התרגיל מסתיים יום לאחר מכן.
לא ניצחנו.
אכן נשארנו האחרונים ביער, אבל כיוון שסירבנו להילחם אחד כנגד השני הוכרז כי נפסלנו. קין סאטו לעומת זאת, אסף סביבו מספר בעלי ברית שעזרו לו לנצח בכל קרב שנכנס אליו, אבל ברגע שמספר הסטודנטים הצטמצם הוא בגד בכולם והוציא אותם מהאתגר אחד אחד. בשלב הזה מספר הסטודנטים היה כל כך דליל שהסיכוי שניתקל אחד בשני שאף לאפס, אז אספו את כל מי שנשאר לתוך חלקת יער מגודרת יותר. לא עבר הרבה זמן עד שקין מצא אותנו. לא עבר הרבה זמן עד שהוא שכב חסר הכרה על הארץ.
נשארנו רק שלושתינו, וסירבנו להמשיך, אז קין המעולף הוכתר כמנצח התרגיל.
אבל לוח הניקוד חכם יותר מזה. אמנם קין הוא המנצח, אבל הוא לא קיבל את כמות הניקוד המתאימה, לאור העובדה שהתואר שייך אליו בחסד, כך שהוא נמצא במקום השלישי. נורי כבר לא שאריות, אני במקום השני, זן הוא הבוס. קיבלנו את אותן מספר נקודות פשוט אני הייתי במקום נמוך יותר כשהתרגיל התחיל.
כעת חזרנו לשגרה.
ומה מסמן שגרה יותר מריצה לילית, למרות שלא בדיוק קיבלנו שינה בלילה שעבר. ניכר שכולם עייפים, והקצב באופן כללי איטי יותר.
אני לא מופתעת למצוא פתאום את קירו לצידי, ואני שולחת אליו חיוך מהיר בחושך. הוא לא הצטרף אלי מההתחלה והתחלתי לחשוש שהוא לא יבוא.
אבל הוא כאן. לצידי.
הריצה עוברת מהר, ושנינו, כמובן, מגיעים ראשונים. כשאנחנו עולים במדרגות קירו מרים את גבותיו למעלה, כמסמן על הגג ואני מהנהנת בתנועה זעירה.
אחרי שכולם נרדמים אני מטפסת בזריזות ומוצאת אותו שם, מחכה לי.
"היי." אני פתאום לא בטוחה כל כך מה להגיד.
"איך הרגל שלךָ?" קירו פונה אלי.
"יותר טוב." אני מהנהנת. "קצת נוקשה." וכואבת, אבל אני לא אגיד את זה.
"הייתי אומר לךָ לא להתאמץ אבל..."
אני מגחכת. "כאן באקדמיה אין מקום למנוחה."
חיוך מושך את זווית פיו. "אני חושב שפעם אחרונה שנחתי באמת הייתה כשאבא שלי טס לפגישה חשובה באירופה כשהייתי בן חמש עשרה."
"בן כמה אתה עכשיו?" היא שאלה מתבקשת.
"עשרים ושש," הוא מתמתח ולאות מתגנבת לקולו. "אבל מרגיש כמו חמישים. אתה?"
"עשרים ואחת." אני מהנהנת. "ואני חושבת שלא נחתי מאז שנולדתי. מרגיש כאילו תמיד הייתי במנוסה."
"אני יכול להזדהות עם התחושה. אם אני מעז לשבת נדמה כאילו כל הגוף צועק עלי לקום ולרוץ."
"כן," אני מגחכת. "לא נראה לי שאי פעם נשענתי אחורה בכיסא, אני תמיד יושב על הקצה למקרה שאצטרך לברוח."
YOU ARE READING
נחש של דם
Romanceיפן, ניו אדו. קאמי מושלכת אל תוך מאורת הזאבים ומנסה לשרוד. אף אחד לא יודע שהיא שם, ואף אחד לא אמור לדעת... באקדמיית הורוקי הנחשבת, לכל הפסד יש מחיר כבד, ולקאמי יש יותר לאבד מאשר רק חייה שלה. עצם העובדה שהיא שם כבר מעמידה אותה בסכנה, שכן האקדמייה הכ...