בריצה באותו לילה, קירו רץ לידי.
איך הוא מעז? עוד לא עברו חמש דקות מאז שהתחלנו, בקושי נכנסנו ליער וכבר טפיחות רגליו על הקרקע וההתעלמות המכוונת ממני מצליחים להסיח את דעתי ולבלבל אותי.
אני נועצת בו מבט זועם ומחכה שהוא ישים לב. עיניו קופצות אלי לשניה אחת והוא ממהר להחזיר אותן קדימה, הממזר הזה. אני יודעת שאם אאיץ את הקצב הוא יראה בזה אתגר וירוץ קדימה איתי. אז אני עושה בדיוק את ההפך ומאיטה קצת, נותנת לו לחלוף על פני.
הוא מעיף אלי מבט קצר, בודק מדוע עצרתי. האם אני מדמיינת או שזו דאגה קלה על פניו?
עכשיו תורי להתעלם ממנו. אני ממשיכה לרוץ בקצב איטי יותר, ראש קדימה.
אני כמעט לא מצליחה לעצור את הבעת ההפתעה שלי כשקירו שוב צץ לידי. באמת? הוא מוכן לוותר על ההובלה רק כדי לרוץ ליד מישהי שלא מוכנה לדבר איתו?
זן עוקף אותנו ומסתכל אלי במבט מוזר, אני מושכת בכתפיי. קירו קולט אותו ונוטש את עמדתו לידי, ממהר לתפוס מקום לצידו. תוך זמן קצר הם מתחילים לדבר והד הקול שלהם מגיע עד אלי.
מה לעזאזל? ממתי שני אלה ידידותיים אחד כלפי השני? על מה יש להם לדבר בכלל?
עכשיו אני רצה מהר יותר, עוברת בדיוק בין שניהם ודוחפת אותם לצדדים, ממשיכה קדימה ומשאירה להם רק אבק.
"מה זה היה בדיוק?" אני תוקפת את זן כשהוא מגיע לחדר חמש דקות אחרי.
"מה היה מה? ההתפרצות הילדותית שלך?"
"על מה אתה מדבר? לא. אתה וקירו הסתודדתם כמו שתי ילדות. יש משהו שאתה לא מספר לי?"
"מקנאה?" הוא מרקיד את הגבות שלו.
"לא! מה יש לך?" מה בדיוק הוא רומז? "על מה דיברתם?"
"עלייך, טיפשה אחת." הוא מגחך.
"עליי?!"
"אל תשחקי אותה, את יודעת טוב מאוד מה קורה. הרחקת את קירו שדואג לך, ועכשיו הוא רוצה לוודא שאת בסדר. את לא מדברת איתו, אז הוא פנה אלי. עידכנתי אותו בכל מה שקשור לנורי אגב, על לא דבר."
"טוב." אני מפטירה ועולה למיטה.
הוא נופל אל המיטה שלו ונאנח בסיפוק. "נו קדימה, תשאלי."
"מה?"
"תשאלי מה שלומו, אני יודע שאת רוצה."
אכן תהיתי האם הוא עדיין מרגיש רע בגלל מה שקרה עם סנקה, והאם מישהו קלט את העובדה שהוא התחמק ליער באמצע היום ועשה לו בעיות, אבל לא ממש דאגתי לו, הוא סתם מגזים. "אני לא רוצה."
"קאמי," קולו של זן מרצין. "את באמת לא קולטת?"
"קולטת מה?" אני מזדקפת. אני לא אוהבת שזן עובר למצב רוח מיושב יותר, קשה לשים לב בין כל הבדיחות והחיוכים אבל מתחת לפני השטח זן מאוד חד הבחנה, ואני קצת מפחדת ממה שיש לו לומר לי.
YOU ARE READING
נחש של דם
Romanceיפן, ניו אדו. קאמי מושלכת אל תוך מאורת הזאבים ומנסה לשרוד. אף אחד לא יודע שהיא שם, ואף אחד לא אמור לדעת... באקדמיית הורוקי הנחשבת, לכל הפסד יש מחיר כבד, ולקאמי יש יותר לאבד מאשר רק חייה שלה. עצם העובדה שהיא שם כבר מעמידה אותה בסכנה, שכן האקדמייה הכ...