פרק 10

17 4 0
                                    

אזעקה. קימה. קפיצה. ריצה.

לאחר שלושה שבועות במקום הזה הסדר המוכר הופך להרגל.

"היי לך, שותף." זן מגיח מאחורי וקורץ אלי כשאנחנו יוצאים מדלתות הקמפוס.

גלגול העיניים שלי מתחיל עוד לפני שהוא מסיים את המשפט. "אתה הרבה יותר מדי נמרץ לשעה הזאת של הלילה."

"מה אני יכול להגיד, אסטרטגיה מרגשת אותי." נכון. אנחנו צריכים להחליט איך אנחנו עולים על עקבותיה של החפרפרת של סנקה.

"עוד לא." אני נושפת במהירות. אנחנו רק בתחילתה של הריצה, בשלב שבו כולם עדיין רצים כדבוקה אחת. אנחנו צריכים לחכות עד שניכנס לעומקו של יער קוראי ולתפוס קצת מרחק מכל האחרים.

בגלל הדיבורים התעכבנו קצת ואנחנו רצים עם המאסף, כל החלשים והאצנים הלא מוצלחים. אני קולטת את נורי מועד על האבנים ומתקרבת אליו. "תרים רגליים, אל תגרור אותם."

הוא מרים את מבטו המרוכז מהאדמה אלי ומהנהן. אני מהנהנת אליו בחזרה ומתרחקת, חוזרת אל זן שכבר עקף אותנו ומתחילה להגביר איתו קצב.

"החלפת אותי כל כך מהר?" מילותיו קלילות וקולו מתון אבל מאחוריהם נכנס קצת רוגז.

"זה נורי סדאיו." אני מסבירה אבל נראה שזן לא מזהה את השם. "השאריות."

הבנה ניצתת בעיניו והוא מהנהן. "לא ידעתי שיש לך פינה חמה בלב לחלשים."

"אין לי." אני נוהמת ורצה מהר יותר.

זן מאיץ גם הוא, אבל כנראה מבין את הרמז ועוזב את הנושא.

כשאנחנו מגיעים לעומק היער, פערים נפערים בין הסטודנטים, השקט מופר על ידי רחשי היער והצינה כבר חדרה לכל חלק בגוף שלי, זן ואני מתחילים לדבר אסטרטגיה.

"זה מה שהגעתי אליו עד כה," זן פותח. "אנחנו רוצים לדעת מי מעביר מידע עלייך לסנקה, נכון?" אני מהנהנת. " האירועים שעליהם דווח עד כה היו מאוד ציבוריים כך שכל אחד מהחשודים הפוטנציאליים שלנו היה יכול לשמוע עליהם ולדווח, נכון?" הנהון שני. "אז אין לנו דרך לדעת מי זה היה, כי זה היה יכול להיות ממש כל אחד," הוא נעצר ושקט משתרר. "נכון?" הוא מוודא שוב.

"נכון, זן, נכון. אני איתך גבר, רק דבר כבר!"

הוא מרים ידיים. "רק רציתי לוודא שאת שומעת, אלוהים..."

"אני בחורה, זן. לא חירשת. תמשיך."

"בחורה חסרת סבלנות שכחת להוסיף." אני שותקת והוא ממשיך. "לענייננו, לפי דעתי דרך הפעולה הכי חכמה שלנו תהיה, לארגן תקרית שסביר להניח תדווח לסנקה, אבל נוודא שרק אחד מהחשודים שלנו צופה בכל פעם. ונשנה את המעשה מחשוד לחשוד. או אפילו ניתן להם פיסת מידע מעניינת שהם יעבירו בוודאות הלאה. כך, כשתקבלי את הנזיפה מסנקה, נוכל לדעת בדיוק מי העביר לו את המידע."

נחש של דםWhere stories live. Discover now