Capitolul 19

148 12 16
                                    

Sex cu un bărbat?!

(...)

Descui ușa din spate cu cheile lui Everest și le las pe un scaun. El apare din spate numărând niște bani și îi bagă în buzunarul de la spate.

— De ce lucrez aici de aproape trei luni și nu ai mai făcut asta niciodată?

— Am mai făcut, doar că nu ai fost aici.

— Și cu cine ai băgat atâtea doze, sticle și alte nebunii înăuntru?

— Cu Tony, spune simplu și deschide ușile automobilului.

Tony? Ce treabă și ce fel de relație au ăștia doi? Or fii împreună? Posibil. Dar nu îl vad pe Tony prea... atras de bărbați.

Asta ai spus și la Evs, idiotule.

De ce ideea că ar putea fii împreună îmi cade așa de greu?

Nu, nu vreau să mă gândesc.

Îmi pasează un bax de Pepsi și îl duc în spate trecând pe lângă el. Repetăm drumul de mai multe ori până se umple toată camera. Everest plătește tipul care nu s-a deranjat să ne ajute apoi pleacă. Ne așezăm la bar și scoate două sticle de suc.

— Pot să te întreb ceva?

— Sunt ochi și urechi, Els.

— Tu cu Tony sunteți împreună?

Imediat ce-mi aude întrebarea se îneacă cu sucul pe care îl bea. Pune sticla pe masă și tușește de mai multe ori. Încearcă să își revină și într-un final reușește.

— Eu cu Tony? Împreună? Ceva de genul, spune ridicând din umeri.

— Cum adică ceva de genul?

Ceva de genul? Și nu mi-a spus? Și m-a sărutat atâta timp fără să-mi spună?!

— Mai facem sex din când în când, nimic serios.

— Ah, bine.

Închei conversația și îmi veridic mesageria. Mesaj de la frate-meu in care mă roagă dacă putem să ne vedem în seara asta. Mă uit lung la mesaj și îl las puțin în seen.

— Are ceva dacă lipsesc vreo oră în seara asta?

— Nah, dar ce faci într-o oră? Ia-ți mai mult!

— Mă întâlnesc cu fratele meu.

— Poți să-l aduci aici, îi dai ceva să bea, mai vorbiți și din astea.

Să îl aduc aici? Sa se întâlnească cu el? După ce că Sebi mai bate apropouri că noi doi am fii împreună? După ce că mă face gay-ul familiei? Da, îl aduc aici. Ce ar putea merge prost?

— Bine, dar nu te vei comporta ciudat.

— Ciudat adică... gay?

— Da... zic stânjenit. Nu te purta ciudat.

(...)

Îmi iau geaca pe mine, telefonul și ies afară. Sebi ar trebui să apară in câteva minute. Văd că mi-a zis că a găsit locul și mă liniștesc, așa că intru pe instagram. Se pare că Everest a mai șters din comentariile în care se spunea ca suntem împreună iar asta într-un fel mai ușurează. Acum nu se v-a mai spune că suntem împreună, mai ales că el e cu Tony, fapt încă greu de crezut.

Îmi frec mâinile între ele de la frig și îl zăresc pe Sebi după colț. Fac o verificare mentală rapidă și afișez pe față cel mai fals și strâmb zâmbet al meu.

Never forever (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum