmiyor değildi. Aslında onun hakkında oldukça fazla şey biliyordu. Sevdiklerini, alışkanlıklarını, okuduğu kitapları, sevdiği yemekleri ve hatta en sevdiği dondurma markasını... onun kucaklamalarında nasıl sıcaklık aradığını, ona dokunduğunda çıkardığı sesleri, neşesini ve gülümsemelerini, gözyaşlarını ve umutsuzluğunu... hepsini biliyordu. Evet, onu tanıyordu.

Tae-jun onun uyurken çizdiği eskizleri de bilmiyordu. Ne zaman etrafta olmasa, onlara bakardı.

Hye-yeon hakkında hâlâ bilmediği pek çok şey olduğunu o ana kadar fark etmemişti. Onun hakkında bildikleri, onu bulmasına yardımcı olmayacaktı. Ve bilmesi gerekenler ondan tamamen gizlenmişti.

"Öhöm... efendim?"

Bay Lee'nin sıkıntılı sesi onu daldığı hayallerden çekip çıkardı. Çoktan zemin kata çıkmışlardı ama diğeri asansörden inme konusunda tereddütlü görünüyordu.

"Sorun nedir?"

"Özür dilerim. Sanırım Seoin Food'un başkanı tarafından verilen belgeleri yukarıda unutmuşum."

Tae-jun'un kaşları havaya kalktı. Bay Lee'ye ters ters baktı ve topuklarının üzerinde döndü.

"Beş dakikan var. Ben arabada bekleyeceğim."

"Tamamdır efendim."

Beş dakika çok kısaydı ama Bay Lee bundan şikâyet etmeye cesaret edemedi. Bunun yerine, en kısa sürede başmüdürün ofisine ulaşma niyetiyle aceleyle asansörün düğmesine tekrar bastı.

Lanet olsun şu köftelere!!!

Bir tanesini neşeyle ağzına atıyordu ki, kaprisli patronunun aniden gitmeye karar vereceğini kim bilebilirdi? Çok sıcaktı ve damağını bile yakmıştı. Acıdan ve patronunun aceleyle dışarı çıkmasını istemesinden dolayı dikkati dağılmış, önemli belgeleri geride unutmuştu. Bu nedenle, saniyeler hızla geçerken nefesinin altında küfürler mırıldanıyordu.

Neyse ki Sekreter Kim geride bıraktığı kâğıtları fark etmiş ve onları birinci kattaki lobiye getirmişti. Aramasını aldığında ve daha sözlerini bitiremeden, kapanmasını engellemek için kollarını kapanan asansör kapılarının arasına sıkıştırmıştı bile.

Bu nedenle, ani bir engelle karşılaştığını hisseden asansörün kapısı tekrar ardına kadar açıldı. Bay Lee hiç vakit kaybetmeden dışarı fırladı. Ancak acelesi yüzünden gömleği aniden asansörün hemen dışında duran bir kadının çantasındaki bir şeye takıldı.

"Oh, özür dilerim. Biraz acelem var da." Bolca özür diledi ve gitmeden önce kadının yüzüne baktı.

Aceleyle kolunu kadının çantasından kurtardı ve lobiye doğru fırladı. Gömleğinin yırtılma sesi oldukça yüksekti ve kadın da bunu duydu. Kadın şaşkınlık içinde koşan adama baktı. Ancak, koşan adamın yırtılan gömleğini umursayacak hali yoktu; ne de olsa zamana karşı yarışıyordu.

Kim'i buldu, belgeleri aldı, ona uçarak teşekkür etti ve en yakın acil çıkışa doğru koştu. Asansörü bekleyerek zaman kaybetmedi ve bunun yerine otoparka giden en hızlı yolu seçti. Her seferinde iki basamak inerek, oflaya puflaya hedefine ulaştı.

Arka kapıyı açtığında, Tae-jun'un sanki uzun zamandır bekliyormuş gibi saatine baktığını gördü.

"Tam olarak beş dakika."

Bu sözler üzerine yeni bir hayata kavuşan Bay Lee rahat bir nefes aldı. Terleyerek ve nefes nefese kalarak belgeleri Tae-jun'a verdi ve yanına oturarak kapıyı kapattı. Ancak, hiç beklemediği bir şey bir anda oldu.

Tae-jun'un sakin yüzü tedirgin bir ifadeye büründü ve Bay Lee'nin bileğini yakalayarak vücudunu Tae-jun'un devasa cüssesine doğru fırlattı. Bay Lee'nin nefesi kesildi, gözleri şok içinde açıldı.

Belki bu sahne karşı cinsten iki kişi arasında geçseydi romantik görünebilirdi. Ama dehşete düşmüş olan onun için korkudan başka bir şey değildi. Hatta daha fazla korku.

"E-efendim?"

"Bu nedir?" Tae-jun manşetini işaret etti.

Bay Lee üzerine bir şey yapıştığını görünce kaşlarını çattı. Şaşkın bir yüz ifadesiyle çıkardı. Yakından bakınca, akik taşından yapılmış bir süs eşyası olduğunu gördü.

Ancak o zaman asansörde bir kadınla karşılaşması zihninde yeniden canlandı. Sahibinin o kadın olduğuna hiç şüphe yoktu.

"Bu bir çanta süsü."

"Neden seninle?"

"Asansörden telaşla atladığımda kolum bir kadının çantasına takıldı. Hatırladığım kadarıyla oldukça süslü bir çanta taşıyordu. Bu kesinlikle ona ait." Bay Lee renkli süslemeye bakarken açıkladı.

Alışılmadık bir süs eşyasıydı ve aynı derecede alışılmadık sahibini yansıtıyordu. Uzun boylu ve güzel bir kadındı ama bakışlarını onunkilerle buluşturmak için kaldırdığında gözleri soğuk ve ışıktan yoksun görünüyordu.

Tae-jun aniden donakaldı; yüzündeki ifade Bay Lee'nin belgeleri bıraktığını söylediği zamankinden on kat daha ciddi bir hal almıştı.

APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin