כולם כבר מודעים לעובדה שקיימים סרטונים של סנקה מענה ומתעלל באחיותיו של נורי, לכן אנחנו ישר מתיישבים וצוללים לסיעור המוחות של היכן יכול להיות שסנקה שומר אותם וכיצד נוכל להשיג אותם.
"זה עליו." קובע קירו. "את כל הדברים החשובים הוא שומר קרוב לגופו. אני לא יודע איפה, ועל מה, אבל בוודאות הסרטונים צמודים אליו."
"איך אנחנו יודעים שהוא לא מחק אותם עד עכשיו?" מעלה זן את הנקודה החשובה.
"אנחנו לא." אני נאנחת. "אבל האישיות של סנקה מאוד אגואיסטית, וזה פועל לטובתינו כאן. הוא בטח אוהב להתעסק בעצמו, ובמעשים שהוא עשה. אני לא מאמינה שהוא ימחוק אותם כל כך מהר."
"הוא עשה את זה גם בעבר," מבטו של קירו מקדיר. "הוא אוהב לצפות בהם שוב ושוב. זה לא רק למטרת סחיטה, אלא גם הנאה עצמית." מתחשק לי להקיא.
"יופי, אז אנחנו מתעסקים לא רק עם ראש מאפיה, אלא גם פדופיל וסדיסט."
"אל תשכח גם פסיכופת." קולי יבש.
לסתו של קירו מתהדקת. "עוד שמות תואר?"
"סליחה אחי," זן מתכווץ. "שכחתי שאנחנו מדברים על אבא שלך."
"הוא לא אבא שלי כבר הרבה זמן." קולו של קירו נטול רגש. אני יודעת שזה לא בדיוק נכון, עובדה שהתוכנית כרגע היא להפיל את סנקה מבלי להרוג אותו. ידי מתגנבת אל ירכו ולוחצת. הוא מסתכל עליי ומבטו מתחמם. "בואו נחזור לנושא, הסרטונים בטח יהיו על כונן קשיח או דיסק און קי, זה לא קשה לנחש, אך אנחנו צריכים למצוא דרך לגלות את המיקום המדויק שלו לפני שאנחנו מתקרבים אליו. כי ברגע שזה יקרה, תהיה לנו רק הזדמנות אחת לקחת את הכונן מבלי שהוא ישים לב, ואסור לנו לפספס אותה."
"נכון," אני מהנהנת. "לסנקה אין מושג מה נורי סיפר לנו. הוא לא יודע שאנחנו יודעים שיש בבעלותו סרטונים מפלילים שכאלה. זה פועל לטובתינו."
"צריך לנצל את זה." כפות ידיו של זן מתאגרפות.
"אנחנו לא יכולים לעשות שום פעולה אקטיבית בנושא, כי אז סנקה יחשוד." אני מעלה נקודה. "נחכה שהוא יבוא לכאן לאיים עליי או משהו ואז ננסה להבין איפה הוא מחביא את הכונן."
"אבל איך?" זן מגרד בראשו.
"אני אתקרב אליו," קולו של קירו שקט. "אולי אכנס איתו שוב לעימות פיזי, אבל הפעם אמשש יותר."
"אתה עדיין יכול לפספס את זה," זן מתנגד. "היום הם מגיעים לגדלים כל כך זעירים."
"אולי אנחנו לא צריכים למצוא את הכונן בכלל." " התחלה של רעיון צץ במוחי. "סנקה הראה את הסרטונים האלה לנורי, נכון?"
קירו מבין את כוונתי ומהנהן. "אז או שהוא שלח לו אותם, או שהוא הראה לו אותם בעזרת משהו."
"בדיוק," אני ממשיכה. "אם הוא רק הראה לו אותם, אנחנו עדיין באותה הבעיה. אבל אם הוא שלח לו אותם, הם נמצאים ממש כאן באקדמיה בזמן שאנחנו מדברים." החוקים אמנם אוסרים על הכנת מכשירי טלפון, אבל אנחנו יודעים בוודאות שהתקיים קשר אלחוטי בין נורי לסנקה.
YOU ARE READING
נחש של דם
Romanceיפן, ניו אדו. קאמי מושלכת אל תוך מאורת הזאבים ומנסה לשרוד. אף אחד לא יודע שהיא שם, ואף אחד לא אמור לדעת... באקדמיית הורוקי הנחשבת, לכל הפסד יש מחיר כבד, ולקאמי יש יותר לאבד מאשר רק חייה שלה. עצם העובדה שהיא שם כבר מעמידה אותה בסכנה, שכן האקדמייה הכ...