Capitolul 18

146 9 17
                                    

paste.

(..)


Elias pov.

Deschid portiera de la mașina lui Everest și dau să ies dar mă prinde de mână.Îi trag o privire întrebătoare dar el doar zâmbește.

— Sper că ți-a plăcut mini-vacanța asta.

Asta nu prea a fost vacanță, creierul meu a funcționat zi și noapte. Am aflat informație cât pentru o săptămână, mult prea multă informație. De la faptul că nu-i plac femeile la faptul că îi place frappe-ul.

— A fost... foarte... relaxantă, zâmbesc.

— N-aș putea crede asta, mai ales după...

— Tu, vei uita de asta complet și nu vei mai aduce vorba despre acest incident vreodată, îl ameninț cu degetul ridicat spre el.

— Cum spui tu, Els, îi aud vocea și chiar dacă e întuneric, văd cum rânjește.

— Noapte bună, mormăi și mă dau jos din mașină cu tot cu bagajul meu. Mă îndepărtez, dar nu prea mult că Everest mă strigă și sunt nevoit sa fac drum întors. Acesta dă geamul jos iar eu mă aplec să văd ce vrea. Ce mai e acum?

Și apropie fața de a mea și mă sărută lung, mișcându-și ferm buzele in timpul sărutului.

— Nimic, poți pleca, spune posomorât și ridică înapoi geamul.

Mă întorc și merg cu pași apăsați spre bloc, trecându-mi vârful limbii peste buze. Are gust a cafea. Intru în scara blocului, în casă și încui silențios ușa după mine. Las bagajul jos și mă arunc pe pat, lăsându-mi mintea să zburde liberă.

Everest e gay și fost căsătorit, aproape căsătorit.

Sara mă folosește pentru sex.

Sara e logodită iar eu am fost amantul ei fără să știu.

Tehnic, practic și teoretic, nu am fost amantul ei pentru că nu prea am făcut sex, dar totuși...

Îmi pun palmele peste față, copleșit de situație și oftez adânc.

(...)

— Și... cum a fost în vacanță? Mă întreabă mama în timp ce incerc să-mi mănânc untul pe pâine fără să mă gândesc la haosul din mintea mea.

— A fost... decentă. Am urcat cu Everest pe un munte, ridic din umeri.

— Ai poze? Mi-a fii plăcut să ajung și eu pe acolo...

Oftez și scot telefonul, intrand pe instagram. Găsesc rapid pozele, pentru că, cumva, nu știu cum m-a etichetat iar acum pozele sunt și la mine pe cont și îi arăt mamei. Se uită cu drag la ele și începe începe se plimbă prin cameră.

Apasă pe ecran și dă scroll în jos. Se uită pe contul lui Everest acum?

Shit, urăsc când face asta.

Stau în banca mea, fără să mă panichez, până când, la un moment dat, se strâmbă. Îmi înapoiază telefonul și-și încrucișează brațele la piept, abordând o postură serioasă.

— Ce faci tu cu Everest ăsta în privat? Mă întreabă puțin cam răstit.

— Ce vrei să spui cu asta? Ce insinuezi, mai exact? îmi bag telefonul înapoi și adopt postura ei.

Never forever (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum