פרק 29

10 4 0
                                    

כשאיירון מתיישב, כולנו נמתחים וזקופים יותר. הוא אינו מאיים, לא ממש. יש סביבו מין הילה כזאת, שגורמת לכולם לחוש יראה, להתיישר כמו סרגל ולהתנהג בכבוד. זה, והעובדה שאם ירצה הוא יוכל למלוק לך את הראש ביד אחת, כשהשניה מחזיקה כוס תה ירוק.

הזקן והשפם שלו אמנם קצרים ולא מסגירים את גילו, אבל הקמטים מעידים שהוא ראה ימים ישנים הרבה יותר. הלבוש המסורתי שלו משמיע אוושה קלה בזמן שהוא מקפל את רגליו על הקרקע, מתעלם מהכיסא הריק שהשארנו לו.

"טוב לראות אותך ערה, ילדונת. גרמת לכמה מאיתנו," הוא משתהה ומסתכל בזווית עינו על זן, שיש לו מספיק מודעות עצמית כדי להראות מעט נבוך. "להיבהל כהוגן,"

אני מרכינה את ראשי אסירת תודה, ללא מילים.

"בן," איירון פונה לקירו, כולו משדר רצינות. "מה לדעתך ימשוך את סנקה אלינו?" אוקיי, התחלנו.

"אתגר, אדוני."

אדוני.

לא קל להרוויח תואר כבוד מקירו, אבל איירון זוכה בו בצדק.

"הוא לא יכול לעמוד בפני אתגר, האגו שלו גבוה מדי."

"בדיוק," איירון מהנהן, כאילו החזיק בתשובה כל הזמן. ואולי הוא באמת כן, עם כל המידע שהוא אוגר. "רעיונות?" הוא פונה אלינו ואני שוב המומה מהאופן שבו הוא חולק איתנו את השיח כאילו אנחנו שווים לו.

"קרב," אני זורקת את הרעיון הראשון שעולה במוחי. איזה עוד אתגר יכול להיות כאן בין קירות האקדמיה? "נערוך קרב ראווה, בין צ'ינו האבי לאקדמיה. אחד משלנו נגד אחד משלהם. הוא יהיה חייב לבוא לזה, הוא לא יתן להזדמנות להיכנס אל המקום השמור ביותר בניו אדו לחמוק."

"זה מעולם לא נעשה בעבר."

"בדיוק," מדבר קירו ואולי זו רק אני שומעת, אבל גאווה שזורה בקולו. "לכן זה מבריק. הוא כמובן יחשוד שמשהו קורה כאן, כנראה הוא יבין שזאת מלכודת, ואנחנו צריכים להתכונן לאפשרות שגם לו יש כמה קלפים בשרוול, אבל הסקרנות שלו תגבור על החשדנות, אני חותם על כך."

זן מחכך את ידיו בחדווה ומגחך. "הוא בחיים לא יוותר על זה."

"מסכים." קולו של איירון נמוך ומחוספס. הבזק של התרגשות עובר בי כשהוא מאשר את הרעיון שלי.

ואז אנחנו נכנסים לפרטים.

איך נציג את זה בפני סנקה? מי יתחרה מול מי? מי יוזמן לקרב החד פעמי הזה?

אנחנו מחליטים שנזמין כמה יותר אנשים חשובים ורמי דרג מכל ניו אדו, כדי שנוכל לחשוף אותו במקום מיד אחרי שנגנוב ממנו את הדיסק און קי המוטמן דרך קבע בנעל עור הנחש הימנית שלו. את זוג נעלי עור הנחש, הזמנה מיוחדת ונדירה מיצרן פרטי, הוא נועל תמיד, לכל מקום באשר ילך. אחת הסיבות לכך שהזוג הזה ייחודי כל כך, היא הכיס הפנימי והנסתר שנתפר אל הלשונית ברגל ימין. שם, נמצאת המטרה שלנו.

נחש של דםWhere stories live. Discover now