כשאני חוזרת אל החדר, אני מרגישה שונה. משהו השתנה במרחב ביני ובין קירו, ואני לא מצליחה לשים על כך את האצבע. זה כמעט כאילו... זורמים בנינו רגשות חדשים, מעבר לידידות הבסיסית שפיתחנו עד כה. כשאני חושבת על מה שעובר בגופי בכל פעם שקירו מסתכל אלי במבט העמוק הזה, עם עיניו השחורות האינסופיות, חודר אל תוך נשמתי, ברור לי שאני מרגישה כלפיו חיבה.
אני מנערת את ראשי, זה מטומטם. הוא גבר נאה ואני מישהי שמזמן לא הפגינו כלפיה גילויי חיבה, כך שכל מחווה קטנה מרגשת אותי. מבחינתו אני נער קטן וצנום שהצליח להסתבך ברשת של אבא שלו, ותו לא.
"לאן הלכת?" קולו של זן צרוד משינה.
"תחזור לישון," אני מנסה להתחמק מהשאלה.
"אחרי שתגידי לי איפה היית. זה סנקה שוב?" קרוב, אבל לא.
"אל תדאג."
"לא לדאוג? קאם, השעה כל כך מאוחרת שהיא כבר מוקדמת, ורק עכשיו את הולכת לישו-"
"ששש," אני ממהרת להסות אותו. "תשמור על הפה שלך."
"סליחה," הוא מפהק. "המוח שלי עדיין זז לאט."
"אז כדאי שתלך לישון." אני מטפסת למיטה ונשכבת על הבטן.
"לא כל כך מהר. הכל בסדר? את צריכה עזרה?" קולו מלא כנות ורצון לעזור, ואני לא יכולה להביא את עצמי לשקר לו.
"נפגשתי עם קירו."
"קירו?!" אני שומעת חריקות של תזוזה ופתאום הראש שלו צץ מאזור הסולם ליד הרגליים שלי. "מה לעזאזל עשית עם קירו?"
"נפגשנו במקרה בלילה אחד לפני כמה זמן ועכשיו אנחנו סוג של..." סוג של מה? אנחנו ממש לא חברים, אפילו ידידים זה יהיה רחוק מהאמת. לא בעלי ברית כי לא סיכמנו כלום, אבל גם לא מכרים כי זה הרבה יותר מזה. "מדברים אחד עם השני."
"מה עובר עלייך?" הוא לוחש צועק.
"הוא בסדר, אל תדאג."
"איך אני לא אדאג אם לפני שניה היית מוכנה להישבע שהוא זרע השטן והוא בתמורה זרק אותך לכל עבר הלוך ושוב באימון?" יש משהו בדבריו, אבל רק כי הוא לא יודע את הסיפור המלא.
"עברנו דברים מאז, עכשיו הכל טוב. הכוונות שלו טובות, הוא רק עוזר לי."
"עכשיו את בצד שלו?"
"איזה צדדים? אתה יודע שהוא עוזר לי באימונים כי ראית בעצמך, מסתבר שהוא שונא את אבא שלו עוד יותר ממה שאני שונאת, וזה הישג משמעותי. אם כבר, הוא בצד שלנו."
"אני לא אוהב את זה." הוא יורד חזרה אל המיטה שלו. "תתרחקי ממנו."
אני מתרוממת מבעד למעקה ומציצה עליו מלמעלה. "אל תתבלבל, אמנם אנחנו בעלי ברית אבל אתה לא אומר לי מה לעשות."
YOU ARE READING
נחש של דם
Romanceיפן, ניו אדו. קאמי מושלכת אל תוך מאורת הזאבים ומנסה לשרוד. אף אחד לא יודע שהיא שם, ואף אחד לא אמור לדעת... באקדמיית הורוקי הנחשבת, לכל הפסד יש מחיר כבד, ולקאמי יש יותר לאבד מאשר רק חייה שלה. עצם העובדה שהיא שם כבר מעמידה אותה בסכנה, שכן האקדמייה הכ...