Yüksek dalların arasından sızan güneşin ılık ışınları altında, kendi dünyasına dalmış bir halde bankta oturuyordu. Terk edilmiş bir çift yüksek topuklu ayakkabı, amacına hizmet etmiş boş bir bira kutusunun eşliğinde çıplak ayaklarının yanında duruyordu.
Bilinmeyen bir güç Tae-jun'u kıza doğru sürükledi, adamın adımları bilinçaltında hızlandı. Yine de, her şeyin kaynağı olan kız, adam birkaç santim arkasında dururken bile kayıtsız kalmaya devam etti ve becerikli parmaklarını eskiz defterinin üzerinde gezdirdi.
"Hye-yeon."
Başının üzerinde yankılanan alçak sese doğru döndü. En beklenmedik ziyaretçisini görünce gözleri şaşkınlıkla açıldı. Çabucak toparlandı ve gülümsedi.
"Merhaba, burada sizinle karşılaşmak ne büyük sürpriz!"
Gözleri berrak ve parlaktı. Doğrudan gözlerinin içine baktığında, Tae-jun kalbinin terk edilmiş köşesinde açıklanamaz bir kargaşa hissetti.
"Burada öğrenci olduğunu bilmiyordum." Büyüleyici gözleri adamın kalbini daha da heyecanlandırdı.
"Şu anda izindeyim."
"Çalışmalarınız bugünkü serginin bir parçası mıydı acaba?"
Çok sayıda yüksek profilli davetli olduğu düşünüldüğünde, sanat öğrencileri için kesinlikle önemli bir etkinlikti. Hatta mezuniyet törenleriyle kıyaslanabilirdi. Gerçek dünyaya ilk adımlarını atacakları, çevre edinecekleri ve daha pek çok şey yapacakları yer burasıydı. Dahası, davetliler onların potansiyel müşterileri ve sponsorlarıydı.
"Neredeyse."
"Neredeyse mi?"
Dikkatini eskiz defterine verdi. Kısa bir bakışta bile yetenekleri etkileyiciydi. Akranlarıyla boy ölçüşebilirdi ama yine de buradaydı!
Daha ne olduğunu anlamadan, elinde bir kutu bira vardı. Görünüşe göre bu kız sadece ellerini kullanmakta maharetli değildi; sorusundan çevik bir şekilde sıyrılmıştı.
Alışkanlıktan dolayı bir sigara yaktı ve ona doğru baktı ama onu ters ters bakarken buldu. Anlaşılan duman onu rahatsız ediyordu.
Ancak, göz göze gelme yarışı uzun sürmedi; sert bakışları karşısında Tae-jun sigarayı isteksizce ağzından çıkarıp yakındaki çöp kutusuna attı. Tatmin olmuş bir şekilde, sigaraya eşlik etmesi için kutuyu fırlattı.
"Bu uzun bir hikâye." Bunun onun araştırmasını durduracağını düşündü.
"Gün ortasında tek başına içmene neden olan türden bir hikaye mi?"
Oldukça meraklı bir kedi bu!
"Diğer insanların özel hayatlarını hep bu kadar merak eder misin? Ve neden bana karşı bu kadar gayri resmi davranıyorsun? Artık otelde değiliz." Bu davetsiz misafir karşısında gözle görülür bir şekilde sinirlenmişti.
Şuna bak! Tae-jun alay etti.
"Bu bizi eşit yapar, öyle değil mi? Başlayan sen değil miydin! Devam edebilir ve bana istediğin kadar kaba davranabilirsin."
Kadın şaşkına dönmüş gibi ona baktı. Adam geri adım atmak istemeyerek bakışlarını kızın gözlerine dikti.
Tam o anda, aniden mide bulantısına benzer bir his dalgası hissetti. İçinde bir şey şiddetle sarsıldı ve atan kalbine nüfuz etti. Bu, daha önce hiç deneyimlemediği yoğun bir çekimdi.
"Şey..."
Dudaklarını ayırır ayırmaz cep telefonu çaldı. Arayanın kim olduğunu baktı ve eskiz defterini kapattı.
"Gitmem gerek."
Banktan indi, topuklu ayakkabılarını giyerken sendeledi. Tae-jun onu sabitlemek için kolunu tuttu.
Kötü bir hareketti! Kadının ince uzvunu kavradığı anda omurgasından bir ürperti geçti.
