Tae-jun refleks olarak gözlerini açtı.
Bütün bunlar neydi, bu iğrenç kabus?!
Otomatik olarak komodinin üzerindeki sigaraya uzandı. Ağzında yanmayan bir sigara tuttu ve iki eliyle terden sırılsıklam olmuş saçlarını geriye doğru taradı.
Onunla her birlikte olduğunda, o inlediğinde ve başka bir kadının adını haykırdığında nasıl hissediyordu?
Tae-jun kendini tutmakta zorlandı. Boğulduğunu hissetti.
🍂
Ertesi sabah Bay Lee patronunu görünce dilini şaklattı.
Solgun yüzü, kalın çerçeveli Tom Ford gözlüklerinin bile gizleyemediği kan çanağı gözleriyle bir hayalet filminin yürüyen reklam panosuna benziyordu.
Ona bir şey mi oldu?
Bay Lee'nin huzursuzluğu Jin-wook'un ortaya çıkmasıyla yatıştı. Jin-wook'un yanında ne getirdiğini göremiyordu ama bunun açlıktan ölmek üzere olan bir canavarı andırmaya başlayan patronlarını sakinleştireceğini umuyordu.
"O kızın adı ne?" Bu Tae-jun'un ilk sorusuydu.
"Yuri Han. Yu-ri-Han." Jin-wook adının her hecesini dikkatle telaffuz etti.
Yuri Han. Tae-jun bu ismi aklına kazıdı.
"Seul'de doğdu ama ortaokul ve liseyi Jinseong'da okudu. Resim okumak için H Arts Üniversitesi'ne girdi ama okulu bıraktı. Hye-yeon Jin ile birlikte büyüdü. Aynı ortaokul ve liseye gittiler ve Bayan Han'ın babası Bay Jin'in şoförü olduğu için aynı yerde yaşadılar. Çevresindekiler tarafından büyük saygı görüyor ve okulda etkileyici sayıda ödül kazandı. Oldukça yetenekli görünüyor."
Sensin, Yuri Han!
Babası Myeong-Je Jin değil, şoförü Su-won Han'dı.
Bir yılını birlikte geçirdiği kadınla ilgili bilgiler yeni bir isimle de olsa gelmeye devam ediyordu: Yuri Han.
"Görünüşe göre, Jinseong Otel'de sık sık Hye-yeon Jin'in yerini dolduruyormuş. Bunu otelin eski müdürüyle teyit ettim."
"Doldurulmuş mu?"
Arasına sigara sıkıştırılmış dudakları belli belirsiz bükülmüştü.
Anlıyorum... Demek her şey böyle başladı!
"Ama Hyeon-ah Kim onu fotoğraftan tanımadığını söyledi. Neden yalan söyledi?"
"Emin değilim. Bu konuda ben de şüphelendim ve onu biraz daha sıkıştırdım ama bir cevap vermedi. Onu çözemedim. Ve eskiden Bay Jin'in metresi olduğuna dair şüpheli bir söylenti var. Araştırayım mı?"
"Gerek yok. O önemli değil."
Tae-jun kendisinden kaçan... ona eziyet eden kızın fotoğrafını aldı. Kız üniversitedeyken çekilmiş gibi görünüyordu. Hafızasındaki aynı gülümsemeydi, ona sahip olmak için içini yakıcı bir arzuyla dolduran gülümseme.
Her bir hücresinin aynı anda tepki verdiğini hissederek ciğerlerinin derinliklerine bir nefes çekti.
"Yuri Han şimdi nerede?"
"Özür dilerim ama bunu henüz anlayamadım. Göçmenlik kayıtlarına göre, dört yıl önce ABD'ye gitmiş ve kısa bir süre önce Kore'ye dönmüş."
"Neden ABD'ye gitmiş?"
"Amcası, yani merhum annesinin ağabeyi, bir Amerikalı ile evli ve orada bir iş yürütüyor gibi görünüyor. Babası da öldüğüne göre, amcası onun güvenebileceği tek aile olarak kalmış olmalı."
"Babası nasıl öldü? Hasta mıydı?"
