פרק 1

91 9 6
                                    

"החיים זה מה שקורה בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"*

אף פעם לא אהבתי את המשפט הזה. הרגשתי שזו בריחה מאחריות. אם בנית תוכנית מספיק טובה, ונצמדת אליה כמו שצריך, אין סיבה שלא תצליח.

כמה שטעיתי.

כל כך התרגשתי לקראת השנה הזו. סוף סוף הייתי אמורה לעזוב את 'הבית של גברת גָּאטוֹ' וללכת ללמוד באוניברסיטה. כל חיי היו מתוכננים לקראת הרגע הזה.

למרות שהחיים לא נתנו לי נקודת פתיחה טובה, התאמצתי והשקעתי. נאבקתי כדי להצטיין ולהצליח גם בתיכון האזורי, שהוא, איך נאמר... לא ברמה מאוד גבוהה. כל מי שרוצה להגיע לאוניברסיטה טובה בורח ממנו הרחק. ומה שנשאר אלו הם הילדים שלא התקבלו לשום מקום אחר, או שלא היה להם כסף ללכת לשום מקום אחר. אני הייתי בקטגוריה השניה, כמובן.

למרות הכל, איכשהו, הצלחתי להתקבל לאוניברסיטת מקסוול המתקדמת לטכנולוגיה וחדשנות. האוניברסיטה שממנה יצאו היזמים הכי מצליחים, חברות הסטארטאפ הכי גדולות שהפכו למעצמה, ובגדול רוב מי ששולט בשוק ההון הטכנולוגי. לשם רציתי להגיע.

והצלחתי.

תהליך המיונים היה מפרך. הרבה שאלונים מסוגים שונים, ראיונות ומבחנים קבוצתיים שנפרשו על תקופה של חצי שנה. ותוך כדי התהליך הזה ניסיתי להתקבל גם למלגת קרבות שתשלם את כל שכר לימודי.

מגיל קטן אני מתאמנת בקרבות ובסוגים שונים של אומנויות לחימה. בדרך כלל מי שניגש למלגות אלו הם בנים, אבל אין מניעה שגם בת תנסה את מזלה.

בחודש האחרון ממש הרגשתי שהחיים מאירים לי פנים, סוף סוף אחרי הרבה זמן בחושך.

קיבלתי מלגת קרבות מלאה והתקבלתי לאוניברסיטה. הרגשתי שאני הולכת על אוויר, לא ידעתי את עצמי מרוב שמחה. כל מאמצי השתלמו ועמדתי לצאת מהחור הזה ולא לחזור לעולם.

הייתי צריכה לדעת שזה רק עניין של זמן עד שהכל יקרוס סביבי ויזכיר לי מה מקומי בעולם.

למטה. בזבל.

בסופו של דבר התחילה השנה באוניברסיטת מקסוול בלעדי. ואני מצאתי את עצמי פה.

מבחני הכניסה של שנה א' באקדמיית הוּרוּקִי לאומנויות לחימה, הממוקמת בניו אדו.

האקדמיה לבנים בלבד.

בעיקרון, האקדמיה נחשבה לבעלת שם. היה ידוע שהרבה מבוגריה נמצאו במסלול הישיר לתפקידים נחשקים בתחומים נרחבים כמו ביטחון או הייטק. הגיעו ללמוד שם הרבה תלמידים שהיו נחושים להרחיב את מאגר הכישורים שלהם ולנסות לקבל את התואר הנחשק 'בוגר אקדמיית הורוקי'. כמובן שרובם נכשלו...

אבל בחוגים מסוימים היא הייתה סמל סטטוס.

אני כמובן מדברת על העולם התחתון.

נחש של דםWhere stories live. Discover now