"Ah, teşekkür ederim." Kibarca söyledi.
Ona dokunan parmak uçlarından vücudunun geri kalanına bir yanma hissi yayıldı. Dayanılmaz bir susuzluk hissetti.
Bu da ne böyle? Tae-jun, kadının gittiği yöne doğru dönmeden önce bir süre eline bakarak öylece durdu.
Onu bir adamla yürürken gördü. Onun kendisine gülümsemesini izlerken kalbinde tarif edilemez bir acı hissetti.
Şu anda Tae-jun bu duygunun aşk mı yoksa şehvet mi olduğunu umursamıyordu. Ona duyduğu arzu yüzünden delirmek üzereydi. Her şey umurundaydı. Tek istediği onu kendisine ait kılmaktı, sadece kendisine ait!
🍂
Günümüz
Rüyasında kadınla seviştiğini gördü.
Hye-yeon olduğunu söyledi ama değildi.
Onunla vakit geçirdi, kendinden geçmiş gözlerle ona bakarken ona sarıldığı anların tadını çıkardı. Kollarına sarılıyken onu her zaman hem rahatlatan hem de duyularını heyecanlandıran bir yumuşaklıkla karşılıyordu.
Başından beri birbirlerine çok uygunlardı. Bu bir anlaşma olsa bile, tutkuyla doluydu. Kız saftı, lekesizdi... sadece onu dilediği gibi şekillendirmesini bekliyordu. O da bunu yapmış, her anından, her parçasından zevk almıştı. Ve onu evcilleştirdikçe, ona daha da iyi uymaya devam etti.
Ona delicesine tapıyordu, o kadar ki başka bir kadınla birlikte olmayı hayal bile edemiyordu. Bir bakıma, o da onu evcilleştirmişti.
"Ha…"
Dolgun dudaklarından tatlı bir inilti kaçtı.
Tae-jun mağarasının derinliklerine yerleştirdiği parmağını geri çekti. Kırmızı et seğirdi, nektar parmağından aşağı damladı. Yavaşça, güzel kokulu ve tatlı parmağını yaladı. Sanki kadın ona sadece kendi tüketimi için verilmiş bir meyveydi. Sadece ona ait olan, sadece onun sahip olabileceği bir şey.
Tae-jun bacaklarını ayırdı ve içine girdi. Adam bir santim bile boşluk bırakmadan sonuna kadar girdiğinde, kadın kendini hafifçe büktü. Tae-jun onun belini sıktı ve tekrar tekrar içine girdi.
Adam daha hızlı hareket ettikçe, kızın iniltileri havayı dolduruyordu. Ona göre kızın tüm vücudu, dokunuşuyla ses çıkaran bir müzik aletiydi. Heyecanı giderek arttı, onu hızla ters çevirdi ve göğüslerini kavradı.
"Mmm, lütfen..." Kadının yumuşak yalvarışı adamın açlığını körükledi.
"Sadece biraz daha." İkna etti.
Çıldırmak üzereydi. Ona her sahip olduğunda, onu bütünüyle yutmak için karşı konulmaz bir arzu hissediyordu.
Adam elini kadının göğsünden indirdi ve klitorisini okşadı. Tutku yoğunlaştıkça, deli gibi yalvardı... tokatlanan et seslerinin ortasında, zirveye ulaştı. Dişlerini kızın pürüzsüz omzuna geçirdi ve yüksek bir homurtu çıkardı. Neredeyse onunla aynı anda doruğa ulaştı, kendini tamamen onunla bir hissetti.
Nefes nefese, başının üstüne sevgiyle öptü ve onun hızına ayak uydurmasından memnun oldu.
Adını söylemek üzereyken aniden dondu kaldı.
"Kimsin sen?"
Onun adını bilmiyordu. Vücudunun her santimini biliyordu... ama adını bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APOLLO'S HEART (Türkçe Novel)
Roman d'amourUYARI SMUT SAHNELER VARDIR. 👁👄👁 Kalabalık lobide, yıllar önce öldüğüne inandığı kadın gözlerinin önünde belirdi. Yine de, bir kez daha, yüzler denizinde onu kaybetti. "Aradığınız Jin Hye-Yeon kim?" Tae-Jun cevap vermek yerine puro kutusundan bir...