"Aslında..." Jin-wook çenesini ovuşturdu. "...Bu bir vur-kaç kazasıydı. Ve ilginç bir şekilde, bu kaza Yuri Han'ın kaybolduğu saatlerde meydana geldi."
Bir vur-kaç. Tae-jun yavaşça gözlerini kırpıştırdı.
Kaybolduğu gün, Yuri'nin kamera kayıtlarındaki yüzü çılgına dönmüş gibiydi. Ya bunun nedeni babasının yeni ölmüş olmasıysa?
Cevabı sadece Yuri'nin kendisi bilebilirdi. Sigarasını kül tablasına attı.
"İşin Amerikan tarafına bakacağım. Peki ya Hye-seong Jin?"
"Yerini tespit ettim."
"Yeterince uzun sürdü."
Seoin Grup'un kaynakları Jin-wook'un kişisel ağıyla birleştiğinde oldukça etkileyiciydi. Rakip bir şirketteki herhangi bir politikacının ya da yöneticinin adını verebilir, aileleri ve banka hesaplarıyla ilgili ayrıntılı bilgileri saatler içinde ulaşabilirdi.
Ancak Hye-seong o kadar iyi saklanmıştı ki 'kadavra köpeğinin' onu bulması günler almıştı. Ortadan kaybolmasının bir sebebi var mıydı?
Jin-wook omuz silkti. "Uzun zamandır bu kadar zorluk çekmemiştim. Yeni adresini şehir yönetimine bildirmemiş, adına açılmış bir banka hesabı ya da kredi kartı yok, hatta bir cep telefonu bile yok!"
"Onunla bugün tanışabilir miyim?"
"Bunu gerçekleştireceğim. Ama efendim, artık kızın Yuri Han olduğunu biliyorken onunla görüşmemiz gerekli mi?"
Tae-jun, Yuri'nin resmini masanın üzerine koydu. Bakışları derinleşti.
"Ona neden Hye-yeon rolü yaptırdığını bilmek istiyorum. Ve beni kandırdığı için bir bedel ödemesi gerekiyor."
"Anlaşıldı, efendim." Jin-wook başını eğdi ve ofisten çıktı.
Tae-jun Bay Lee'ye tüm aramaları ve ziyaretçileri engellemesi talimatını verdi. Bütün günü Jin-wook'un getirdiği Yuri Han hakkındaki her bilgiyi dikkatle inceleyerek geçirdi.
Yanılıyorsun!
Kahretsin! O gün beni fikirlerimden vazgeçirmek için gelmiş olmalı!
Tae-jun onun o toplantıdaki sesini sanki şu anda oluyormuş gibi duyabiliyordu. Onu dinlememiş ve doğrudan Başkan Jin'le bağlantı kurmuştu. Korkudan solgunlaşan yüzünü hatırladı.
Myung-je Jin muhtemelen onu tehdit etti!
Senin için ben sadece 'Hye-yeon Jin' adında bir oyuncak bebeğim.
Sahneler zihninde tekrar tekrar oynadı. O zamanlar saçma gelen her sözü, her hareketi birden anlam kazanmıştı. Birlikte yaşarken neden hiçbir fotoğraf bırakmak istememişti, neden adını her söylediğinde tereddüt etmişti, neden ona kendisiyle ilgili hiçbir şey anlatmamıştı...
Kızın fotoğrafına bakarken sigarasını yaktı ve yüksek sesle, " Tebrikler! 'Hye-yeon Jin' rolünü mükemmel oynadın!"
Onun adını öğrenmenin kendisini bu boğucu duygudan kurtaracağını düşünmüştü ama bunun sonu yoktu... Yuri'nin resimde çok güzel gülümsüyor olması da yardımcı olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)
RomanceUYARI SMUT SAHNELER VARDIR. 👁👄👁 Kalabalık lobide, yıllar önce öldüğüne inandığı kadın gözlerinin önünde belirdi. Yine de, bir kez daha, yüzler denizinde onu kaybetti. "Aradığınız Jin Hye-Yeon kim?" Tae-Jun cevap vermek yerine puro kutusundan bir...