Scott?!
(...)
Elias pov.
Trimit proiectul pentru facultate și răsuflu ușurat. Măcar asta să fii rezolvat. Verific telefonul în speranța că mi-a răspuns iar inima mea face un salt când văd mesajul de la el. Îmi înfig dinții în buza de jos și citesc mesajul dintr-o răsuflare.
Ce anume vrea să însemne acest mesaj?
Nu.. de ce vrea asta? Sunt atât de prost că l-am dat jos de pe mine. De ce am făcut asta? Dacă aș putea da timpul înapoi... aș mai face asta?
Mă las în pat și îmi pun mâinile pe față. Îmi e dor de el... Oare chiar îmi doresc asta? Îmi plac bărbații? Îmi place de Everest? As putea fii într-o relație cu un bărbat, cu Everest? Situația asta îmi dă o durere de cap profundă. De ce e atât de greu să îmi înțeleg sentimentele?
Oare sunt...?
De ce e atâta de greu să mă înțeleg, să accept că poate îmi place de el? Off, oare ce vom rezolva din această... chestie? Ce o să vorbim când ne vom vedea?
Damn... chiar îmi e dor de el.
(...)
— Elias, mamă, vrei ceva să mănânci?
— Nu, nu prea îmi e foame.
Ma uit în gol spre ghiozdan și îl închid, mă încalț și plec. Azi am o oră de condus cu Tony iar apoi mă duc la facultate. Cred că îl voi întreba ce mai face și Everest. Sigur îl voi întreba. Îmi e dor de el,chiar dacă au trecut doar 2 zile de când mi-a trimis mesajul ăla. Îmi trag gluga pe cap și ies la strada. În câteva minute ar trebui să apară și Tony așa că intru pe insta. Primul lucru pe care îl vad este o postare a lui Everest cu locația dintr-un club.
Dau scroll pe postare iar fața îmi pică. Postarea este de noaptea trecută. În poze este el alături de un grup de oameni mai mult dezbrăcați decât îmbrăcați, iar penultima poză este el cu un bărbat pe care îl sărută. Ochii mi se umezesc dar continui până la ultima poză care este de fapt o filmare în care ei doi dansează pe melodia noastră.
Închid instagram-ul și strâng telefonul în mână.
A făcut-o special! Știa că asta mă v-a răni și tot a făcut-o. Nenorocitul dracu! Deschid din nou aplicația și apreciez postarea lui, comentând mai apoi la ea.
"Cuplu nou la orizont ❤️🔥"
Închid telefonul și îl bag în buzunar. Îmi vine dă dau cu el în asfalt. Imi e rău la ce am văzut.
Pe melodia noastră... Melodia noastră preferată. Și ăla cine dracu mai e? Tony nu e, iar el parcă cu Tony era împreună. Scot iar telefonul și apăs pe tag-ul tipului. Scott.. cine e Scott ăsta?
Îmi activez modul detectiv și investighez. Are câteva zeci de mii de urmăritori. E clar ca e gay după toate pozele lui și... după link-ul din biografia sa... face Only Fans?!
Pe bune?! Everest chiar nu mai e în stare să își facă un iubit? Caută pe Only Fans mai nou?
Un claxon se aude și scot capul din telefon. Tony se dă jos din mașină, mă saluta din cap și se urcă în locul pasagerului.
CITEȘTI
Never forever (boyxboy)
RomanceElias Wilder- un început nou, primul an de facultate, locuiește într-un cartier periculos. Când acesta își caută un loc de muncă pentru a-și renova apartamentul, ajunge pe cea mai înaltă culme. Everest Heston- denumit după cel mai înalt vârf, acoper...