Capitolul 10

143 14 2
                                    

prezervativ.

(...)

- Doar okey? Nu o să îl refuzi sau ceva?

- Nu, știu că o să mă rogi până accept, o iau doar pe calea scurtă.

Ne dăm jos iar frigul mă lovește direct în abdomen. In ciuda frigului îmi dau hanoracul jos și îl pun pe capotă. Everest se oprește și se uită la mine cu sprâncenele ridicate. Îmi aplec capul și cu ambele mâini îl ciufulesc, încercând să obțin un aspect messy. Iau cămașa și o îmbrac, luând restul de pe capotă.

- Descui azi?

Își ridică mâinile în semn de apărare și descuie ușa din spate dându-mi cheile să o descui apoi și pe cea din față.

Iau brelocul si trec printre chei și brelocuri până ceva interesant îmi sare în ochii.

- Ești căsătorit? Îmi întorc capul spre el pentru a îi vedea reacția.

Se îneacă cu cafeaua pe care o bea și mă mir că la reacția sa nu i-a ieșit pe nas. Lasă paharul jos și se șterge cu un șervețel la gură.

- Asta de unde ai mai scos-o?

- Brelocul ăsta zice că ești, îl ridic în aer.

- Am și uitat de ăla, ridică din umeri. Era să fiu căsătorit, dar am scăpat că printre urechile acului.

- Interesant, trebuie să aud povestea, descui ușa și îi las cheile.

- Nu ești pregătit pentru ea.

- Sunt, zic sigur pe mine.

- Crede-mă, nu ești.

Îmi las lucrurile sub bar și mă aplec lăsându-mă cu fundul jos, pe podea. Am avut cea mai urâtă zi la facultate plus grija că tata poate apărea oricând la ușă. Îmi frec ochii cu două degete și iau cutiuța pentru lentile și ochelari din ghiozdan. Îmi dau lentilele, împingând cu un deget ochelari peste puntea nasului.

"Pot veni când plec de la muncă la tine să o lămurim?
Vr să mă asigur că suntem bine"

"Cum să nu, ai deja adresa mea ;))"

Mă ridic de pe jos si iau o lavetă, ducându-mă la restul de mese pe care nu le-am șters vineri.

- Porți ochelari sau sunt de formă?

- Sunt de vedere.

- Arăți sexy cu ei, zice mai mult pentru el dar tot îl aud.

Zâmbește în sinea mea și continui să șterg în continuare.

(...)

- Rămâi tu aici puțin? A venit tipul care ne aprovizionează cu jumătate din alcool.

- Noaptea? Bine, stau.

Pleacă de lângă mine și dispare în mulțimea de oameni. Nici acum nu am înțeles cum are barul lui Everest atât de mulți clienți, mai ales într-o zi de luni. Poate doar e popular sau poate doar lumea nu are ce face acasă.

Cred că nu ai unde să arunci un băț.

- Hey, apare un tip lângă bar, vreau si eu un... gesticulează se parcă se înțelege de la sine.

- Un ce? Nu ghicesc în stele, tipule.

- Un prezervativ, îmi întinde bani cât pentru o cutie întreagă.

Never forever (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum