Capitolul 35

99 7 2
                                    

un iubit rău. 

(...)

— Ceva nou... ce? întreb și mă uit în sus la el, privindu-l cum ia tubul de lubrifiant în mână. 

— Doar... ai încredere în mine? întreabă și își pune o cantitate semnificativă pe degete.

— Mhm, aprob dând afirmativ din cap.

— Relaxează-te, șoptește și își lipește buzele de gâtul meu, degetele sale alunecând înăuntrul meu. 

În stomac mi se adună un sentiment ciudat care, cu cât mă obișnuiesc se risipește. Everest își lipește buzele de gura mea, respirațiile noastre devenind una singură. Lănțișorul său inițiala E mi se plimbă pe piept, lăsând urme. Mă obișnuiesc încet cu senzația pe care mi-o oferă. Penisul său se freacă de penisul meu, devenind din ce în ce mai erect. 

Respirația greoaie a lui Everest lasă urme calde pe pielea mea. Nasul său cade pe pieptul meu și îl plimbă până în spatele urechii, sărutând locul. Mișcarea armonioasă a mâinii sale se oprește, lipsa degetelor sale trezindu-mă la realitate

— Hey... spun revoltat iar el se ridică.

— Ce? întreabă cu rânjetul pe buze. Am vrut doar să văd dacă îți place, that's all. 

Îl urmăresc cum își rulează un prezervativ apoi se lasă deasupra mea într-o mână și alunecă în mine, senzația ciudată din stomac revenind. 

— Eeevere- las să-mi scape prea tare un geamăt printre buze și îmi pun imediat mâna la gură. 

Un rânjet și mai mare îi apare pe buze și îmi îndepărtează mâna de pe gură. 

— Nu îți mai acoperi gura. Îmi place să știu că toate gândurile tale duc doar la mine. 

— Nu e vina mea că ne pot auzii niște oameni de afară!

Rânjim amândoi. Trec mai multe secunde, Evs dându-mi timp să mă obișnuiesc cu senzația sa înăuntrul meu. 

— Te iubesc rău de tot, șoptește cu ochii opintiți asupra mea, începând să se miște înăuntrul meu. 

—  Și... și... eu te... spun simțind cum mărește viteza.

În scurt timp senzația ciudată se transformă în plăcere. Penisul meu se freacă de abdomenul său, ducându-mă aproape de orgasm. Îmi deschid încet picioarele, cerând cel mai mult din lungimea erecției sale. Capul său cade pe umărul meu, respirația sa scandată săpând încet în umărul meu. Limba sa îmi linge linia maxilarului, lăsând linii umede în urmă. 

Coapsele sale se lovesc violent de fesele mele, sunetul vulgar auzindu-se din ce în ce mai răsunător. 

—  Everest... îi gem numele iar el îmi trage buzele într-un sărut violent, în care dinții și limbile ni se ciocnesc. 

Plăcerea mă cuprinde. Buzele sale, limba sa care mă soarbe de ființă, mâinile sale care îmi țin strâns șoldurile, abdomenul său care se freacă de penisul meu, erecția sa care se mișcă înăuntrul meu, împingându-se în prostata mea din ce în ce mai accelerat. Pe lângă toate astea, ochii săi albaștri în care se citesc plăcerea și dorința. 

— Els... geme și îmi cuprinde erecția în palmă. 

—  Sunt aproape, spun iar el mărește viteza.

Furnicăturile îmi cuprind membrele, iar sentimentul plăcerii amestecat cu cel al eliberării îmi cuprinde stomacul. Lichidul alb se împrăștie peste abdomenul meu iar Everest își mai mișcă șoldurile de câteva ori, terminând și el.

Never forever (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum