people really don't change.
(...)
— Îmi pare foarte rău, spune Mary și încearcă să mă îmbrățișeze.
Mă dau câțiva pași în spate, afișând o figură impenetrabilă.
— Mulțumesc că mi-ai spus, e tot ce reușesc să mai spun și fac cale întoarsă, lăsând-o în spate.
Sângele îmi clocotește prin vene iar ochii mă ustură, câteva lacrimi încețoșându-mi vederea. Mă duc lângă bar și înfașc sticla de Jack Daniel's fără să mai spun vreun cuvânt.
Trec pe lângă oameni călcând multe persoane pe picioare și dând multe coate. Mă opresc la intrarea barului și deschid dopul sticlei. O iau în partea opusă mașinii și mă opresc după 200 de metri, prăbușindu-mă lângă un gard. Îmi strâng genunchi la piept și las lacrimile să curgă.
Dau jumătate de sticlă de alcool pe gât și o pun lângă mine, cufundându-mi capul în genunchi.
Cât de prost am putut fii?
Dau cu capul în mod repetat în gard și apuc sticla de gât, luând o ultimă înghițitură înainte să o arunc cu putere de asfalt. Sunetul ascuțit îmi inundă urechile iar câteva cioburi sar spre mine.
Îmi vine să vomit. Îmi vie să îl confrunt, să îl iau la bătaie, să fac ceva. In schimb stau paralizat pe jos, dorindu-mi să-mi găsesc puterea să mă ridic.
Puterea sa fac ceva.
Mintea mea refuză să pună stop imaginilor cu cei doi în timp ce fac sex.
Stomacul mi se contractă iar un reflux îmi umple gâtlejul. Mă ridic rapid de jos și mă prind cu mâinile de gratiile gardului, lăsând băutura să dea pe afară. Băutura și sentimentul de dezgust adunat pentru el. Las dezastrul în urmă și mă îndrept spre mașină, oprindu-mă după vreo 50 de metri.
Îmi bubuie capul, ochii mă ustură din cauza lacrimilor iar inima-mi seamănă cu nenorocita aia de sticlă. Mă șterg la gură scârbit și mă îndrept de spate. Toate cuvintele spuse, săruturile, atingerile, vorbele dulci, planurile spuse în miez de noapte, fiecare dată când mi-a spus că mă iubește, chiar nu au avut nicio valoare pentru el?
M-a înlocuit la cea mai mică inconveniență, a plecat și și-a băgat pula în prima femeie care i-a apărut pe stradă. Și-a băgat pula în tot, fără ca măcar să se gândească la repercusiuni.
Mirosea a sex pentru că făcuse sex. M-a privit în ochi în tot acest timp fără ca privirea lui să trădeze ceva. M-a sărutat cu aceeași gura cu care m-a înșelat. A făcut sex cu mine fără ca măcar o fărâmă de vinovăție să îi apără pe chip.
People really don't change.
Și eu ce ar trebui să fac acum? Să mă duc în mașină și să mă prefac că totul este bine? Să îl dau jos din mașină și să mă întorc acasă? Să mă duc înapoi în oraș și să mă rup de el?
Poate că cea mai bună soluție este să purtăm o discuție civilizată ca doi adulți.
Nu sunt destul de lucid în acest moment, și nici destul de matur în general pentru acest fel de conversații.
— Oare are o explicație bună? întreb cu voce tare și clipesc des încercând să opresc lacrimile pentru a nu arăta plâns. Ce naiba explicație să aibă la înșelat? Doar nu i-a alunecat pula în ea. Poate era beat, îmi spun în gând iar privirea mi se întunecă. Oricât de beat ai fii, ar trebui să știi ce e bine și ce e rău, nu-i așa? mă întreb înapoi.
CITEȘTI
Never forever (boyxboy)
RomanceElias Wilder- un început nou, primul an de facultate, locuiește într-un cartier periculos. Când acesta își caută un loc de muncă pentru a-și renova apartamentul, ajunge pe cea mai înaltă culme. Everest Heston- denumit după cel mai înalt vârf, acoper...