Capitolul 16

147 13 12
                                    

munte.

(...)

Everest pov.

Nu s-a mișcat din brațele mele. Mă mir cum de a acceptat. Pe lângă că a acceptat m-a tras înapoi când am vrut să mă retrag. Pe lângă asta s-a lipit de mine. Mă mir cum de nu am avut o erecție cu el in poala mea. Pe lângă astea, mi-a răspuns la sărut.

Rectific, l-a transformat din pupic în sărut.

De ce nu dai semnale pe care să le și înțeleg, Els?

De ce nu îmi citești semnalele absolut evidente? Ce trebuie să fac ca să ți se aprindă beculețul acela defect din căpușorul tău? Să ți-o spun direct? E prea riscant, poate ar trebui să mă mulțumesc doar cu o prietenie.

Îmi trec buricele degetelor peste pielea abdomenului său și le opresc la breteaua pantalonilor săi pufoși de pijama. Cum ar fii să nu-mi opresc mâna? Oare cum ar reacționa? M-ar lasa să continui său s-ar uita urât la mine? Mă opresc din imaginat deoarece el e in poala mea iar sângele începe a mi se strânge în boxeri.

Nu știu cât e ceasul, nici nu ma prea interesează, aș vrea să stau cu el aici cât mai mult posibil.

- Ești treaz? Mormăie și se întoarce cu fața spre mine dar nu mă dezlipesc de el. De când?

- De puțin timp, dar tot mi-e somn.

- Si mie, mai vreau sa dorm, șoptește.

Mă holbez la trăsăturile feței sale și îmi vine să-mi apropi fața de sa și să-l sarut. Să îl sărut până rămâne pana aer dar tot să vrea mai mult. Îmi doresc ca și el să mă vrea. Dacă mă vrea? Cum ar trebui să interpretez ce a făcut aseară?

- Și ce te oprește?

- Nimic, deschide ochii și își lipește câteva secunde buzele de ale mele. Acum voi dormi, se întoarce iar cu spatele la mine.

Iubesc faptul că nu mă întreabă de ce ne sărutam, iubesc faptul că o facem, mi-ar plăcea sa știe că, în spatele măștii mele de indiferență inima îmi bate mai tare când sunt lângă el.

(...)

- Te mai duci azi acasă? Mă întreabă înainte să își închidă ușa după el la baie.

- Nu prea am cu cine să-mi petrec duminica, deci cred că nu.

Mormăie un 'bine' și închide ușa după el.Nu l-am mințit, dar aș vrea sa stau cu el. Poate mă voi duce acasă să-mi iau ceva de schimb. La cât de mult stau pe aici ar trebui să-mi aduc câteva haine, sau măcar să le țin în mașină. Mă uit după hainele mele, imi găsesc telefonul aruncat prin cameră și verific notificările. Văd un mesaj de la Tony și apăs pe el.

"Frate te-am văzut aseară cu Elias
Ai mișcat cv?"

Pufnesc amuzat dar trist și răspund.

"NUP, CE DRACU SA MIȘC?
nici nu își dă seama, poate ca vede dar plm"

"eu cred că nu vede
I-am bătut un apropo și nimic, mai încercă"

Never forever (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum