עד שהשמש שקעה, הספקנו להביס מעל לעשרה סטודנטים. היו שני זוגות של סטודנטים, צוות אחד של שלוש ועוד כמה יחידים שהגיעו לאזור שלנו. עד מהרה פיתחנו שיטה שעבדה לטובתינו. תמיד הצלחנו לקלוט אותם מגיעים מרחוק והסתמכנו על אפקט ההפתעה שיתן לנו יתרון כשהסתערנו עליהם משני הצדדים. וזה עבד בכל פעם.
אחד מהסטודנטים היה נורי, שנתקל בנו כשברח על נפשו. מבט ההקלה על פניו מלאות האימה גרם לי להכות את שני הרודפים שלו קצת חזק יותר.
למצוא את נורי היה המזל שלא ידענו שאנחנו צריכים. כיוון שמסתבר שהוא מכיר את מגדיר הצמחים המקומי כמעט בעל פה, ועזר לנו להבין מאילו שיחים אפשר ללקט פירות יער לאכילה ומאילו אסור בתכלית האיסור. ציד לא בא בחשבון כיוון שאין לנו כיצד להדליק אש, ואני הטלתי וטו על האפשרות לאכול בשר נא. היינו מוקפים במים כך שמהבחינה הזו היינו מכוסים, אבל רק בזכות נורי הכנסנו משהו לפה היום.
עכשיו לאחר שקיעת השמש, כבר התארגנו לשהות של לילה. מצאנו מיקום אחר פחות חשוף והחלטנו על זמני השמירות. אני ראשונה כי נמנמתי בצהריים.
זן מתמקם לשינה ונרדם מיידית, נורי נשכב גם הוא ולאחר זמן מה מפסיק לנוע באי נוחות. אני נשארת לבד בחושך.
אבל מהר מאוד אני מתחילה לחשוש שאני לא באמת לבד.
אני לא בטוחה בזה. לא שמעתי פסיעות על הקרקע או ענף נשבר בפתאומיות. רק... נוכחות נוספת.
המקל מוצא את דרכו לידי מהר מאוד, אבל אני לא נעמדת, מחשש שרק אעשה עוד רעש.
אולי זה כלום, ככל הנראה סתם חיה שעברה כאן באזור.
אני מצמצמת את העיניים, האם אני רואה צל באור הירח הקלוש או שזה סתם תעתוע?
הצל מתקדם לעברי.
כן, זה בהחלט בן אדם.
אני זונחת כל מחשבה על שקט ונעמדת במהירות, קצת חסרת יציבות לאחר הישיבה הממושכת. אני צועדת צעד אחד קדימה ומניפה את המקל, אבל הצל מהיר ממני.
יד חזקה נכרכת סביב כל פרק היד שלי וחוסמת את התנועה, ההבדלים בנינו כל כך משמעותיים עד כי כף ידי נבלעת לגמרי. הוא חוסם בידו גם את האגרוף שהתכוונתי לתת לו בידי הפנויה וכעת אני חסומה לגמרי.
"ששש... זה רק אני." הוא לוחש.
הא? אני מכוונת בעיטה שהוא מתחמק ממנה.
"לא הייתי משעין יותר מדי משקל על הרגל הזאת." עכשיו הוא מגביר את קולו מעט ולפתע הוא נשמע מוכר.
"קירו?!"
"שב. הבאתי תחבושת אלסטית."
מה? "מה אתה עושה פה?"
"אתה יודע שהיער מרושת מצלמות נכון? ושאני אחד מהאחראיים על התרגיל הזה. אמרנו לכם שנסייר כאן."
YOU ARE READING
נחש של דם
Romanceיפן, ניו אדו. קאמי מושלכת אל תוך מאורת הזאבים ומנסה לשרוד. אף אחד לא יודע שהיא שם, ואף אחד לא אמור לדעת... באקדמיית הורוקי הנחשבת, לכל הפסד יש מחיר כבד, ולקאמי יש יותר לאבד מאשר רק חייה שלה. עצם העובדה שהיא שם כבר מעמידה אותה בסכנה, שכן האקדמייה הכ...