Hye-seong, Tae-jun'un ifadesiz yüzünde öfke girdapları oluşurken sertçe yutkundu. Bu ejderhanın ters ölçeğine* dokunmuş gibi hissetti: Yuri Han.
(Bir ejderhanın çenesinin altında ters bir ölçek büyür. Tam olarak baş aşağı olduğu için böyle adlandırılır. Bir ejderhanın en hassas kısmıdır, dokunulduğunda bir ejderha öldürme noktasına kadar öfkelenir.)
Kaosun ortasında, uzak bir anı yeniden canlandı. O anda, tıpkı Tae-jun'un şu anda olduğu gibi tüm vücudu öfkeyle titriyordu.
"Sen neden bahsediyorsun?!"
"Bay Jin'in teklifine evet dedim."
"Yuri Han, sen deli misin? Bunun ne anlama geldiğini biliyor musun?"
Ona göre Yuri her zaman ışıldayan, saf bir varlık olmuştu. Tıpkı taze bir yaz esintisi gibi güzel ve hayat doluydu. Ortaokul öğrencisi Yuri'yle ilk tanıştığı ve aynı evde yaşadıkları andan itibaren böyle hissetmişti. Bir gün onun gelini olacağına dair inancını paramparça eden ses acımasızdı.
"Biraz paraya ihtiyacım var."
"Para mı? Sen, benimle dalga mı geçiyorsun? Bunu para için mi yapacaksın? Sen o tür bir kadın değilsin!"
"O tür bir kadın mı?! Öyle düşündüysen özür dilerim. Sadece rol yapıyordum. Ancak, bu anlaşmanın kesin olarak çözebileceği sorunlarım var."
"Kendine gel! Kabul edersen ne yapacağını sanıyorsun? O sadece istediği zaman atabileceği bir oyuncak bebek istiyor! Eğer ihtiyacın olan paraysa, sana o parayı vereceğim."
"Teklifi yapan o değil, babanız Bay Jin'di."
Yuri'nin sesi umutsuzca sakindi, bir zamanlar canlı olan gözlerinde hiçbir duygu yoktu. Herkesten vazgeçmiş gibi görünüyordu... hatta umuttan bile...
Çaresiz Hye-seong sanki onu uyandıracakmış gibi yumuşak omuzlarını kabaca salladı. Tam o sırada esen rüzgâr saçlarını savurarak ince yakasını ortaya çıkardı. Bakışları kendisine doğru bakan kıpkırmızı izlere... cinsel birleşmenin kanıtlarına takılınca elleri hareketsiz kaldı.
Elleri titriyordu.
"Sen, yapamazsın..."
"Evet, onunla yattım."
"Yuri Han!"
"Özel bir şey değil; sadece bir erkek, bir kadın."
Hye-seong'un titreyen eli Yuri'nin yanağına bir tokat attı. Ses yankılandı ve kalbini milyonlarca kez deldi.
"Ağzından çıkanı kulağın duysun!" Yuri gözlerini sıkıca kapattı.
Sonra tekrar ağzını açtı, sesi titriyordu. "Kötü bir şey demek istemedim! Ben sadece..."
Yuri, Hye-seong'un omuzlarını tutan elini silkti. Tüm dünyasının yıkıldığını hissetti, umutsuzluk kül rengi yüzünü kapladı.
"Ciddi misin?"
Yuri'nin acı, yürek burkan kahkahası havayı doldurarak Hye-seong'un öfke çığlıklarını bastırdı.
"Özür dilerim."
Bu onun son sözüydü.
Hye-seong bir "klik" sesiyle sersemliğinden uyandı. Bir sonraki an, sol omzuna büyük bir şok çarptı. Aşağı baktığında, giderek büyüyen kırmızı bir leke gördü.
Hye-seong, Jin-wook'un onu vurduğunu ancak birkaç saniye sonra fark etti.
"Ahhhhhh!"
Hye-seong çığlık atarak yere yuvarlandı. Sıcak kan fışkırdı ve ateş topu omuzlarını dürtüyor gibiydi.
Tae-jun yeni bir sigara yaktı, yerde kıvranan ve yuvarlanan adama donuk gözlerle baktı. Sigaranın dumanı uzun parmaklarından yükselerek sise katkıda bulundu.
Hye-seong dişlerini sıktı ve Tae-jun'a ters ters baktı.
"Ondan beni vurmasını istediğine inanamıyorum!"
"Sabrımı zorlamamanı açıkça belirttim."
Tae-jun gülümsedi. Sonra sigarasının külünü Hye-seong'un yarasının üzerine döktü.
ÇIĞLIK!
Çığlıklar kesildiğinde, Tae-jun çömeldi.
"Hasar ciddi olmayacak, endişelenmene gerek yok. Kemiğin içinde sıkışmış durumda ve iç kaslara ve tendonlara zarar vermeyecek. Neyse ki doktorlarımız ateşli silah yaralanmalarıyla başa çıkabiliyor, bu bizim ülkemizde oldukça nadir görülen bir yetenek. Aylarca hareket etmek zor olacak, birkaç on yıl boyunca biraz acı hissedeceksin o kadar."
"Seni çılgın oruspu çocuğu!" Dişlerini sıkarak küfretti.
Tae-jun sırıttı, sigarayı Hye-seong'un gözlerinin önünde söndürdü ve ayağa kalktı.
"Temizleyin. Personel yere dikkat etsin, ev sahibinin çılgına dönmesin sonra."
Burada daha fazla kazanacağı bir şey olmadığına ve gitmesi gerektiğine karar verdi.
"Tamam."
Jin-wook silahını ve başını indirdi.
Hye-seong, uzaklaşmakta olan Tae-jun'un arkasından bağırdı.
"Sen, ya Yuri Han'ı bulursan?"
Tae-jun yürümeyi bıraktı. Sözleri yıldırım gibiydi.
"En iyisi olduğunu kabul etmelisin... tüm bu hileyi o yaptı. Onu da getirip vuracak mısın?"
Bu cevaplanmaya değmeyecek bir soruydu. Tae-jun arkasına bakmadan yürüdü. Ama villadan çıkarken yüzü sertleşti.
Gerçekten para mıydı?
Her şey apaçık ortadaydı, gözlerinin önündeydi. Ama o bunu görmeyi reddetti.
İlk olarak, Başkan Myung-je Jin'den kadını para için yem olarak getirmesini istemişti. Yine de, kadınla geçirdiği onca zamanın hepsinin 'para' için olduğunu düşünmek onu oldukça üzmüştü.
Lanet olsun! Omzunda iki kurşun deliği daha bırakmalıydım.
Tae-jun arabanın kapısını zorla kapattı.
"Jin-wook, ona ağrı kesici verme, bir süre gözün üzerinde olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)
RomanceUYARI SMUT SAHNELER VARDIR. 👁👄👁 Kalabalık lobide, yıllar önce öldüğüne inandığı kadın gözlerinin önünde belirdi. Yine de, bir kez daha, yüzler denizinde onu kaybetti. "Aradığınız Jin Hye-Yeon kim?" Tae-Jun cevap vermek yerine puro kutusundan bir...