târfă.
(...)
Everest pov.
Mă holbez la tavan. Atât pot face. Îmi e frică să mă și mișc. Îmi vine să intru în pământ de rușine. Am crezut că a înțeles că îl plac, chiar am crezut asta.
Ce a fost în capul meu să îi spun că sunt cu Tony? Ce a fost în capul meu să îl primesc în pat cu mine? Ce a fost în capul meu de am inițiat o partidă de sex cu el?!
Mă ridic în cea mai mare liniște din pat, îmi iau ceva haine la întâmplare și plec în altă cameră. Mă îmbrac și iau ce îmi mai trebuie, coborând la parter mai apoi. E bine să îl las aici? Să se trezească singur după tot ce s-a întâmplat aseară?
Nu știu cum ar fii în mintea lui dar eu nu vreau să dau ochii cu el.
Nu am dispoziția necesara să mă gândesc la ce se v-a întâmpla după aceasta dimineață.
Chiar dacă s-a întâmplat acum câteva ore, tot îi simt buzele. Mâinile sale după gâtul meu. Picioarele care îmi înconjoară talia. Doar gândul la cum ar arăta dezbrăcat sub mine mă face să-mi pierd mințile. Iau cheile și mă opresc în ușă?
Să îi las un bilet? Și ce să scriu în el?
,, Hei, Els, am plecat de dimineață de lângă tine pentru că îmi era mult prea rușine să dau ochii cu tine? Să fac contact vizual după ce... am avut o tentativă de sex eșuată? "
Ce prost ești, Everest.
Probabil ți-ai ratat șansa.
Iau cheile de la mașină și ies. Nici nu mă interesează dacă Tony e cu cineva în acest moment sau nu, am nevoie să mă plâng cuiva de tâmpeniile pe care le fac.
(...)
— Ai făcut ce..? Îmi scuipă cuvintele în față și îmi las fruntea pe genunchi.
— Ce ai au-
— Ai spus că suntem împreună? Am făcut literalmente de câteva ori sex.
— Nu i-am spus că...
— Tot aia e. Ești vai de morții tăi. Cum să îi spui așa ceva? În fine, ai spus ca asta e partea cea mai puțin proastă. Ce ai mai făcut?
— Păi... l-am cam sărutat și am încercat ceva mai mult dar s-a speriat, răspund dintr-o răsuflare și mă întind pe patul său, punându-mi mai apoi o pernă pe față.
— Asta e... bine?
— E pe dracu bine, mi-a spus să mă dau jos de pe el, dacă mi-am ruinat toate șansele? Dacă îmi spune ca nu mai vrea să mă vadă? Că e dezgustat de mine? Că vrea să fim strict prieteni, fără săruturi?!
Când o spun cu voce tare realizez cât de mult vrea creierul meu să respingă ideea asta. Fuck.
— Everest... dacă nu e așa? Dacă te place dar nu e pregătit să...o faceți? Dacă e virgin? Te-ai gândit la asta?
— Mă iei la mișto? Cred că pur si simplu nu îi place de mine. Dacă are pe cineva? Zic exasperat.
Rămân cu perna pe față în așteptarea unui răspuns. Un răspuns care nu mai vine.
CITEȘTI
Never forever (boyxboy)
RomanceElias Wilder- un început nou, primul an de facultate, locuiește într-un cartier periculos. Când acesta își caută un loc de muncă pentru a-și renova apartamentul, ajunge pe cea mai înaltă culme. Everest Heston- denumit după cel mai înalt vârf, acoper...